2013-09-02, 16:05
Medlem
Sadisten123s avatar
Sätt han på ett plan och dumpa han över någon öken, inte vårt problem. Skicka med WT-bruden också.
Citera
2013-09-02, 18:41
Awaiting Email Confirmation
undra om jag får asyl när jag gått-tåg-bil till afganistan och träffar första bästa sexiga tjocka muslimska tjej som jag sätter på och är låtsaskär.
Senast redigerad av ett23fyra 2013-09-02 kl. 18:51.
Citera
2013-09-02, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
undra om jag får asyl när jag gått-tåg-bil till afganistan och träffar första bästa sexiga tjocka muslimska tjej som jag sätter på och är låtsaskär.
Tyvärr, enbart motsatsen fungerar.

Vi har för många värdelösa WT fetton som denna brud som knullar första bästa avskum som glor på dem, det är dessa brudar som göder svin som honom eftersom de ger dem en plats i landet när de fått en unge med svinen.

Så länge vi har dessa rasblandar horor i landet kommer massinvandringen fortsätta, då det är omöjligt att sparka ut en svarting som fått barn med en svensk brud.
Citera
2013-09-02, 20:35
Bannlyst
Inbillar mig inte att Somaliska tält har en inkomst på 40.000:- , för att hyra en 3:a nyproduktion i när förort till Stockholm så är hyran ca 10.000:- . Ändå bor de Somaliska tält i denna nyproduktion. Så vad vill du komma?

Varför har det blivit svårt att få hjälp ifrån Socialen för? För systemet är överbelastad, särskilt i småkommuner. Migrationsverket har gjort en stor tarm tömning av Somalier i någon liten håla och efter 4 år upphör det statliga pengarna, så står kommunen där med svarte petter. En jävla massa negrer som är omöjligt att få in på arbetsmarknaden, som bara är hit släpade bara för Reinfeildt vill visa sej vara godhjärtad.

Citat:
Ursprungligen postat av Korrektfia
Där jag bor finns inga förturer alls till bostad, endast kö poäng gäller. I min kommun
Du måste klara en hyra som är 4 gånger högre än din fasta lön.

Det finns invandrare som jobbar och har en bra inkomst som kan klara av en hyra i nyproduktion.

Nyanlända hamnar i förläggningar. Eller i kommuner med överskott på lägenheter.

Förklara för mig hur en person som inte kan svenska kan ta till sig information om
våra bidrags system, samt förstå hur mycket det är värt i sin egen valuta?
Ni rasister på står ju att det är analfabeter som kommer.
Får du ett etableringsstöd så ska du klara dig på det.Det är mycket svårt att få något från socialen idag. Du ska ha mycket svår tandvärk annars får du inte tandvård. Samma med sjukvård det ska vara akut.
Min svärmor arbetar med dessa frågor, så hon borde veta om någon vad man får i bidrag.
Ta reda på fakta era rasist puckon.
Citera
2013-09-03, 01:44
Avslutad
Varför har ordet "invandrare" blivit synonymt med arab, afrikan och främst muslim(MENA)? Jag har verkligen börjat hata det ordet, det enda det tjänar till är ett fösa ihop en enorm mängd olika människor med olika kulturer och värderingar till en och samma degel.

Som det inte vore nog med det så representeras vi som grupp i princip alltid av en hårig arab, som om denne är det normativa för hela gruppen invandrare, oavsett om det är inom media eller politik, är så jävla trött på skiten.

Det vore så mycket bättre om man istället diskuterade var grupp för sig.
Citera
2013-09-03, 03:19
Medlem
JAV1897s avatar
Det är ingen idé att ens gå in på Aftonbladet då 90% av allt som står är övergödda-snyft-PK-sagor.
Citera
2013-09-03, 03:31
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Jag tycker att vi ska göra ett uttag på 2000 kronor från vår redan sinande statskassa och köpa ett par sköna vandrarskor och en trunkväska till den här skäggisen. Orkar man "gå" hit orkar man gå tillbaka!
Citera
2013-09-03, 07:38
Medlem
JMKKs avatar
Senaste nytt från nyheterna imorse: alla syriska flyktingar får permanent uppehållstillstånd i Sverige. Även de som kommer att komma hit kommer att få samma sak. Tack Alliansen.
Citera
2013-09-03, 07:58
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Inbillar mig inte att Somaliska tält har en inkomst på 40.000:- , för att hyra en 3:a nyproduktion i när förort till Stockholm så är hyran ca 10.000:- . Ändå bor de Somaliska tält i denna nyproduktion. Så vad vill du komma?

Varför har det blivit svårt att få hjälp ifrån Socialen för? För systemet är överbelastad, särskilt i småkommuner. Migrationsverket har gjort en stor tarm tömning av Somalier i någon liten håla och efter 4 år upphör det statliga pengarna, så står kommunen där med svarte petter. En jävla massa negrer som är omöjligt att få in på arbetsmarknaden, som bara är hit släpade bara för Reinfeildt vill visa sej vara godhjärtad.

Efter två år. Inte fyra.
Citera
2013-09-03, 08:08
Medlem
Den här historien stinker BULLSHIT långa vägar, min mening.
Citera
2013-09-03, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Den här historien stinker BULLSHIT långa vägar, min mening.

skärp dig den handlar om en ung stackars kille som gått från Afganistan! Visa lite medmänsklighet, din kritin.
Citera
2013-09-03, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Efter två år. Inte fyra.

Sorry! Ännu värre då. Det tar ca 17 år att få in en MENA / Somalisk invandrare på arbetsmarknaden. Invandrare får generösare bidrag än Svenskar, inte undra på skola , vård och omsorg braka ihop i små samhällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in