2013-08-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
64 medlemmar nu, sätta spärr eller inte?

Spärr tillsvidare, jobbigt senare när vi sitter med 70 medlemmar och bestämmer vem som får lämna och inte.
Citera
2013-08-30, 22:54
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:

Nej. Då är det kanske man går miste om några riktigt bra spelare. Bättre att slänga ut folk efterhand sen när spelet har släppts när man kan se vilka som förtjänar en plats och vilka som förtjänar en kick. Fast jag tycker hela idén med 64 medlemmar som max är en dålig idé.
Citera
2013-08-31, 11:41
Bannlyst
Citat:

Jag tycker inte att du borde sätta spärr än, men sen när alla börjar spela kommer man kunna se vilka som är aktiva och vilka som inte gör något, då kan du kicka de och sätta spärr. Tycker också att alla som inte har något med flashback att göra borde bli kickade
Senast redigerad av Flygaren13 2013-08-31 kl. 11:45.
Citera
2013-08-31, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygaren13
Tycker också att alla som inte har något med flashback att göra borde bli kickade

Bättre skulle det väl va om man sätter invite only. Vill man bli medlem så måste man posta info i den här tråden först.

Exempel:
SocialClub Id: XXXXX
PS3 / X360 : XXXXX
PSN/XBLA ID: XXXXX
Headset/mic: XXXXX
Citera
2013-08-31, 13:48
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Bättre skulle det väl va om man sätter invite only. Vill man bli medlem så måste man posta info i den här tråden först.

Exempel:
SocialClub Id: XXXXX
PS3 / X360 : XXXXX
PSN/XBLA ID: XXXXX
Headset/mic: XXXXX

Dock så finns det en del som inte vill outa sig vilket vi måste respektera. Iofs kan dom ju alltid göra ett andra account bara för att skriva i denna tråden men det känns lite meningslöst imo.
Citera
2013-08-31, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Dock så finns det en del som inte vill outa sig vilket vi måste respektera. Iofs kan dom ju alltid göra ett andra account bara för att skriva i denna tråden men det känns lite meningslöst imo.

Funkar ju även att skicka PM
Citera
2013-09-01, 00:13
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Funkar ju även att skicka PM

Sant!

Det skulle varit jävligt kul om Gamereactor, Sweclockers och andra stora spelforum drar ihop egna crews så att vi kan visa att Flashback är the real deal.
Citera
2013-09-01, 17:32
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Sant!

Det skulle varit jävligt kul om Gamereactor, Sweclockers och andra stora spelforum drar ihop egna crews så att vi kan visa att Flashback är the real deal.
Familjeliv.se? Fast spelet kanske inte är något för dom mesarna.
Avvaktar btw innan jag bestämt mig för hur mycket jag ska köra online. Onödigt med en medlem som inte är aktiv sen.
Citera
2013-09-01, 21:32
Medlem
Vad är det för spärr på crewet ni snackar om? Totalt antal medlemmar eller? Jag tycker det känns lite bajsnödigt att sätta ett tak på hur många som kan gå med i crewet då det står att servrarna bara kommer att ha max 16 spelare åt gången, men det gäller bara GTA Online, och inte de gamla godingarna som deathmatch m.m. om jag har förstått det rätt. Om man då sätter ett tak på social club sidan så pajar man ju för dom som vill lira deathmatch med andra Flashbackare mot andra crews osv.

Förresten så nickar jag gabbe44 på social club och gabbe44 på PS3, bara att adda
Senast redigerad av gabbe44 2013-09-01 kl. 21:35.
Citera
2013-09-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabbe44
Vad är det för spärr på crewet ni snackar om? Totalt antal medlemmar eller? Jag tycker det känns lite bajsnödigt att sätta ett tak på hur många som kan gå med i crewet då det står att servrarna bara kommer att ha max 16 spelare åt gången, men det gäller bara GTA Online, och inte de gamla godingarna som deathmatch m.m. om jag har förstått det rätt. Om man då sätter ett tak på social club sidan så pajar man ju för dom som vill lira deathmatch med andra Flashbackare mot andra crews osv.

Förresten så nickar jag gabbe44 på social club och gabbe44 på PS3, bara att adda

Deathmatch är väl en del av GTA Online och kan därmed bara ha 16 spelare i servern?
Citera
2013-09-01, 21:48
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabbe44

Deathmatch osv ÄR GTA Online. Hur ska man kunna spela multiplayer om det inte är online? 32+ splitscreen?

Edit: Tvåa på bollen.
Citera
2013-09-01, 22:57
Medlem
Jag är på, anslöt som medlem 68 så antar att den där gränsen inte är nådd än?

Social Club: NotoriousNun (Bytte just från mitt riktiga namn, lite anonym kan man ju försöka vara )

Plattform: PS3.

Hur kommer detta med vapen och sådant, online? Det kan väl inte vara så att man tappar allt man har på sig om man dör eller blir busted?

Själv röstar jag på det där med att kicka inaktiva och låta det flyta på med medlemmar, mest för att jag kom in fyra medlemmar försent... Går det inte ändra inställningarna så att man måste skicka en invite innan man får gå med i crewet? Då skulle man ju kunna acceptera dem som skrivit i denna tråd och avböja dem som inte gjort det?
Senast redigerad av SvenskaEliten 2013-09-01 kl. 23:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in