2013-09-01, 19:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Nu går ett rykte om att David Luiz har setts på ett hotell i Barcelona...
Inte för att jag tror att den affären kommer bli av, men fy fan vad skönt när det här jävla fönstret stänger och folk kan börja fokusera på fotbollen istället.
Han skulle spela in en reklam i Barcelona.

Barcelona kommer inte göra nåt, utan man skjuter på det till Januari, då säkert alla intressanta spelare är cup-tried... jävligt smart... Inte.
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Nu går ett rykte om att David Luiz har setts på ett hotell i Barcelona...
Inte för att jag tror att den affären kommer bli av, men fy fan vad skönt när det här jävla fönstret stänger och folk kan börja fokusera på fotbollen istället.
Han skulle tydligen bara vara med i någon reklaminspelning som ägde rum i Barcelona.
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Viviano är en bra målvakt i grunden men som många påpekat, förra säsongen var han riktigt usel och snudd på sämst i ligan. Det kan bli ett kap, det kan även bli total pannkaka. Det är väl ingen som gnäller angående det utan snarare talar klarspråk.

Ja, och det är det som är grejen. Ska man ta in en målvakt så ta då in en som är erkänt duktig, en sådan målvakt man vinner ligan med. Det är så jävla irriterande att man alltid värvar ur returlådan, med spelare som det är något fel på som Wenger sedan ska omvandla. Varför kan man inte bara göra det lätt för sig för en gångs skull och ta in en duktig, rutinerad keeper som vinner matcher åt klubben.

Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Geoff, detta transferfenomen. Pålitlig som få enligt somliga och en korkad dumjävel enligt andra har i alla fall menat på att en tysk landslagsspelare av "top top quality" sägs vara nära Arsenal.

Reus? Bender 1? Bender 2? Draxler? Özil? Gündogan?

Själv tycker jag det känns smått bs men i dessa tider och särskilt dagen innan får man ju ståfräs bara av tanken på att det kan vara någon av dem... Personligen hoppas jag och tror på Özil, det känns mest logiskt. Men samtidigt tror jag inte det blir någon tysk som anländer öht idag/imorgon.

Det ska dock nämnas att det här har rapporterats från flera håll annat än Geoff, så det ligger otvivelaktigt någonting i det alltså att klubben försöker genomföra värvningen. Det är Draxler det handlar om, och Arsenal budar väldigt hårt enligt uppgift - det verkar vara den spelare Wenger är beredd att plöja ner stora pengar i. Frågan är som sagt om det går igenom, men det är väldigt mycket pengar för Schalke att säga nej till. Som jag förstått det är det i nivå med vad man ville ge för Suarez.
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
En def har redan värvats.
Jo, det är sant, Flamini är def mittfältare. Men bredd i truppen skadar inte. Sen är det ju såklart back och anfallare som behövs mest. Men jag tycker nog att köpet av Viviano är konstigare i sammanhanget.
2013-09-01, 19:43
Bannlyst
Enligt nån spansk tidning som jag inte kommer på namnet just nu, men ingen av de stora (AS eller Deportivo) så har PSG lagt bud på Özil.

Skitsnack eller kan det ligga nån sanning i det? Özil lär väl inte vara garanterad ordinarie plats nu med Bale på ingång och Isco som är riktigt bra?

EDIT: AS rapporterar nu att man skulle släppa Özil om ett bud på 50 milj euro kom in.

Real Madrid don't want to sell Özil, but €50m might change their minds. Manchester United and now PSG interested. [AS]
2013-09-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Enligt nån spansk tidning som jag inte kommer på namnet just nu, men ingen av de stora (AS eller Deportivo) så har PSG lagt bud på Özil.

Skitsnack eller kan det ligga nån sanning i det? Özil lär väl inte vara garanterad ordinarie plats nu med Bale på ingång och Isco som är riktigt bra?

Ingen(bortsett ifrån Ramos och Ronaldo) är garanterad någon startplats i Real. PSG har säkert lagt något bud, men det är ingen större ide då Özil inte är till salu.

Det verkar som att Bale blir klar imorgon(deadline day). Han kommer säkert bli det precis när fönstret stänger, så som Levy har dragit ut på tiden.

PSG borde värva Mata.
2013-09-01, 19:49
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Han skulle tydligen bara vara med i någon reklaminspelning som ägde rum i Barcelona.
Känns inte det å andra sidan som världens sämsta bortförklaring?
2013-09-01, 19:53
Medlem
Smirmats avatar
Spännande: Wenger - Maybe we'll have a good surprise for you.

Edit: Kom på att "överraskningen" Är väl säkert Viviano.
2013-09-01, 19:56
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Spännande: Wenger - Maybe we'll have a good surprise for you.

Edit: Kom på att "överraskningen" Är väl säkert Viviano.
Di María som är överaskningen måntro?
Senast redigerad av kratan 2013-09-01 kl. 20:27.
2013-09-01, 19:58
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Di María som är äveraskningen måntro?

Draxler är väl också möjligt?
2013-09-01, 19:58
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Di María som är äveraskningen måntro?

Troligtvis Draxler, det verkar var den spelare som man lagt ner mest möda på senaste dagarna.
2013-09-01, 19:59
Bannlyst
Det är Sol Campbell på fri transfer fattar ni väl?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in