2013-09-08, 00:37
Medlem
Tack för alla svar.

Ny fråga: Jag tror fan att jag har lite pubertetsgyno kvar. (27år & aldrig tryckt nått innan) Symptom puffynippels (fula som stryk om dom inte är "hårda") samt en liten knöl bakom båda brösten. Är det en större chans för mig att dom börjar växa än för er som inte har det om jag kör ex tbol?
Citera
2013-09-08, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Tack för alla svar.

Ny fråga: Jag tror fan att jag har lite pubertetsgyno kvar. (27år & aldrig tryckt nått innan) Symptom puffynippels (fula som stryk om dom inte är "hårda") samt en liten knöl bakom båda brösten. Är det en större chans för mig att dom börjar växa än för er som inte har det om jag kör ex tbol?

Ja, risken är större för dig.
Citera
2013-09-08, 11:09
Medlem
ChuckyOnes avatar
Kan man blanda testosteron och trenbolan i samma pump? Utan att det blir någon cp reaktion eller något av det? Inte fan vet jag.. Men värt att fråga..

Mvh
Citera
2013-09-08, 11:22
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Kan man blanda testosteron och trenbolan i samma pump? Utan att det blir någon cp reaktion eller något av det? Inte fan vet jag.. Men värt att fråga..

Mvh
Ja.
Citera
2013-09-08, 21:12
Medlem
Är arimidex nödvändigt för en så låg dos som 250 mg testo e ew? Är lite kluven på om jag ska slänga in det eller inte. Dåliga leder,skelettnedbrytning,dålig sexlust osv är väl inte något jag vill riskera för att bli av med lite bloat. Kanske man ska köra låga doser som 0.25 mg eod? Vad hade ni gjort?
Citera
2013-09-08, 21:15
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Är arimidex nödvändigt för en så låg dos som 250 mg testo e ew? Är lite kluven på om jag ska slänga in det eller inte. Dåliga leder,skelettnedbrytning,dålig sexlust osv är väl inte något jag vill riskera för att bli av med lite bloat. Kanske man ska köra låga doser som 0.25 mg eod? Vad hade ni gjort?
Om det är bloaten du vill undvika (som du antagligen ändå inte kommer få på den dosen) kan du med fördel styra detta med kosten.
Citera
2013-09-08, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Om det är bloaten du vill undvika (som du antagligen ändå inte kommer få på den dosen) kan du med fördel styra detta med kosten.

Alright. Gyno då? Med tanke på att jag ska ligga på ett tag och inte vill gå av med pct, kan arimidex användas för att förebygga gyno?
Citera
2013-09-08, 21:24
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Alright. Gyno då? Med tanke på att jag ska ligga på ett tag och inte vill gå av med pct, kan arimidex användas för att förebygga gyno?
Ja, också det med fördel. Men såvida du inte vet med dig att du är väldigt benägen för det skulle jag avvakta. Sannolikheten för gyno på den dosen är inte särskilt hög.
Citera
2013-09-08, 23:05
Medlem
libanesas avatar
Har sprutat i låret tre gånger nu (spritt över 15 dagar) och efter varje stick så börjar det kännas lite småömt i låret, typ som man fått en lårkaka

Är det vanligt/normalt att det känns lite ömt dagen/dagarna efter sticket?
Just nu dagen efter att jag tagit mitt tredje stick så kan jag knappt sträcka ut hela benet rakt utan att det gör lite ont.

Känns det ömt på er också, eller är det bara en vanesak att man vänjer sig vid det sen och inte känner det lika mycket?
Citera
2013-09-08, 23:37
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Har sprutat i låret tre gånger nu (spritt över 15 dagar) och efter varje stick så börjar det kännas lite småömt i låret, typ som man fått en lårkaka

Just nu dagen efter att jag tagit mitt tredje stick så kan jag knappt sträcka ut hela benet rakt utan att det gör lite ont.

Känns det ömt på er också, eller är det bara en vanesak att man vänjer sig vid det sen och inte känner det lika mycket?

Helt normalt. Mycket hänger på märket också. HG brukar inte kännas särskilt mycket, vissa UG labb kan kännas ordentligt. Inget att oroa dig för,tecken på att oljan är inne i muskeln

Sticker du bara i låren? Kan vara bra att rotera skinkor och axlar också.
Citera
2013-09-08, 23:58
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Helt normalt. Mycket hänger på märket också. HG brukar inte kännas särskilt mycket, vissa UG labb kan kännas ordentligt. Inget att oroa dig för,tecken på att oljan är inne i muskeln

Sticker du bara i låren? Kan vara bra att rotera skinkor och axlar också.
Aha, känns betydligt skönare att höra

Ja bara låren, har hört att det knappt känns något i skinkan men känns som en onaturlig vinkel för mig men får kanske testa nästa gång.
Vill ju helst inte sticka i axlarna ifall det känns lika ömt där, fuckar upp träningspassen lite då kanske väl?

Kände mig rätt så bekväm med att sticka i låret, då har jag full syn och kontroll på sticket.
Citera
2013-09-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa

Sticker du va 5 dag är det lugnt med bara låren, rek dock röven, mindre smärta där tycker jag av egna erfarenheter Som han säger, ömmandet är ju ett "tecken" på att du fick in oljan i muskeln, iof så länge du inte blir snurrig och illamående osv så har det hamnat rätt! Du märker ju direkt om du är fel ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in