Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Varför bör vi avsäga oss själva möjligheten att arbeta parlamentariskt bara för att det ser mörkt ut och oddsen är emot oss, vad vinner vi på det?
Det är nog upp till dig att förklara på vilket sätt vi tjänar mer på att inte ställa upp i val än att faktiskt göra det. För jag hänger inte riktigt med i svängarna måste jag medge och då är jag ändå själv starkt skeptisk till att Sverige kommer kunna återställas enbart genom parlamentarism.
Det är slöseri med tid, men jag förstår samtidigt problemen med att satsa på att bli en rent utomparlamentarisk organisation; det går ju trots allt i dagens läge inte att bedriva krig mot den svenska staten.
Det viktiga är dock inte Sverige i sig, det viktiga är ju att bo på en plats där en överväldigande andel av befolkningen är vita och där maximal frihet ifrån statligt förtryck råder. Det finns inget ansvar för att stanna kvar och försöka reparera Sverige, man reparerar heller inte någonting som är trasigt rakt igenom utan man bygger istället någonting helt nytt.
De som har barn bör givetvis göra allt i sin makt för att omedelbart lämna detta sjunkande skepp, det är inte rätt att utsätta dem för den mentala tortyren det innebär att växa upp i dagens Sverige. Vi som är unga skall skaffa oss en vettig utbildning och sedan helst sticka så fort vi kan, vi skall inte belåna oss (annat än hos CSN såklart) och köpa övervärderade bostadsrätter som vi inte skulle ha råd med under en naturlig ränta. Givetvis finns inte det så många vettiga alternativ, men Schweiz, NZ och nord-västra USA är alla bättre alternativ än att stanna kvar. De som har möjlighet bör alltså lägga en stabil grund för familjebildning på de platser i världen som fortfarande är vänliga miljöer för vita människor att vistas i. Uppstår chansen till jobb på någon av de platser jag nämnde ovan så är det förmodligen väldigt klokt att ta den. Sverige är kört både demografiskt och ekonomiskt och situationen är extra illa här eftersom att svenskarna är så otroligt beroende av staten så fort minsta lilla problem uppstår i deras liv.