2013-09-01, 14:47
Bannlyst
Hycklarna intresserad utav 9 åring från Ekwalls favoritklubb BK Olympic.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article17388378.ab
2013-09-01, 14:49
Medlem
TKD_1337s avatar
Ancelotti säger att Coentrao kommer att stanna.

Milan är intresserade av Kaka:

Citat:
Galliani just arrived in Madrid. He will now head to Bernabeu (at Puerta 57 restaurant) to talk with Real Madrid and Kakà’s entourage.

The meeting between Galliani, Perez and Kakas entourage has started (at Puerta 57 restaurant).

https://twitter.com/Milanello

Sky Sports säger att Bale-affären kommer att offentliggöras idag.

http://www1.skysports.com/football/news/11675/8900849/gareth-bales-move-from-tottenham-to-real-madrid-set-to-be-confirmed-later-today
Senast redigerad av TKD_1337 2013-09-01 kl. 15:00.
2013-09-01, 14:57
Medlem
Gantss avatar
Happ, lite surt att Chelsea lånar ut Moses till Liverpool och inte till någon annan klubb som Everton, Villa, West Brom etc.

Han såg inte direkt glad ut heller när han sätt uppe på läktaren
2013-09-01, 16:34
Medlem
Geoff, detta transferfenomen. Pålitlig som få enligt somliga och en korkad dumjävel enligt andra har i alla fall menat på att en tysk landslagsspelare av "top top quality" sägs vara nära Arsenal.

Reus? Bender 1? Bender 2? Draxler? Özil? Gündogan?

Själv tycker jag det känns smått bs men i dessa tider och särskilt dagen innan får man ju ståfräs bara av tanken på att det kan vara någon av dem... Personligen hoppas jag och tror på Özil, det känns mest logiskt. Men samtidigt tror jag inte det blir någon tysk som anländer öht idag/imorgon.
2013-09-01, 16:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Ancelotti säger att Coentrao kommer att stanna.

Milan är intresserade av Kaka:

Sky Sports säger att Bale-affären kommer att offentliggöras idag.

http://www1.skysports.com/football/news/11675/8900849/gareth-bales-move-from-tottenham-to-real-madrid-set-to-be-confirmed-later-today

Var inte inkluderingen av Coentrao ett måste för att Bale-affären skulle bli av? Och är det fortfarande "bara" 100M Euro som gäller?
2013-09-01, 16:53
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Geoff, detta transferfenomen. Pålitlig som få enligt somliga och en korkad dumjävel enligt andra har i alla fall menat på att en tysk landslagsspelare av "top top quality" sägs vara nära Arsenal.

Reus? Bender 1? Bender 2? Draxler? Özil? Gündogan?

Själv tycker jag det känns smått bs men i dessa tider och särskilt dagen innan får man ju ståfräs bara av tanken på att det kan vara någon av dem... Personligen hoppas jag och tror på Özil, det känns mest logiskt. Men samtidigt tror jag inte det blir någon tysk som anländer öht idag/imorgon.

Vore höjden av idioti om Arsenal värvar en mittfältare när vi behöver anfallare och försvarare.
2013-09-01, 17:03
Medlem
Sokans avatar
Liverpool har agerat klockrent detta fönster, och vinner mot rivalerna och suarez snart tillbaka

Älskar fotboll och YNWA

ps när vintern kommer är jag deprimerad men skit samma Liverpool leder ligan och Manchester City har gjort allt fel, värvat helt fel och kickat Mancini som var kung. Man u har agerat fel och inte fattat att dom inte kan värva ifrån Barca och Real, Arsenal har också gjort helt fel och snålat...

Spurs är svårt att säga men man måste ju säga att dem har mer talang nu men dom har gjort sig av med sin Suarez och jag tror det kan straffa sig.

Mellanlagen har utnyttjat sina tv pengar klokt och köpt mycket kvalitet speciellt ifrån Spanien som har problem med ekonomi.

Ska bli kul och se vad dem snåla Arsenal med högst biljettpeng i ligan hittar på
2013-09-01, 17:31
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Var inte inkluderingen av Coentrao ett måste för att Bale-affären skulle bli av? Och är det fortfarande "bara" 100M Euro som gäller?

Nej.

Marca sade idag att det rör sig om €99m. Det är ett grovt överpris.
2013-09-01, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Vore höjden av idioti om Arsenal värvar en mittfältare när vi behöver anfallare och försvarare.

Det beror på om du ser skadade Podolski och Oxlade som anfallare, yttrar eller offensiva mittfältare. Nu behövs det ju fyllas på där också. Backlinjen behöver minst ett namn till. Jag tror att Wenger kommer att envisas med Sanogo och nöja sig med sin anfallsuppsättning. Egentligen inget fel att förlita sig till Giroud men det förutsätter att han håller sig skadefri.
2013-09-01, 19:33
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Eftersom Arsenalspelare älskar att bli skadade så är det inte alls höjden av idioti, framförallt inte om det är en defensiv mittfältare eller en som kan spela på många positioner.
2013-09-01, 19:36
Medlem
LeonVances avatar
AVB säger nu att Bale gått vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Eftersom Arsenalspelare älskar att bli skadade så är det inte alls höjden av idioti, framförallt inte om det är en defensiv mittfältare eller en som kan spela på många positioner.

En def har redan värvats.
2013-09-01, 19:41
Medlem
Jkrokens avatar
Nu går ett rykte om att David Luiz har setts på ett hotell i Barcelona...
Inte för att jag tror att den affären kommer bli av, men fy fan vad skönt när det här jävla fönstret stänger och folk kan börja fokusera på fotbollen istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in