2013-09-03, 00:49
Medlem
Seppo1337s avatar
Kan någon snälla skriva nåt positivt med detta fönster. TKD, säg nåt. Vad som helst, ge mig lite ljus i natten.
2013-09-03, 00:51
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Kan någon snälla skriva nåt positivt med detta fönster. TKD, säg nåt. Vad som helst, ge mig lite ljus i natten.

Vi fick in Illarra.

Det här transferfönstret är fortfarande ett misslyckade i och med att man hämtade Bale och sålde Özil.

Dessutom är Ancelotti inte rätt tränare för oss. Jag hade hoppats att vi skulle få geniet Bielsa.
2013-09-03, 00:51
Medlem
Smirmats avatar
Citat:

Özil till Arsenal, mycket positivt.
2013-09-03, 00:52
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Så statistik från förra året är relevant men tar man med förrförra året är det helt uppåt väggarna och orelevant?

Har man någon som helst koll på hur Arsenals försvar såg ut med skador (hade absolut INGA ytterbackar ett tag i december/januari) och Vermaelen i formsvacka-delux, så ja. Då är det uppåt väggarna i princip.

Sagna, Merta, Kos, Gibbs är ett försvar som är precis under de bästa i ligan. Det har man bevisat inte minst sen i januari detta året.
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:

Att det bara kommer bli tydligare hur viktig SAF var för MUFC och statusen hos klubben. Hans legendstatus blir bara större
Medlem
antonaugustssons avatar
Breaking news: Everton sign James McCarthy from Wigan. #SkyDeadlineDay

Skysports
2013-09-03, 00:53
Medlem
Citat:
Att Kaká återvände till Milano!
2013-09-03, 00:54
Medlem
Rätt snygg sista dag av Everton.

Får in McCarthy och Barry och Lukaku på lån. Samt får ett ohyggligt överpris på Fellaini

Edit: Och behåller Baines
Senast redigerad av Supersonicc 2013-09-03 kl. 00:56.
2013-09-03, 00:55
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicc
Rätt snygg sista dag av Everton.

Får in McCarthy och Barry och Lukaku på lån. Samt får ett ohyggligt överpris på Fellaini

Hann Barry gå igenom?
2013-09-03, 00:56
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Har man någon som helst koll på hur Arsenals försvar såg ut med skador (hade absolut INGA ytterbackar ett tag i december/januari) och Vermaelen i formsvacka-delux, så ja. Då är det uppåt väggarna i princip.

Sagna, Merta, Kos, Gibbs är ett försvar som är precis under de bästa i ligan. Det har man bevisat inte minst sen i januari detta året.
Där får vi vara ense om att vara oense! Enligt mig kommer ni inte vara i närheten av PL-titeln med de fyra+polacken i kassen. Inte ens med en Sagna i den formen han var innan fotskadan eller Kos i den form han var för två/tre år sedan.
2013-09-03, 00:56
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Så det blev inget med Mata till PSG alltså? Nu väntar man bara på Coentrao -> Man U. innan man däckar.

EDIT: Bekräftat alltså, Lukaku till Everton på lån!

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3446272/title/lukaku-loaned-out

Det är helt rätt att Lukaku lånas ut. Han kan ju inte stå och ruttna i Chelsea när de har Torres, Ba och Eto'o som slåss om en plats. Han lär göra succé och Baines vassa inlägg kommer han ha nytta av.
2013-09-03, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Det är helt rätt att Lukaku lånas ut. Han kan ju inte stå och ruttna i Chelsea när de har Torres, Ba och Eto'o som slåss om en plats. Han lär göra succé och Baines vassa inlägg kommer han ha nytta av.
Håller med, lika bra att låna ut han så att han får speltid. Kanske missen i cupen hjälpte honom?

Nej nu går jag och lägger mig, allting pekar på att Coentrao stannar i RM och jag pallar inte vänta på något officiellt uttalande. God natt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in