Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-05, 20:19
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Vi borde skjuta av samtliga droglangare och tungt kriminella eller sätta dem i arbetsläger, det är vad vi borde göra, en folklig jävla rättvisa för bövelens skull.
Men varför är ni så mycket emot det?
Citera
2013-09-05, 20:19
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Vi borde skjuta av samtliga droglangare och tungt kriminella eller sätta dem i arbetsläger, det är vad vi borde göra, en folklig jävla rättvisa för bövelens skull.
Jag tycker att vi borde skjuta av alla klena jävlar som bänkar under 140. Fy fan vad dessa kräk förpestar världen med sina klena kroppar och sin veka uppsyn.

Hell seger och leve våldet! 14/88 adolf 4 lyfe
Citera
2013-09-05, 20:20
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:

Det lät ju inte så dumt ändå...
Men en hårdare lagstiftning när det gäller drogrelaterade brott är jag för även om dödsstraff är lite i överkant.
Citera
2013-09-05, 20:21
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Det lät ju inte så dumt ändå...
Men en hårdare lagstiftning när det gäller drogrelaterade brott är jag för även om dödsstraff är lite i överkant.
Och detta för att? Hatar du knarkare bara för att, eller finns det någon logik bakom det hela?
Citera
2013-09-05, 20:23
Medlem
Halmbals avatar
Citat:

Detta har ju dock inget med "att släppa droger fria" att göra alls. Hur tänkte du där?
Citera
2013-09-05, 20:29
Medlem
HashCats avatar
Angående svenskarnas parti: från vilken bakgrund kommer partimedlemmarna? Finns det några med prestigefulla meriter som till exempel universitetsutbildning? Eller är de your average lågutbildade asfalterare och betongläggare?
Framförallt: vad skiljer detta parti från Sverigedemokraterna?
Citera
2013-09-05, 20:32
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HashCat
Angående svenskarnas parti: från vilken bakgrund kommer partimedlemmarna? Finns det några med prestigefulla meriter som till exempel universitetsutbildning? Eller är de your average lågutbildade asfalterare och betongläggare?

Jag tror dock att större delen av SDs anhängare är lite mer vettiga än SvPs.
Citera
2013-09-05, 20:34
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Men varför är ni så mycket emot det?

För att droger splittrar vårat folk och sänker människans moral, men det lär ju inte gått igenom din skalle en enda gång, det är så det är när man knarkar sönder huvudet. Du var garanterat en bättre människa förut även om du tycker tjacket förstärker dina positiva drag och egenskaper, ingen vill ha en dotter som ser ut som en nåldyna, för vad går gränsen för vad som är acceptabelt? En liten exklusiv grupp individer ska inte få må lite extra bra på bekostnad av den stora massan.

Du är rebellisk och en gnutta äckligt liberal, vänta tills du får ett barn så kan du sätta pannan i h*n på dennes 18 års dag för att det är så jävla gott med lite knark, you are a disgrace som för dessa vidriga budskap. En förrädare.
Citera
2013-09-05, 20:35
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Och detta för att? Hatar du knarkare bara för att, eller finns det någon logik bakom det hela?

Jag hatar inte knarkare, däremot avskyr jag droger och hur missbruket förvandlar människor.
Jag vill se hårdare straff för langare och mer resurser till att hjälpa människor att komma ur beroendet.
Citera
2013-09-05, 20:44
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HashCat

Det är väldigt blandat. Vi för inte direkt någon statistik över medlemmarnas bakgrund eller utbildning.
Men jag känner flera partikamrater som har universitetsutbildning, flera som driver egna företag och ett par stycken som jobbar som betongarbetare.
Citera
2013-09-05, 20:44
Medlem
HashCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus

Jag tror dock att större delen av SDs anhängare är lite mer vettiga än SvPs.
Jag har inte orkat google:a fram SvP:s partimedlemmar, tänkte att jag kanske kunde få en någorlunda uppfattning om vilken socialklass de flesta kommer ifrån, genom den här tråden. Jag har ju mina aningar...

Men jag tror nog att du har rätt. Fast SD har också flertal idioter som verkar sakna tankeförmåga. Järnrörs-skandalen bevisar hur horribla SD:s absoluta toppolitiker är vad gäller PR och allmänt förnuftigt sätt att agera och uppföra sig i samhället. Däremot är Jimmie en av Sveriges mer skickliga politiker, och då jämför jag honom enbart med svenska politiker. För övrigt är han inget anmärkningsvärt, svenska politiker är väldigt fega och upprepar för det mesta samma skräp de sagt om, och om igen.
Citera
2013-09-05, 20:45
Medlem
HashCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Det är väldigt blandat. Vi för inte direkt någon statistik över medlemmarnas bakgrund eller utbildning.
Men jag känner flera partikamrater som har universitetsutbildning, flera som driver egna företag och ett par stycken som jobbar som betongarbetare.
Okej, ifall vi förhåller oss till partiets toppolitiker då. Vad är deras meriter? Börja med partiledaren, vem det nu är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in