2013-09-03, 00:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Alla rapporter tyder även på att woody tyckt att herreras klausul varit felvärderad eller att man försökt förhandla ner den. Det är ju bara pinsamt. Bilbao har klart och tydligt sagt att betala klausulen eller så blir det inget. Klara besked, men tydligen inte klara nog för woody. Han la på dom pengarna så everton fick lite extra för fellaini istället..

Tycker det är bra att vi fick betala extra om det innebär att Woodyjävlen får stå till svars för Glazers. För är det något de dumma jävlarna förstår så är det pengar och att något måste göras till kommande fönster.

Men ja, vilket skitfönster. det är inte de uteblivna spelarna utan mer hur allt har hanterats som suger.
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Nu blev det så igen. Harry Redknapp intervjuas när han satt i bilen.

Jag hoppas verkligen att Coentrao stannar. Vi har inga andra bra ersättare.

Va fan, jag har sett nästan hela Skys sändning utan någon Arry i klassisk bilrutepose.
Medlem
Smirmats avatar
Man känner sig hyfsat seg i huvudet efter att ha följt intensivt i över 12h.
2013-09-03, 00:25
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Japp.

Hade varit bra för Fabio att få chansen också. lånades Büttner ut till slut?

Inget med celtix vad jag vet. Kan bli besiktas då det fönstret är öppet längre. Men nu kom ju Coentrao out of the blue. Fabio får täcka brorsan på andra kanten.
2013-09-03, 00:25
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vill någon länka livestreamen från sky? hittar den inte

http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show/theater
2013-09-03, 00:26
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Man känner sig hyfsat seg i huvudet efter att ha följt intensivt i över 12h.

Jag känner mig nästan sjukt misslyckad som människa då jag gjort samma sak.
2013-09-03, 00:27
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag känner mig nästan sjukt misslyckad som människa då jag gjort samma sak.

F5 helt utsliten?
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Alla rapporter tyder även på att woody tyckt att herreras klausul varit felvärderad eller att man försökt förhandla ner den. Det är ju bara pinsamt. Bilbao har klart och tydligt sagt att betala klausulen eller så blir det inget. Klara besked, men tydligen inte klara nog för woody. Han la på dom pengarna så everton fick lite extra för fellaini istället..

Så idiotiskt.

Herrera hade varit en mycket spännande värvning.

Vill inte ropa fiasko åt Uniteds värvningar i sommar. Hade någon sagt i våras att truppen kommer att förbli intakt med Nani och Rooney fortfarande kvar samtidigt som man signar Fellaini till mittfältet hade jag nog bara tackat och tagit emot! Det är allt detta snack från Woodward om bottenlösa fickor, att man kan betala oändliga summor för rätt spelare och jakten på namn som Fabregas och Modric som sinar ut i pinsamma, dumsnåla bud på löpande band som tagit upp hela sommaren och gjort att man måste hetsvärva i sista minuten som gör en förbannad.

Mycket dåligt skött, så agerar för fan inte United.
Senast redigerad av Skrank 2013-09-03 kl. 00:29.
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show/theater
Tuse tack!
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jävligt mycket skit från okunniga nu. Arsenals backlinje är fullt duglig för till och med en PL-titel. Dock är man en man kort, men Flamini kan vikariera där, samt Sagna centralt. Håller sig Giroud hel och i någorlunda form så ser det enormt bra ut.

Vi ska heller inte glömma att Bendtner ändå kommer göra ett gott jobb som truppspelare. Har blivit alldeles för mycket förlöjligad.
okunnig för att jag håller Arsenals backlinje som begränsad? Kom upp i nivå istället! Gibbs, Jenkinson, Vermaelen, Koschielny (?), Mertesacker, Sagna, Monreal med polacken i målet är INTE någonstans i hela världen tillräckligt bra för ett lag som vill vinna PL. Sedan kan du fortsätta vifta bort kritik som "okunnighet".
2013-09-03, 00:28
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tycker det är bra att vi fick betala extra om det innebär att Woodyjävlen får stå till svars för Glazers. För är det något de dumma jävlarna förstår så är det pengar och att något måste göras till kommande fönster.

Men ja, vilket skitfönster. det är inte de uteblivna spelarna utan mer hur allt har hanterats som suger.

Precis. Jag har aldrig förespråkat en massa värvningar. En mittfältare är det enda jag velat se. Men det här är så uselt skött. Tycker uppriktigt synd om Herrera som verkar ha gjort allt han kunnat för att få igenom sin flytt. Så fuckar woody & co upp det genom att hantera det så dåligt. Klausulen har varit känd hela tiden. Varför väntade man tills idag?

Edit: vad som är värst är att det är moyes som kommer få ta emot skiten. Ännu fler jämförelser med sir alex. Det är woody som är boven.
Senast redigerad av LuaLua 2013-09-03 kl. 00:30.
2013-09-03, 00:28
Medlem
pardeeos avatar
Fellaini för 28 miljoner? Bra jobbat Everton.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in