Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-04, 17:16
Bannlyst
Sinnessjukt snygga flygblad som delas ut idag.
https://pbs.twimg.com/media/BTU_cWMIYAAlgFm.jpg:large
Citera
2013-09-04, 17:34
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Sinnessjukt snygga flygblad som delas ut idag.
https://pbs.twimg.com/media/BTU_cWMIYAAlgFm.jpg:large
Enkelt men ändå slagkraftigt budskap. Mycket bra.
Citera
2013-09-04, 17:55
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hörde i senaste Radio Framåt att det skulle ske något SvP-event i Sundsvall till helgen, någon som har mer info? Fick aldrig svar senast jag använde vasternorrland@svenskarnasparti.se, så vem ska man kontakta?

Du ska använda just den adressen. Den kollas av dagligen, så var vänlig försök åtminstone. Vet inte vad som kan ha gått snett senast.
Citera
2013-09-04, 18:17
Medlem
R.S.90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Enkelt men ändå slagkraftigt budskap. Mycket bra.

De används just nu under ett torgmöte som Svenskarnas parti håller i Stockholm. Håll ögonen öppna ikväll för mer information från torgmötet

/ Rebecka wilfridsdotter
Senast redigerad av R.S.90 2013-09-04 kl. 18:23.
Citera
2013-09-04, 18:58
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.S.90
De används just nu under ett torgmöte som Svenskarnas parti håller i Stockholm. Håll ögonen öppna ikväll för mer information från torgmötet

/ Rebecka wilfridsdotter
Såg allt att ni var på Sergels Torg. Bra jobbat.
Citera
2013-09-04, 19:18
Medlem
mrphonks avatar
Här finns flygbladet i sin helhet och en intervju med partisekreterare Jonas Andersson som ansvarade för aktionen: https://www.realisten.se/2013/09/04/nationalister-protesterade-mot-obamas-besok/
Citera
2013-09-04, 20:24
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hörde i senaste Radio Framåt att det skulle ske något SvP-event i Sundsvall till helgen, någon som har mer info? Fick aldrig svar senast jag använde vasternorrland@svenskarnasparti.se, så vem ska man kontakta?
Kika i din PM-korg

/Micke
Citera
2013-09-04, 20:40
Medlem
Nord88s avatar
De senaste tidens beslut om att ta emot eritreaner och syrier och den förväntande trenden med en exponentiell ökning av vanvett inom politiken kommer förmodligen innebära att icke-svenskar och de med starka band (partnerskap etc) till dessa kommer att utgöra en majoritet av befolkningen 2018. 2014 tänker ni ha 10 000 röster, men 2018 - som är er sista chans till förändring på demokratisk väg - måste ni ha mellan 80-100% av de etniska svenskarnas stöd och det är inte ens säkert att det räcker.

Varför inser ni inte det meningslösa i att verka för en demokratisk förändring? Varför går ni inte direkt över till en renodlad utomparlamentarisk kamporganisation likt SMR? Det lär givetvis inte fungera det heller, men det är i alla fall mer rationellt. Som tur är så kommer välfärdsstaten att kollapsa innan svenskarna har blivit en minoritet och då upphör ju flyktingströmmarna. Det går inte heller att repatriera flera miljoner människor utan kollapsen måste få ske så att saker löses naturligt.
Senast redigerad av Nord88 2013-09-04 kl. 20:43.
Citera
2013-09-04, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Varför inser ni inte det meningslösa i att verka för en demokratisk förändring?
Vi bör självfallet verka på alla arenor och forum som finns tillgängliga, parlamentarismen är givetvis en betydelsefull sådan, och detta helt oavsett om SvP kommer ta makten på "demokratiskt vis" eller inte.

Citat:
Varför går ni inte direkt över till en renodlad utomparlamentarisk kamporganisation likt SMR? .
Varför bör vi avsäga oss själva möjligheten att arbeta parlamentariskt bara för att det ser mörkt ut och oddsen är emot oss, vad vinner vi på det?

Det är nog upp till dig att förklara på vilket sätt vi tjänar mer på att inte ställa upp i val än att faktiskt göra det. För jag hänger inte riktigt med i svängarna måste jag medge och då är jag ändå själv starkt skeptisk till att Sverige kommer kunna återställas enbart genom parlamentarism.
Senast redigerad av Straybullet 2013-09-04 kl. 20:51.
Citera
2013-09-04, 21:15
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Varför bör vi avsäga oss själva möjligheten att arbeta parlamentariskt bara för att det ser mörkt ut och oddsen är emot oss, vad vinner vi på det?

Det är nog upp till dig att förklara på vilket sätt vi tjänar mer på att inte ställa upp i val än att faktiskt göra det. För jag hänger inte riktigt med i svängarna måste jag medge och då är jag ändå själv starkt skeptisk till att Sverige kommer kunna återställas enbart genom parlamentarism.

Det är slöseri med tid, men jag förstår samtidigt problemen med att satsa på att bli en rent utomparlamentarisk organisation; det går ju trots allt i dagens läge inte att bedriva krig mot den svenska staten.

Det viktiga är dock inte Sverige i sig, det viktiga är ju att bo på en plats där en överväldigande andel av befolkningen är vita och där maximal frihet ifrån statligt förtryck råder. Det finns inget ansvar för att stanna kvar och försöka reparera Sverige, man reparerar heller inte någonting som är trasigt rakt igenom utan man bygger istället någonting helt nytt.

De som har barn bör givetvis göra allt i sin makt för att omedelbart lämna detta sjunkande skepp, det är inte rätt att utsätta dem för den mentala tortyren det innebär att växa upp i dagens Sverige. Vi som är unga skall skaffa oss en vettig utbildning och sedan helst sticka så fort vi kan, vi skall inte belåna oss (annat än hos CSN såklart) och köpa övervärderade bostadsrätter som vi inte skulle ha råd med under en naturlig ränta. Givetvis finns inte det så många vettiga alternativ, men Schweiz, NZ och nord-västra USA är alla bättre alternativ än att stanna kvar. De som har möjlighet bör alltså lägga en stabil grund för familjebildning på de platser i världen som fortfarande är vänliga miljöer för vita människor att vistas i. Uppstår chansen till jobb på någon av de platser jag nämnde ovan så är det förmodligen väldigt klokt att ta den. Sverige är kört både demografiskt och ekonomiskt och situationen är extra illa här eftersom att svenskarna är så otroligt beroende av staten så fort minsta lilla problem uppstår i deras liv.
Citera
2013-09-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Det är slöseri med tid

Nej, det är det inte. Även om SvP aldrig tar makten genom den parlamentariska vägen, så inser du väl vilka möjligheter vi skulle få om SvP fick över fyra procent? Stort statligt stöd om inte annat, mer ekonomiska resurser.

Citat:
Det viktiga är dock inte Sverige i sig, det viktiga är ju att bo på en plats där en överväldigande andel av befolkningen är vita och där maximal frihet ifrån statligt förtryck råder. Det finns inget ansvar för att stanna kvar och försöka reparera Sverige, man reparerar heller inte någonting som är trasigt rakt igenom utan man bygger istället någonting helt nytt.

Nu har jag inte orkat läsa igenom alla dina inlägg i de andra trådarna, men jag hoppas iaf att du inser att vi isåfall lär behöva en väldigt stark organiserad försvarsmakt (relativt till storleken)? Hur ska vi annars försvara oss? och jo en koncentrerad och enhetlig försvarsmakt är hundra gånger bättre än en splittrad sådan i smågrupper.

Sedan tar det emot att lämna ett land som var helt vitt för bara några få decennier sedan, att de ska komma undan med vad de har gjort.
Citera
2013-09-04, 22:26
Medlem
trtrtrtrs avatar
Nord88 vill alltså att vi ska fly hals över huvud till de extremt få relativt homogena vita länder som finns kvar. Det han helt verkar bortse från är att utvecklingen går åt samma håll överallt, och att dessa länder kommer se likadana ut tids nog också. Dessutom är det jävligt korkat att alla vita nationalister samlas på en plats då det är lättare för fienden att ringa in oss. Vidare är det ju otroligt korkat att "dra så fort man kan". Även om vi idag visste att vi var tvungna att dra i framtiden så försöker man ju under tiden givetvis få med sig fler vettiga svenskar innan skutan kapsejsar.

Så om Nord88 bara är ett avancerat troll, judelakej eller en simpel hedonist låter jag vara osagt. Klart är dock att vi inte ska springa mer. Det är dags för motattacker en masse.
Senast redigerad av trtrtrtr 2013-09-04 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in