• 5
  • 6
2013-08-25, 10:17
Medlem
Jag har faktiskt inte testat den. Men det är ganska otroligt hur mycket marabou
har satsat på nya produkter! Frågan är om de måste satsa för att övriga marknaden går dåligt,
eller om de bara vill bli ännu större?
Citera
2013-09-04, 12:48
Medlem
pyro860s avatar
Åt en för en stund sedan efter lunch. Mer fyllig än snickers, gillar den sega kolan, men jordnötssmaken är rätt klen.. Sockret tar lite överhand. Föredrar snickers. Nu 10 min efter jag tog sista tuggan har jag inte den där efterhängande jordnötssmaken som man kan få av snickers.
Citera
2013-09-04, 19:06
Medlem
Gott helt klart. Varför enbart jämföra med Snickers bara för att dom till viss mån påminner om varandra. Jag kan gärna äta en starbar OCH en snickers. Eller en daim eller nått annat. Allt är gott. Kul med alternativ dock om man tröttnar på en sort kan man gå över till en annan.
Citera
2013-09-06, 08:19
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavens
Gott helt klart. Varför enbart jämföra med Snickers bara för att dom till viss mån påminner om varandra.

För "alla" vet hur en snickers smakar. Således något konkret att jämföra med
Citera
2013-09-07, 06:43
Medlem
JEBUS-666s avatar
Att jämföra Marabou-Starbar med Snickers är som att jämföra en Skoda mot en maclaren-F1.
= Totalt meningslöst..

Marabou är experter på att smaksätta SOCKER!.....Tex deras ''mjölkchoklad'' smakar i princip bara socker.....Har dom glömt att blanda i mjölken, och chokladen???
Citera
2013-09-14, 00:39
Medlem
art-creators avatar
älskar snickers. Måste testa. finns de i de flesta affärerna?
Citera
2013-09-14, 15:36
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art-creator
älskar snickers. Måste testa. finns de i de flesta affärerna?
Jadå. De var lite kniviga att hitta i början, typ bara pressbyrån och Ica maxi som hade. Nu finns de till och med i "dubbelpack", nåååågon krona dyrare än snickers men sjuhelvetes goda. Dock tycker jag att snickers mättar mer och inte är fullt lika sockerig
Citera
2013-10-06, 21:35
Medlem
Avskyr jordnötssmör och allt sådant.

Snickers är gott men blir konstig i säcken efter man käkat en.

Starbar... första tuggan: Meh, äcklig amerikansk jordnötssmörobsessionofdoomdisgustingness
Sedan käkade man 3st king size...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in