2013-09-05, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
När tror ni recensionerna börjar komma?
Om man ska gå efter hur de gjorde med GTA IV så kom första recensionen fyra dagar innan release.
Senast redigerad av pettson3816 2013-09-05 kl. 21:22.
2013-09-05, 21:36
Medlem
deathofyous avatar
JJo, det där med djur, vad tror ni FBare för något? Ja, Franklin har ju chop fast skulle man kunna köpa andra djur som katter t.ex? Fett kul att åka runt på en moppe med Trevor med ett marsvin i handen!
2013-09-05, 21:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathofyou
JJo, det där med djur, vad tror ni FBare för något? Ja, Franklin har ju chop fast skulle man kunna köpa andra djur som katter t.ex? Fett kul att åka runt på en moppe med Trevor med ett marsvin i handen!

Det har dock visat sig efter IGN:s recension att Chop inte är Trevors hund utan Llamars.

Jag tror inte att man kommer att kunna köpa djur men OM man nu kommer att kunna köpa djur lite som man vill så tror jag att de begränsar sig till hund eller katt, eller bara hund.

Tror knappast att man kommer att kunna köpa små djur som tex ödlor man kan plocka upp och leka med, det är inte The Sims
2013-09-05, 21:47
Medlem
deathofyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det har dock visat sig efter IGN:s recension att Chop inte är Trevors hund utan Llamars.

Jag tror inte att man kommer att kunna köpa djur men OM man nu kommer att kunna köpa djur lite som man vill så tror jag att de begränsar sig till hund eller katt, eller bara hund.

Tror knappast att man kommer att kunna köpa små djur som tex ödlor man kan plocka upp och leka med, det är inte The Sims
Jag sa inte att chop var Trevors vovve utan Franklins/lamar vem man nu litar på.
2013-09-05, 22:13
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Eventuellt lite tråkiga nyheter för den som beställer hem spelet via post. Det verkar som att R* är måna om att spelet inte dyker upp hemma hos folk för tidigt (så som det ibland blir när försäljarna skickar spelet några dagar tidigare för att försäkra sig om att spelet kommer fram i tid). Så nu har de sagt till GAME i UK att de inte får skicka spelet för ens tidigast måndagen den 16:e.

Det jag tänker på nu är att om detsamma gäller i Sverige så att spelen inte skickas innan måndagen känns det som att man kan ha lite otur och det tar längre än dag för det att komma fram. Jag förbokade just för att jag brukar ha flyt och få spelen nån dag tidigare men om det är strängare regler nu lär ju inte det hända och det finns snarare en risk för att spelet kommer typ den 18:e istället.
2013-09-05, 22:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathofyou
Jag sa inte att chop var Trevors vovve utan Franklins/lamar vem man nu litar på.

Haha jag är för trött, menar såklart Franklin

Chop är inte Franklins hund, det är Llamars hund
2013-09-05, 22:22
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Eventuellt lite tråkiga nyheter för den som beställer hem spelet via post. Det verkar som att R* är måna om att spelet inte dyker upp hemma hos folk för tidigt (så som det ibland blir när försäljarna skickar spelet några dagar tidigare för att försäkra sig om att spelet kommer fram i tid). Så nu har de sagt till GAME i UK att de inte får skicka spelet för ens tidigast måndagen den 16:e.

Det jag tänker på nu är att om detsamma gäller i Sverige så att spelen inte skickas innan måndagen känns det som att man kan ha lite otur och det tar längre än dag för det att komma fram. Jag förbokade just för att jag brukar ha flyt och få spelen nån dag tidigare men om det är strängare regler nu lär ju inte det hända och det finns snarare en risk för att spelet kommer typ den 18:e istället.
Det stämmer säkerligen.
Jag var i kontakt med Spelbutiken.se igår p.g.a. att jag ville försäkra mig om en sak, och då passade jag på att höra med dem hur dem skickar ut det och han sa att jag kommer få spelet i brevlådan den 17e, förutsatt att Posten sköter sitt.

Så förmodligen gäller det samma sak i Sverige.
2013-09-05, 23:09
Medlem
Vet någon på ett ungefär när spelbutiker börjar få in spelet? Kan få ett spel så fort det kommer in nämligen
2013-09-05, 23:21
Medlem
RoyalWithCheeses avatar
Fy helvete hur fan kan jag ha sån otur att alla pengar finns i sjön just när mina drömmars spel släpps?

Deprimerande. Anyways är det någon som vet hur character customization ser ut online? Alltså kan man typ ändra kroppsform, ansiktsmodifiering, ålder etc etc?
2013-09-05, 23:42
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
Det stämmer säkerligen.
Jag var i kontakt med Spelbutiken.se igår p.g.a. att jag ville försäkra mig om en sak, och då passade jag på att höra med dem hur dem skickar ut det och han sa att jag kommer få spelet i brevlådan den 17e, förutsatt att Posten sköter sitt.

Så förmodligen gäller det samma sak i Sverige.

Troligen blir det så. Står ju t.ex. på Kompletts hemsida att leveransdatum är den 13e så de lär skicka iväg allt på måndagen kan jag gissa.
2013-09-05, 23:51
Medlem
Bohelmers avatar
Någon mer som funderar på att boka och importera från England istället? Något billigare därifrån sen kan man vara säker på att man får det i tid. Någon som har någon Engelsk spelsida att rekommendera?
2013-09-06, 00:08
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
http://cultstoppers.com/
De där 5 som vann tävlingen och kom med i spelet
Kunde haft en bättre blanding än att 3 av 5 ska vara från USA..
Citat:
Eventuellt lite tråkiga nyheter..
Spontant känner jag att har jag väntat i flera år så spelar inte några dagar extra någon större roll.
Bara att hålla sig borta från tillexempel denna tråd tills man fått spelet och kört lite så ska det nog gå bra. OM det nu ens skulle försenas för dom som beställt det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in