2012-08-09, 14:43
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Det var ju det jag menade med frågan om ni hade blivit osams. Vore intressant att få höra fler exempel från en ex-polare på hans storhetsvansinne. Kan tänka mig att det finns en hel del anekdoter om man utgår från vissa skärmdumpar på statusuppdateringar.

Jag kan säga att namnen på skärmdumparna enbart tillhör "fans". Ingen av hans vänner skriver till eller kommenterar honom mer.
Tenny är så naiv som fortfarande tror han är något.
Han vann inte BB han åkte ut efter 70 dagar men han agerar som om han vunnit. Inte ens Hanna Johansson (vinnaren) håller på som Tenny på FB. Mitt troll är vän med henne med.
Citera
2012-08-20, 22:06
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlux
Träffade Marcelo och Annica i Östersund på storsjöyran i år. Det märks att dom har blivit storsinta av den uppmärksamheten dom fick i tv rutan iallafall Annica Marcelo var en otroligt skön kille! Annica stog och kollade på oss och hennes blick sa "Vilka är dom här? Vad gör jag här med dom här?" Men hon var riktig trevlig! Sjukt kort tjej måste jag tillägga!

Har även hört från källor att Tenny misshandlade sin flickvän Madde? Någon som har säkrare källor på det än mig?

Vem är denna Madde? Bild!
Citera
2012-08-20, 22:49
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Vill ni tjafsa, så gör det i PM. Varningar utdelade och OT raderat.

/Moderator
Citera
2012-08-20, 22:51
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vem är denna Madde? Bild!
Exet.

http://www.imagebam.com/image/65c485206886750

Fet het. Men iq befriad som ville vara med en sån jävla bonnläpp.
Citera
2013-05-07, 01:17
Bannlyst
Marcelo var riktigt duktig på fotboll och är även nu. Jag spelade med honom i Sköndal år 2005! Har ett lagfoto men orkar inte lägga upp!
Citera
2013-06-18, 17:06
Medlem
Hanna Johansson fick hon resan marcel lova henne och hennes barn ?
Citera
2013-09-03, 11:07
Medlem
Någon som vet vem det är Hanna J dejtar? Somliga påstår ju t.o.m. att han inte ens finns i verkligheten utan bara i Hannas fantasi!
Citera
2013-09-14, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungjohannn3
Hanna Johansson fick hon resan marcel lova henne och hennes barn ?

Nej det fick hon inte, hanpratade inte med henne efter det men jag tror inte att hon bryr sig så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Någon som vet vem det är Hanna J dejtar? Somliga påstår ju t.o.m. att han inte ens finns i verkligheten utan bara i Hannas fantasi!

Hans instagram finns ju och där har han tagit bilder på sitt ansikte och enligt henne så har han ''fans'' som gjort kollage på honom och fansbilder osv... men dom har ju skrivit nu mer ''offentligt'' på varandras bilder att dom älskar varandra. Men hon säger att dom ej går ut med honom pga avundsjukan som kommer att ske.. Du kan hitta hans konto via hennes finns bilder där kommentaren säger det mesta
Citera
2014-02-27, 01:53
Bannlyst
Är Jennifer Andreasson prostituerad? Följer hennes instagram och hon jobbar inte, hon åker till dubai på lyxresor och köper Loui Vuitton skor och massa märkeskläder..
Citera
2014-08-18, 18:05
Medlem
femmas avatar
vad hände med petronella?! bild: http://bigbrotherblogg.se/images/3.jpg
Citera
2014-09-03, 02:12
Medlem
Amandus roar sig vidare och är med i årets Paradise Hotell
Citera
2014-09-06, 17:09
Medlem