Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
...dårar som hyllar SD...
Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Tycker faktiskt det är bra att SDs anhängare träder fram i ljuset är liksom lättare att bemöta dem då men fortfarande så känner jag inga personer, om jag bortser från paret jag redan nämnt. Det vore bra för Sverige om det gick att diskutera invandringen på ett öppet och seriöst sätt men jag är inte lika övertygad som du det skulle gagna SD utan snarare skulle det innebära att offerkappan åkte av och nakenheten i SDs politik skulle bli uppenbar. Detta skulle dock kunna vara en början till slutet för SD och jag skulle vara en av de första som gratulerade till deras utträde ur riksdagen.
Eftersom även de flyktingar och invandrare som kommer till Sverige idag är en sådan
jackpot ekonomiskt, och, icke att förglömma, Sveriges kulturella "tomrum" äntligen fylls med
värde från kulturer som är värda namnet (mångfald i stället för enfalld, du vet...),
, varför tar man då inte chansen och gör "rent hus" med rasisterna? Släpar deras nazistiska falsarier i smutsen, och rensar luften en gång för alla!
Detta borde ju vara en barnlek, och jag kan inte för allt smör i småland förstå varför man inte gjort det för länge sedan. Jag menar, hur svårt kan det vara...
Varför "tar" inte media debatten med SD? Det kan väl inte finnas fakta som man inte ska komma i offentlighetens ljus?
Jag tror personligen att
innan årets slut har SD passerat 15% i alla undersökningar. Tar man debatten kommer det att vara ett
par procent till.
För sanningen är ju, vilket de flesta debattörer inser, att fakta i frågan kommer att gynna SD ännu mer!