2013-09-02, 13:19
Medlem
Cambijaos avatar
Helt sinnesjukt. Allt jävla skit man gått igenom under åren som supporter till denna klubb. När man behandla Morientes som skit, när skickade iväg Hierro och Del Bosque, när man inte ge Carlos ett värdigt hejdå. När man pissade på Salgado.

Allt jävla skit jag varit med, som jag har försökt accepterat. Så fortsätter det ändå. Det är fan inte lättare att hålla på en dålig klubb, för dåliga klubbar gör inte sånt här.

Lämnar Özil kommer jag vara så besviken. Så jävla besviken
2013-09-02, 13:20
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Hur troligt är ryktet om Özil till PSG? Hade varit helt PERFEKT för laget... Dock tror jag man får dras med Matuidi istället

Glöm det.

Zlatan och Pastore går före.
2013-09-02, 13:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Hur troligt är ryktet om Özil till PSG? Hade varit helt PERFEKT för laget... Dock tror jag man får dras med Matuidi istället
Enligt denna källa så är han på medicinkoll hos Arsenal.
http://www.transfermarkt.de/de/oezil-absolviert-medizin-check/news/anzeigen_134105.html

Och här att det är klart. http://www.bild.de/sport/fussball/transferperiode/alle-geruechte-alle-transfers-32077390.bild.html
2013-09-02, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Nä man ska nog inte ta ut något i förskott, men visst känner man sig lite optimistisk för en gångs skull.

Japp. Kan bli så att han failar läkarundersökningen också. Som gooner har man blivit väldigt pessimistisk de senaste åren, men nu börjar man äntligen se ljuset i tunneln.

Tycker inte vi behöver någon förstärkning i backlinjen. Vi har Kos, Merte, Sagna och Vermaelen (tillbaka efter uppehållet) på mittbacken och Gibbs, Monreal, Sagna, Jenkinson på ytterbacken. Dessutom Flamini som kan spela i försvaret. Viktigare med en ytter enligt mig.
2013-09-02, 13:23
Medlem
Özil till PL är bara roligt för oss PL-runkare men det är trist att han går just till Arsenal vilka jag unnar allt ont i världen. Det är Arsenal, United, City, Chelsea och Tottenham, alla de blodsugarna. Nej Özil lyssna nu, gå till Cardiff och spela med Bellamy, det är grejer det!
2013-09-02, 13:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tycker inte vi behöver någon förstärkning i backlinjen. Vi har Kos, Merte, Sagna och Vermaelen (tillbaka efter uppehållet) på mittbacken och Gibbs, Monreal, Sagna, Jenkinson på ytterbacken. Dessutom Flamini som kan spela i försvaret. Viktigare med en ytter enligt mig.

Sagna, Vermaelen och Gibbs är ju dock rätt skadebenägna.
2013-09-02, 13:25
Medlem
FM11s avatar
Vågar inte vara säker på någonting idag... Väntan på att Özil ska presenteras som ny Arsenal-spelare tar död på mig. Inte ens då vågar jag vara säker, tror först på det när jag ser honom spela.
2013-09-02, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Sagna, Vermaelen och Gibbs är ju dock rätt skadebenägna.

Sant, men just nu har vi bara en riktig ytter (Walcott) tillgänglig och både Ox och Poldi borta i ett par månader. En ytter är nödvändigt.
2013-09-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Glöm det.

Zlatan och Pastore går före.
Pastore är fan helt jävla värdelös och det tror jag även amatören Blanc lär inse för eller senare, om han inte redan förstått det. Skulle inte skada att hämta in Özil, frågan är väl vad som händer med Lavezzi och Lucas om så skulle vara fallet.
2013-09-02, 13:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Sant, men just nu har vi bara en riktig ytter (Walcott) tillgänglig och både Ox och Poldi borta i ett par månader. En ytter är nödvändigt.

Gärna både en back och en ytter...lika bra att fräsa på lite nu när plånboken är öppen.
2013-09-02, 13:35
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fast nej. Alla konkurrerande klubbar är färdiga nu på deadline day. Dessutom var man tvungna att vänta in Bale-transfern. Som jag skrev igår. Fullkomligt genialiskt av vår Wenger.
Vi får väl se, det är fortfarande några spelare som behövs för att truppen ska vara någorlunda komplett. Istället för att följa efter vad alla andra gör borde Arsenal vara en klubb som styr på transfermarknaden och har initiativet och i varje fall möjligheten att värva de största namnen. Nu är väl Özil ingen dålig värvning men truppen skulle varit klar för längesen och man har gått miste om många bra alternativ under sommaren. En Luiz Gustavo istället för Flamini och en Higuain eller Suarez istället för ingen anfallare alls. Sen att man inte ens la ett bud på Mario Gomez är ett skämt.

Nu är det möjligen så att Wenger lyckas trolla ihop det här ändå, men det är knappast ett steg tillbaka mot att vara en av de dominerande klubbarna i Europa.
2013-09-02, 13:37
Medlem
antonaugustssons avatar
Kanske lite OT, vilka ska man följa på twitter om man vill ha lite rykten med lite trovärdighet i?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in