2013-09-02, 18:50
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det är klart du skall vara med, välkommen till vårt Crew! Vilken konsol kör du på, vi börjar bli många som kör PS3 nu, Xbox-lägret skulle behöva få in fler hängivna representanter

Tackar!

PS3 här med, tyvärr :/
Citera
2013-09-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det är klart du skall vara med, välkommen till vårt Crew! Vilken konsol kör du på, vi börjar bli många som kör PS3 nu, Xbox-lägret skulle behöva få in fler hängivna representanter

Har vi några siffor på hur många vi är på vardera konsol?
Citera
2013-09-02, 19:05
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonersmile
Har vi några siffor på hur många vi är på vardera konsol?
Skall sammanställa en lista lite senare och posta i tråden.

Edit: Så, nu har jag sammanställt siffrorna på hur många som spelar vad.

Sammanlagt är vi 72 stycken medlemmar på Social Club och av dessa spelar 36 stycken på PS3, 20 stycken spelar på Xbox 360 och 16 stycken har ännu inte uppgett vilken konsol de skall köra på.
Senast redigerad av Autozione 2013-09-02 kl. 19:33.
Citera
2013-09-02, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Jo, men ett "invite only" crew är väl i praktiken ett stängt crew?

Hur som haver så satt jag och studerade R* screenshots som blivit släppta, vi fick ju idén med t.ex "Crewkläder" när vi kör online osv. Man kan nästan tro att R* lyssnat på oss.

Jackan passar perfekt för att bemärka oss och göra ett namn i GTA Online's kriminella kretsar.
Jag presenterar Feud F.C (Flashback Crew) Jacket
http://postimg.org/image/vst1hgni3/

Kan man få möjlighet att sätta sitt social club emblem på jackan i spelet på något sätt? Borde ju inte vara några problem egentligen då sina stats redan syns på social club direkt från spelet. Skulle va ganska fett med Flashback symbolen på ryggen!
Citera
2013-09-02, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Deathmatch är väl en del av GTA Online och kan därmed bara ha 16 spelare i servern?

Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Deathmatch osv ÄR GTA Online. Hur ska man kunna spela multiplayer om det inte är online? 32+ splitscreen?

Edit: Tvåa på bollen.

Så som jag har förstått det hela är deras stora värld de skapat GTA Online, medans deathmatch är instanser där man går in på en sluten bana för att köra, och inte skapa kaos i Onlines värld som ska innehålla hela(?) GTA världen. Självklart är båda online men med väldigt stora skillnader enligt mig
Citera
2013-09-02, 20:31
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabbe44
Så som jag har förstått det hela är deras stora värld de skapat GTA Online, medans deathmatch är instanser där man går in på en sluten bana för att köra, och inte skapa kaos i Onlines värld som ska innehålla hela(?) GTA världen. Självklart är båda online men med väldigt stora skillnader enligt mig

Ah, kom att tänka på hur Red Dead Redemption är, förmodligen blir det väl ungefär samma. Man väljer att starta en invite/vote till TDM, DM etc. mitt i free roam.
Citera
2013-09-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabbe44
Kan man få möjlighet att sätta sitt social club emblem på jackan i spelet på något sätt? Borde ju inte vara några problem egentligen då sina stats redan syns på social club direkt från spelet. Skulle va ganska fett med Flashback symbolen på ryggen!

Har inte hört något om detta, men det vore oerhört kul. Känns ju som att någon på R* borde framfört denna idé
Citera
2013-09-02, 21:07
Medlem
philijoxens avatar
Joinade crewet nu. Heter MrNilsson och spelar på ps3
Citera
2013-09-02, 21:25
Medlem
Gick nyss med i "Flashback Crew" och nickar Uncle.Scrooge , PS3 blir det för min del!
Citera
2013-09-02, 21:26
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonersmile
Har inte hört något om detta, men det vore oerhört kul. Känns ju som att någon på R* borde framfört denna idé

Borde kunna ha rank på jackan också som MC gäng har
Citera
2013-09-02, 21:58
Medlem
Zephyreuss avatar
Joinade precis. Nickar AzureBlu och kommer köra på 360
Citera
2013-09-02, 22:05
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
Joinade crewet nu. Heter MrNilsson och spelar på ps3

Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Gick nyss med i "Flashback Crew" och nickar Uncle.Scrooge , PS3 blir det för min del!

Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Joinade precis. Nickar AzureBlu och kommer köra på 360
Trevligt med fler medlemmar

Såg att jag råkade räkna lite fel förut, missade en på varje konsol. Nu är vi i alla fall 39 på PS3 och 22 på 360.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in