2013-09-09, 00:30
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Sticker du va 5 dag är det lugnt med bara låren, rek dock röven, mindre smärta där tycker jag av egna erfarenheter Som han säger, ömmandet är ju ett "tecken" på att du fick in oljan i muskeln, iof så länge du inte blir snurrig och illamående osv så har det hamnat rätt! Du märker ju direkt om du är fel ute
Okej får testa i röven då, något speciellt ställe kring rumpan eller bara sticka in den i skinkan så att säga?

Hehe nää snurrig och illamående har jag inte blivit så allt verkar ha hamnat rätt som du säger
Citera
2013-09-09, 09:17
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Okej får testa i röven då, något speciellt ställe kring rumpan eller bara sticka in den i skinkan så att säga?

Hehe nää snurrig och illamående har jag inte blivit så allt verkar ha hamnat rätt som du säger

Tänk dig att du gör ett kors tvärs över skinkan så att det blir fyra rutor. Injecera då i den yttre övre rutan.
Citera
2013-09-09, 12:08
Medlem
Tips på ställen att sticka som gör en mest mobil då man sätter testo man blir näst intill rullstolsbunden av? Kört i röven ett tag gick bättre en benen i början men nu början ja ha riktiga problem där med.
Citera
2013-09-09, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Tips på ställen att sticka som gör en mest mobil då man sätter testo man blir näst intill rullstolsbunden av? Kört i röven ett tag gick bättre en benen i början men nu början ja ha riktiga problem där med.

Har du prövat att dela upp det på 2 stick? Mindre dos olja= mindre smärta?
Citera
2013-09-09, 14:21
Medlem
Kan man köra samma muskelgrupp vi säger 2dagar irad under deca/testo kur, med tanke på återhämtning osv?
Citera
2013-09-09, 14:37
Medlem
Thads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Kan man köra samma muskelgrupp vi säger 2dagar irad under deca/testo kur, med tanke på återhämtning osv?
Finns väl ingen som kan säga hur DU mår i kroppen och hur pigg DU är i musklerna. Känns det bra och om du har kraft och energi, så visst kör. Ett prepp säger väl inte på förbrukshandvisningen hur många gånger du kan köra muskelgrupperna i rad utan att vila.
Citera
2013-09-09, 15:03
Medlem
Viktig fråga

har fått två beställningar sustanon organon pakistan från två olika leverantörer
nu är det så att ampullerna skiljer sig åt markant texterna är olika samt längden och inehållet

ampull 1
Lång och spetsig topp
tjockare olja
saknar den lilla runda pricken på ampullens topp

ampull 2
kort och trubbig topp
tunnare olja
saknar den lilla runda pricken på toppen

är båda ampullerna fake/UG då båda saknar pricken på toppen?
eller är någon legit?

tacksam för svar
Citera
2013-09-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
Viktig fråga

har fått två beställningar sustanon organon pakistan från två olika leverantörer
nu är det så att ampullerna skiljer sig åt markant texterna är olika samt längden och inehållet

ampull 1
Lång och spetsig topp
tjockare olja
saknar den lilla runda pricken på ampullens topp

ampull 2
kort och trubbig topp
tunnare olja
saknar den lilla runda pricken på toppen

är båda ampullerna fake/UG då båda saknar pricken på toppen?
eller är någon legit?

tacksam för svar

kan även säga att det är dom ampsen med gul text
Citera
2013-09-09, 15:44
Medlem
Mcpts avatar
Har en fråga rent allmänt..
Om man gått igenom en depression, ångest/oro period pga livshändelser etc. Men tagit sig ur det, är det mer riskabelt att kura då? Tänker på PCT perioden, och depression som kan komma under tiden?

Borde ju ha mer erfarenhet från skiten sen innan, kanske enklare att tackla allt då? Antar att man inte ska mixa medicin bruk med AAS..

Någon som varit i liknande sits och kan ge lite input?
Citera
2013-09-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Har du prövat att dela upp det på 2 stick? Mindre dos olja= mindre smärta?
Känns inte värt att sticka mindre en 1ml åt gången! Började med dbollarna idag, mailar dig om hur de funkar när de börjar komma igång.
Citera
2013-09-09, 17:28
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcpt
Har en fråga rent allmänt..
Om man gått igenom en depression, ångest/oro period pga livshändelser etc. Men tagit sig ur det, är det mer riskabelt att kura då? Tänker på PCT perioden, och depression som kan komma under tiden?

Borde ju ha mer erfarenhet från skiten sen innan, kanske enklare att tackla allt då? Antar att man inte ska mixa medicin bruk med AAS..

Någon som varit i liknande sits och kan ge lite input?

Man ska ha ett bra psyke när man använder AAS.
Citera
2013-09-09, 18:23
Medlem
En fundering, var 91 dagar sen jag sist tog mitt testo E 250mg E4D.

Är jag ren nu ifall jag skulle få pissa på gymmet? verkar vara civvar där nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in