Citat:
Ursprungligen postat av
VanDenBerg
Okej. Om vi lägger ner Özil och Arsenal för en stund. Vad kommer hända mer under kvällen tror ni?
Fellaini lär väl flytta på sig? Pastore snackas det om? Några mer potentiella bomber? Suarez kanske? Hulk till Spurs?
Det känns som att med alla stora transfers som gjorts så finns det smått överflödiga spelare lite här och var, vilket möjliggör en del rockader.
Mata mot Zlatan låter lite för spektakulärt och svårgenomfört med så lite tid kvar. Däremot inte omöjligt att Mata försvinner till PSG (tror inte Mou vill sälja till United), och att Pastore typ går på lån till Milan.
Tror inte Suarez, Benzema eller Rooney rör på sig. Kagawa undrar man ju lite över, men har väl inte varit några kraftfulla rykten där alls.
Fellaini tror jag är Unitedspelare imorgon. Ba och Viviano tror jag spelar i Arsenal. Ba är väl okej men inte mer att ta in på lån, i brist på annat. Så har man lite vettig backup och konkurrens till Giroud iaf. Vivianoprylen förstår jag inte, om nu inte Wenger tror stenhårt på honom i framtiden och har börjat ge upp Sczsezny. Fabianski drar väl till Sunderland eller nåt isåfall.
Nån mer bomb lär brisera innan fönstret stänger. Luiz till Barca? Kroos till City?