2013-09-02, 13:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Pik till Bale eller?

Nja, snarare en hyllning till Özil som är världens bästa tia.
2013-09-02, 13:09
Medlem
Özil + en back + en anfallare till arsenal tack..
2013-09-02, 13:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det är klart att vi får vänta se hur det blir efter att fönstret har stängt men oavsett vilka värvningar man gör hade de säkerligen gått att lösa tidigare under fönstret, att det då hade blivit lite dyrare tror jag inte hade äventyrat klubbens ekonomi.

Fast nej. Alla konkurrerande klubbar är färdiga nu på deadline day. Dessutom var man tvungna att vänta in Bale-transfern. Som jag skrev igår. Fullkomligt genialiskt av vår Wenger.
2013-09-02, 13:12
Medlem
Demba Ba verkar vara nära Arsenal på lån.

David Ornstein: Arsenal holding initial talks with Chelsea to sign Ba on season-long loan. Deal for Palermo GK Viviano close (backup to Szczesny)
2013-09-02, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Som sagt, varken Özil, Di Maria eller Ba var nog inte tillgängliga för månader sen. Säger inte att dessa transfers kommer att hända men bättre att vänta ut än att panikköpa. Bale satte mycket i rullning och det visste sakkunniga i Europas klubbar. Bud fanns på Higuain och Suarez men det gick inte att lösa.

Sant. Om Wenger gjort detta medvetet så har han helt klart övertygat mig om att han inte har tappat fattningen.

Men vi ska inte ropa hej ännu. Mourinho kanske flyger till Tyskland och kidnappar Özil
2013-09-02, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Real behöver ingen forward som gör assist, Real behöver en forward som gör mål på allt och hugger som en kobra i straffområdet. Benzema verkar ha glömt hur offside fungerar och förstör otroligt många anfall.

Både ja och nej,Real behöver en anfallare som sätter sina chanser. Ronaldo är den viktigaste punkten om målgörande i Real.
2013-09-02, 13:15
Medlem
gato12s avatar
Okej för Özil, Ba och Viviano. Lite backar behövs också.
2013-09-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Özil + en back + en anfallare till arsenal tack..

Vore en dröm med Özil + Ba och Viviano. Verkar troligt också.
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Sant. Om Wenger gjort detta medvetet så har han helt klart övertygat mig om att han inte har tappat fattningen.

Men vi ska inte ropa hej ännu. Mourinho kanske flyger till Tyskland och kidnappar Özil

Nä man ska nog inte ta ut något i förskott, men visst känner man sig lite optimistisk för en gångs skull.
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Både ja och nej,Real behöver en anfallare som sätter sina chanser. Ronaldo är den viktigaste punkten om målgörande i Real.

För att möta dig på mitten, Benzema är inte den som sätter sina lägen. Hade hellre sett Mario Gomez på topp i den vita tröjan istället för Benzema.
2013-09-02, 13:18
Medlem
WaldemarKas avatar
Victor Moses klar för Liverpool på lån enligt Aftonbladet.
2013-09-02, 13:18
Medlem
han solos avatar
Hur troligt är ryktet om Özil till PSG? Hade varit helt PERFEKT för laget... Dock tror jag man får dras med Matuidi istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in