2013-09-01, 22:11
Medlem
Blanzeflors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Detta tar priset.

Av utseendet och storyns ohållbarhet gissar jag på att individen är kring 30, kommer nog någonstans från regionen han påstår men från helt andra förhållanden. Högst troligt kriminelt belastad och med lite annat i bagaget som fått honom att sikta sig in på den enda lyxiga fristaden där folk är så naiva att de glatt betalar för vad som helst och ler.
349 svenskar ler. Resten är skitförbannade eller helt hjärntvättade.
Citera
2013-09-01, 22:52
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yozhik
Vilket enormt jävla cirkelrunkande i den här tråden.

Tror ni verkligen på fullaste allvar att han kommit hit enkom för att skada er och samhället med alla medel han har?

Och inte för att han, liksom alla existerande människor, vill leva ett bättre liv?

Det är inte såna som han som gör samhället sjukt - det är såna som er. Man blir fan mörkrädd.

Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Nu kan jag inte tala för alla mina vänner i cirkelrunkarklubben, men jag tror inte att han har kommit hit för att skada mig och samhället. Däremot så är jag helt övertygad om att sådana som du vill skada mig och samhället genom att låta alla som påstår sig vara flyktingar få stanna kvar och leva på mina skattepengar. Gärna försvarade med känsloargument och tårar.

Som vice ordf. i cirkelrunkarklubben kan jag bara bekräfta vad gode Herr Wittgenstein tidigare sagt: såna som Yoshik är i detta sammanhang ett betydligt större hot mot vårat samhälle än kalkylerande parasitbabbar i sig. För det är humanitär-naiva/snuskliberala klappmongon som Yosihk här som bäddat för den okontollerade massinvällning vi har idag. Med allt vad utnyttjande av vårat sociala skyddsnät, hatbrott mot Svenskar, våldtäkter, rån, stölder och misshandlar heter och innebär.

Så sluta fan klema med bedragarna och hjälp de som verkligen behöver hjälp. Jag kan satan lova dig att det inte är en gaddad steroid babbe med Iphone ditt naiva jävla miffo.
Senast redigerad av vågaifrågasätta 2013-09-01 kl. 22:55.
Citera
2013-09-01, 23:20
Medlem
--locco--s avatar
Klassiskt fall.En bluffmakare och med all säkerhet kriminell också.Noggern är ett bottennapp till 100%.Vandrar hela vägen till sverige för att parasitera på oss skattebetalare.
Utvisa omgående så slipper vi framtida fängelse och rättegångskostnader.
Citera
2013-09-02, 04:08
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H8erfisternator
Eftersom han inte är EU medborgare kan han fara åt helvete. Ge honom ett äpple och en klapp på arslet och skicka hem honom

Om du var i hans skor och hade flytt elände och dödshot för å äntligen vara framme i Sverige, hur hade du hoppats på att ditt öde skulle bli? Skaffa dig lite empati ditt kalla fan.
Citera
2013-09-02, 05:56
Bannlyst
Har han verkligen flytt eländet? Det är vad han påstår, men han har inga papper eller bevis på att det är så. Då skall han fly till ett land , som han kultur kompatibel, varför skall Sverige ta emot honom? Vi behöver honom inte, han har inget att ge oss.

Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Om du var i hans skor och hade flytt elände och dödshot för å äntligen vara framme i Sverige, hur hade du hoppats på att ditt öde skulle bli? Skaffa dig lite empati ditt kalla fan.
Citera
2013-09-02, 06:42
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Den här tråden är rikligt tryfferad med empati-uppmaningar och känslouttryck från mongoloidnaiva "humanister" minsann. Jag har inte sett så många "ny-empatiska" sedan SSU körde sin "Ta Fajten"-kampanj här för snart ett år sedan.

Bland de "empatiska" sätter man tilltro till den kanske värsta rövarhistoria jag någonsin hört i asylsammanhang. En välnärd stereoidafghan med Iphone blir ett ensamkommande barn under dödshot på fotpromenad över halva jordklotet. Det är till och med så jävla illa att tidningen som rapporterat om skiten tvingas gå in i artikelns "faktaruta" och korrigera i efterhand uppgiften om hur parasiten tog sig över till Sverige sista biten.

Ni "empatiska"; är ni empatiska i det här sammanhanget på grund av att ni själv har era rötter någon annanstans och ljög er till asyl här? Är ni så att säga "kollegor" till den här lille palten?

I dagarna framkom uppifter i massmedia om att ÖB avser att helt lägga ner Rikets flotta i närtid. Han ser inte hur han ska ha råd att fortsätta driva detta vapenslag. Sverige har bland Europas längsta kustlinjer och har haft en flotta sedan Kung Göstas dagar på 1500-talet, men nu ska den bort! Medans Ryssland brer ut sig och tar allt större plats i Östersjön och för första gången på länge riskerar att hamna i öppen konflikt med NATO, så tänker sig Sverige att det går att hävda vårt territorium med Kustbevakningen.

Vad kan det vara som är så dyrt i våra offentliga utgifter att vi plötsligt inte längre har råd att ens låtsas kunna försvara oss militärt? Vart går alla dessa skattemiljarder som i varjefall INTE går till vägar, vård, skola och omsorg?

Kan det kanske vara så att Sverige just nu befinner sig under så hårt tryck från dessa jävla snyltgäster att vi går på knäna?

Ut med snyltaren och ni "empatiska" kan kyssa mig i röven!
Citera
2013-09-02, 07:09
Medlem
shotacats avatar
Borde inte Dublinförordningen göra det "omöjligt" för honom att stanna i Sverige, eller var Sverige den enda landet han sökte asyl till?
Citera
2013-09-02, 07:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Borde inte Dublinförordningen göra det "omöjligt" för honom att stanna i Sverige, eller var Sverige den enda landet han sökte asyl till?

Grejen är att Svenska myndigheter skiter i Dublinförordningen , bara för flyktingarna inte få 3 rätter middagar i Grekland och Italien, så skicka man inte tillbaka folk ditt. Sverige och Tyskland har blivit hela Europas avfallskvarn vad de gäller flyktingar.
Senast redigerad av Niggers 2013-09-02 kl. 07:35.
Citera
2013-09-02, 07:29
Medlem
Luxations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat

Troligtvis var Sverige det enda land som han sökte asyl i.

Varför?

Citera
2013-09-02, 07:49
Medlem
Splatterboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxation
Troligtvis var Sverige det enda land som han sökte asyl i.

Varför?

Nej, hans pappa har ju berättat för honom att Sverige är det enda land som aldrig någonsin kommer starta ett krig.

"Empati"!
Citera
2013-09-02, 07:51
Medlem
Luxations avatar
Ja, just det!
Citera
2013-09-02, 07:54
Medlem
AussieRedMans avatar
Jag väljer iallafall att tro på killen, verkar inte otrolig hans berättelse. Många rasister i denna tråd med skev människosyn. Skicka tillbaka en människa rakt i gapet på talibanerna är lika med säker död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in