Citat:
Ursprungligen postat av
AussieRedMan
Jag väljer iallafall att tro på killen, verkar inte otrolig hans berättelse. Många rasister i denna tråd med skev människosyn. Skicka tillbaka en människa rakt i gapet på talibanerna är lika med säker död.
Du "väljer" ingenting! Du tror på den här sjuka berättelsen därför att du själv är blatte och muslim och hemskt gärna ser att fler av din sort slår sig ner vid smörgåsbordet och tar för sig. Svenska svaga, sjuka och gamla får maka åt sig för att fler kollegor till dig ska kunna ta först ur grytorna. Svenska ungdomar tvingas åka till skitjobb i Norge och Malta därför att alla lågkvalificerade anställningar som tidigare varit ett steg in på arbetsmarknaden, istället går till asylinvandrade parasiter och deras anhöriga. Svenska unga tvingas bo hemma tills de är medelålders, därför att bostäderna försvinner till babbar som ska planeteras ut i allmännyttans lägenheter och där socialen och Migrationsverket är borgenärer för hyran och slitaget!
Jag förstår inte det "empatiska" i att dela ut vårt lands tillgångar och resurser till lögnare som inte gör annat här än ställer till med en satans massa skit och elände, medans vårt eget folk dignar under gigantiska skattebördor. Svenska folket är dem i Europa som har lägst andel eget sparat kapital och en genomsnittlig inkomsttagare har sex veckors buffert innan han måste sälja bil, bostadsrätt eller villa! Varför är det så?
Kan det bero på att vår generella välfärd lockar till sig en jävla massa parasiter som "bara vill ha ett bättre liv" utan att behöva jobba en timme ens?
Du är en brottsling! Hela din argumentation är kriminell! Våga inte kalla mig empatilös, ditt kräk! Det är jävligt lätt att skära breda mackor av andras limpa, men när parasiterna nått sin kritiska massa -vilket är jävligt snart- kommer det inte att gå längre. Det begriper alla utom dumsnälla batikhäxor och svagbegåvade babbar. Far åt helvete!