2013-09-01, 04:02
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Skrtel kommer då säljas till Napoli ..sätter en del på det, man kan inte ha 5 mittbackar.. +Coates.. och vad fan händer med honom, en utlåning måste ju vara på tapeten till innan fönstret stänger.
Coates kommer inte gå på lån han kommer vara borta nästan hela säsongen pga av skada
2013-09-01, 05:31
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Angående Sakho är jag inte övertygad men mittbackar behöver komma in och visst kan det bli bra. Jublar inte åt en sådan värvning men har gärna fel. Är ju oftast åt det pessimistiska hållet.

Citat:
Ursprungligen postat av SilhouetteLocadia
Finns det överhuvudtaget något som talar för att Andrey Yarmolenko kan gå till Liverpool? Eller är detta ett rykte som dragits ur luften?
Intresse finns kanske men enligt Liverpool Echo så hade klubben inte lagt ett bud för ungefär ett dygn sedan.
2013-09-01, 09:58
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Vill se Moses i mitt Liverpool får Coutinho-vibbar ifrån Moses som var mycket bra i Wigan och ej använd i Chelsea

En mittback och Moses så är jag nöjd Ian Ayre

ps HÅLL HÅRT I SUAREZ FÖR FAN

Ser ut som Ian Ayre läste mitt inlägg och förverkligar mina önskningar, dock kryddar han med en mystisk mittback extra.

Bara 2 dagar kvar att hålla hårt i Suarez. 65 pound som Cavani annars får de vara
2013-09-01, 10:19
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Ser ut som Ian Ayre läste mitt inlägg och förverkligar mina önskningar, dock kryddar han med en mystisk mittback extra.

Bara 2 dagar kvar att hålla hårt i Suarez. 65 pound som Cavani annars får de vara

Att sälja Suarez är omöjligt vid den här tidpunkten. Skulle behövas betydligt mer än 65 miljoner pund för att släppa honom.
2013-09-01, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Draxler spelar i Schalke, Arsenal ska möta Dortmund i CL, så det finns ingen konflikt där.
Hoppas han stannar, vore trist om Bundesliga blev en farmarliga till PL som Spanien och Italien och Frankrike Redan blivit.
Senast redigerad av NoxzZ 2013-09-01 kl. 10:39.
2013-09-01, 10:50
Medlem
eribabsis avatar
Bale's move from Tottenham to Real Madrid to be confirmed later today - Sky Sports.

Känns som många som inte tror på den här kan slappna av.
2013-09-01, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Bale's move from Tottenham to Real Madrid to be confirmed later today - Sky Sports.

Känns som många som inte tror på den här kan slappna av.

Har de inte låtit så sen förra söndagen?
2013-09-01, 11:59
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Har de inte låtit så sen förra söndagen?
Har läst mycket om skiten här, men har innan inte sett tidningar likt Sky påstå att det är dags.
2013-09-01, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Måste kostat 1 miljard då eller?

Så har man lagt 650 miljoner på Pastore och Lavezzi.

Sen som Snillet säger så ville han inte lämna eftersom ett VM på hemmaplan stundar nästa år. Då vill han inte gå till en klubb där han kanske inte kommer vara ordinarie.
2013-09-01, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Sen som Snillet säger så ville han inte lämna eftersom ett VM på hemmaplan stundar nästa år. Då vill han inte gå till en klubb där han kanske inte kommer vara ordinarie.

Det respekterar jag, en spelare som sätter det sportsliga först. Har svårt att inte se honom platsa i PSG dock. Mittfältet är svagt.
2013-09-01, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Hoppas han stannar, vore trist om Bundesliga blev en farmarliga till PL som Spanien och Italien och Frankrike Redan blivit.
Om de ligorna du nämner är farmarligor till PL är i så fall Bundesliga också det.

Kanske inte så mycket just denna säsong, men förra säsongen köpte PL-lag Bundesliga-spelare för €55 250 000, att jämföra med €53 600 000 för spanska spelare.

Spanska klubbar betalade dessutom sammanlagt €55 300 000 för transfers från PL till Spanien den säsongen, så det där men farmarliga stämmer inte riktigt.
Senast redigerad av Jackbob 2013-09-01 kl. 12:54.
2013-09-01, 12:52
Medlem
Casillas återigen på Reals bänk. Har Arsenals intresse avtagit eller lägger man in en sista stöt?

Han är ju inte bara en av världens bästa målvakter. Om Arsenal värvar honom hade han mycket väl kunnat bli nyckeln till framtida spenderande. Det är inte vem som helst som ska slå transferrekordet i Gunners, speciellt inte Draxler för £40m och den pressen det medför. En Casillas med en meritlista av toppklass för £20m-£30m kan hjälpa klubben mer än på plan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in