2013-09-03, 01:02
Medlem
antonaugustssons avatar
Skrev Özil ett femårskontrakt?
2013-09-03, 01:03
Medlem
ojojros avatar
Alltså när ska man få veta om Fellaini gick till United eller inte, vill kunna somna skönt inatt-.-
2013-09-03, 01:05
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Alltså när ska man få veta om Fellaini gick till United eller inte, vill kunna somna skönt inatt-.-

Everton bekräftade nyss att de har sålt Fellaini till United och Anichebe till West Bromwich.

Citat:
Everton have agreed deals which will see three new faces arrive at Goodison Park, with two players departing the Blues.

Marouane Fellaini has moved to Manchester United for a £27.5m fee, with Victor Anichebe heading to West Brom for a fee which could rise to £6m.

Coming into Goodison are James McCarthy for £13m on a long term deal and a pair of season long loan deals for Romelu Lukaku and Gareth Barry.

All five deals were confirmed on the stroke of Monday night's transfer deadline. Fellaini's exit ended a summer long period of speculation after the Belgium international emerged as one of former Everton manager David Moyes' prime targets for his new club.

http://www.evertonfc.com/news/archive/2013/09/02/blues-confirm-five-deals
2013-09-03, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro

Är bekräftat!

http://www.evertonfc.com/home/
2013-09-03, 01:14
Medlem
Jag hoppas att Wenger lovade Özil om att de ska göra en rejäl satsning. Arsenal har alla förutsättningar i världen att bli en klubb som ständigt konkurrerar om titlar.

-

Fönstrets fiasko; Ja, det blir nog tyvärr Real Madrid. Och fönstrets oproffsigaste insats går till United. En bubblare är PSG som blir av med Ancelotti, ersätter honom Blanc, köper in spelare till överpris och glömmer den viktigaste lagdelen; Mittfältet.

Blanc kan väl ändå inte mena att han ska spela ett kortpassningsspel med högt bollinnehav med Matuidi, Motta och Pastore? Då tycker jag synd om Zlatan...

Fönstrets bästa ögonblick; Harry Redknapps intervju... genom bilrutan.
2013-09-03, 01:22
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Vi fick in Illarra.

Det här transferfönstret är fortfarande ett misslyckade i och med att man hämtade Bale och sålde Özil.

Dessutom är Ancelotti inte rätt tränare för oss. Jag hade hoppats att vi skulle få geniet Bielsa.
Du får nog komma och stoppa om mig, för det där hjälpte mig inte att somna lättare på något vis.
2013-09-03, 01:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
kan den ''bästa'' värvningen varit isco?

roligt fönster för övrigt
2013-09-03, 01:24
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Du får nog komma och stoppa om mig, för det där hjälpte mig inte att somna lättare på något vis.

Isco är väl väldigt positivt, kommer bli något stort av den killen.
2013-09-03, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Lite hårt. Tar tillbaka det.

Dock blir man lite less på att många glömmer att i ett halvår har Arsenal i stort sett haft bäst defensiv i hela PL. Och tittar man på namn/spelare så är det bara Jenkinson som inte är vidare känt/inte riktigt håller högsta klass.
På dig låter det som att Arsenal är ett bra lag, ett bra lag vinner saker, Arsenal har inte vunnit ett skit på snart 10 år, då är man inte ett bra lag.
2013-09-03, 01:29
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Isco är väl väldigt positivt, kommer bli något stort av den killen.
Ja, självklart. Isco kommer bli en legendar i Real Madrid, det tvivlar jag inte en sekund på. Men det skulle Özil också kunnat blivit. Någon som di Maria dock? Nepppp. Borde han sålts istället? Ja..
2013-09-03, 01:44
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Mesut Özil was unveiled as the new face of the Adidas brand in a ceremony that took place this afternoon at the Bernabeu Store at which the German spoke about what is happening at Real Madrid. The midfielder was pleased with the start of the season: "When you play for such an important club you have to win titles and we will do everything possible to get them". The Whites’ player also made his intentions for the future clear: "I want be successful at Real Madrid. The coach has confidence in me and I feel very good".

---

As for his personal situation, Özil brushed aside rumours about his possible departure: "I want to be successful. A lot has been written in the media about other teams, but I have a contract with Real Madrid and I am staying here. I have the coach’s confidence and I feel very good. Also, I have a contract until 2016. I have a very good understanding with all my teammates and it is a pleasure and an honour to play for Real Madrid".

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actualidad_Primer_Equipo_en/News/1193040523950/1330157913864/noticia/Noticia/Ozil:__The_coach_has_confidence_in_me_and_I_want_t o_be_successful_here_.htm

Citat:
"There's always competition for places when you play at a big club like Real Madrid. I know how to deal with it. I will never leave a club due to the stiff competition for places.

---

"I can guarantee that I will fulfil my contract until 2016 here," he said. "Obviously, I don't know what will happen after that."

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2013/08/29/4221501/ozil-i-do-not-fear-bale-competition-at-real-madrid

Detta var för mindre än en vecka sedan. Med tanke på detta, hans tidigare uttalanden och mitt antagande att han skulle fått gott om speltid så trodde jag att han skulle stanna.

Jag förstår att Özil lämnade för Arsenal och lyckligtvis fick vi ett bra pris för honom.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-09-03 kl. 02:14.
2013-09-03, 01:54
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Skrev Özil ett femårskontrakt?

Jajjemen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem