2013-09-02, 00:21
Medlem
zizacons avatar
Nu är det på BBC också. Özil till Arsenal, "advanced talks" vad nu det ska betyda. Rimligtvis har inte Real Madrid bara avfärdat budet iaf. "Advanced talks" bör väl handla om detaljer, eller någon slags förhandling där man kommit en bit på väg.

Intressant för övrigt att man fortfarande anses vara intresserade av Benzema och Di Maria enligt BBC. Benzema kan man ju glömma tyvärr, men man undrar onekligen lite över Di Maria. Dock borde man nog fokusera på en striker, även om det inte går att få absolut toppklass.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23924776?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
2013-09-02, 00:21
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
På tal om ingenting, vad händer med Odemwingie? Det är dags för honom att göra lite hemsnickrade moves nu.

Haha. Han sätter sig i bilen imorgon bitti, blundar och pekar i tabellen, fastnar för ett lag, kör dit och försöker få dom att värva honom.
2013-09-02, 00:24
Medlem
a.e.gs avatar
Jag följer inte riktigt med i svängarna just nu men ingen som hört några rykten om var min favospelare Titus Bramble skall tjäna sina miljoner nu då?
2013-09-02, 00:26
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Haha. Han sätter sig i bilen imorgon bitti, blundar och pekar i tabellen, fastnar för ett lag, kör dit och försöker få dom att värva honom.

Haha precis min tanke. Han verkar ju gilla London så Palace kanske får besök imorgon. Kan de ha varit det största misslyckandet av en spelare under silly season genom tiderna?
2013-09-02, 00:27
Avslutad
Detta transferföster har ju varit helt jävla fackt up, verkar som sista dygnet inte kommer bli ett undantag.
2013-09-02, 00:27
Medlem
zizacons avatar
Vad tror ni förresten om Demba Ba, blir han kvar i Chelsea?
2013-09-02, 00:28
Medlem
eribabsis avatar
Snacket om Özil till Arsenal kan inte vara goja då, om nu Kagawa är på väg till PSG, så att Özil egentligen är på väg till United?

Jag misstänker det dock inte. Tror Fellaini är på ingång, Moyes egna gullegris.

Shinji Kagawa has been spotted flying out of Manchester Airport tonight but don’t worry, he isn’t leaving Manchester United.

The 24-year-old is flying to Paris to catch a connecting flight to Osaka as Japan have an international fixture against Guatemala on 6 September.

There are no direct flights to Osaka from Manchester but there is from Charles De Gaulle in Paris which is why Kagawa is flying to France in order to make his way to Japan as soon as possible.
Senast redigerad av eribabsi 2013-09-02 kl. 00:31.
2013-09-02, 00:29
Bannlyst
Our sources suggest that #ParisStGermain are set to make an £8 million bid for #ManchesterUnited midfilder Shinji Kagawa. #MUFC #PSG

2013-09-02, 00:30
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Vad tror ni förresten om Demba Ba, blir han kvar i Chelsea?

Nja, tror inte har är så sugen på att vara fjärdevalet. Tillbaks till Newcastle på lån kanske?
2013-09-02, 00:34
Medlem
LuaLuas avatar
En annan som naturligtvis inte kan hålla sig borta från deadline day.

Gary Jacob @garyjacob

QPR Redknapp targets three old boys at Tottenham (Adebayor, Defoe and Assou-Ekotto) other transfer news http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/article3857869.ece

2013-09-02, 00:39
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Detta transferföster har ju varit helt jävla fackt up, verkar som sista dygnet inte kommer bli ett undantag.

It´s fucking Deadline-day!

Gissar på:
Fellaini till United
Suarez till Real
Özil till Arsenal
Kagawa till PSG

Har svårt att se någon annan stor värvning. Skulle kunna vara Di Mara/Benzema också.

I övrigt är det bara för Arsenal att knyta till sig Özil för att kunna vinna titlar på alla fronter. Världens bästa tia, vilket jag hävdat länge.

Om nu vi landar honom så är det väldigt, väldigt klokt av Wenger. Man kan anta att han velat att klubbar som City, Chelsea, Bayern, Dortmund och Juventus ska ha gjort klart sina offensiva värvningar innan man satsade på Özil, allt för att undvika någon som helst konkurrens. Han måste också ha fått indikationer på att det skulle satsas på Isco så att Özil skulle bli en rotationsspelare. Med det sagt så har man inte ens behövt ta kontakt med Özils stab i förväg och riskera rykten, just för att chansen är stor att plocka honom i just detta läge. Och jag har inte ens nämnt att VM är om typ 9 månader. Allt ter sig väldigt logiskt. Genialiskt av Wenger. Fullkomligt. Om det nu går vägen.

En annan rolig sak är att Spurs visserligen drar in stålar på Bale, men att man samtidigt gör det möjligt att sin största konkurrent får världens bästa tia för ett underpris. Och en ensam Özil är bättre än Lamela och Eriksen.
2013-09-02, 00:42
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Går det några rykten om att Dortmund ska köpa tillbaka Kagawa ?

Dortmund försökte köpa tillbaka honom i våras, men fick då ett blankt nej av Man U. Klopp har sagt att han gärna vill ha honom åter i klubben och har ett par gånger rejält kritiserat United för hur de använder honom.

Men jag tror inte han behövs längre på samma sätt nu som då, när de plockat Mkhitaryan och Aubameyang. Intrycket är snarast att de försöker göra en "Sahin".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in