2013-09-01, 00:19
Medlem
foool13s avatar
Skrtel kommer då säljas till Napoli ..sätter en del på det, man kan inte ha 5 mittbackar.. +Coates.. och vad fan händer med honom, en utlåning måste ju vara på tapeten till innan fönstret stänger.
Senast redigerad av foool13 2013-09-01 kl. 01:02.
2013-09-01, 00:19
Medlem
UMs avatar
http://www.fotbolltransfers.com/site/news/33722

Tottenham slutar inte! Om Bale stannar dessutom så är det guldchans.
2013-09-01, 00:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Skertl kommer då säljas till Napoli ..sätter en del på det, man kan inte ha 5 mittbackar.. +Coates.. och vad fan händer med honom, en utlåning måste ju vara på tapeten till innan fönstret stänger.

Arsenal borde plocka honom som fjärdeback. Helt seriöst.
2013-09-01, 00:48
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Arsenal borde plocka honom som fjärdeback. Helt seriöst.

Arsenal borde splasha cash åt alla håll om man inte vill gå bakåt.

Real-gänget, Unga ligue öön-gänget och medelbra PL-gänget. Bid galore! Ös bara.
2013-09-01, 00:55
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Arsenal borde splasha cash åt alla håll om man inte vill gå bakåt.

Real-gänget, Unga ligue öön-gänget och medelbra PL-gänget. Bid galore! Ös bara.

Riktigt så är det kanske inte, men man kan gott och väl plocka en eller två dussinspelare om man inte får till något annat, för att skapa lite bredd. Det är dock sista alternativet. Prioritet är ju bra spelare in, vilket ger kvalitet men också det mycket logiska i och med fler spelare i truppen.
2013-09-01, 01:02
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Riktigt så är det kanske inte, men man kan gott och väl plocka en eller två dussinspelare om man inte får till något annat, för att skapa lite bredd. Det är dock sista alternativet. Prioritet är ju bra spelare in, vilket ger kvalitet men också det mycket logiska i och med fler spelare i truppen.

Fönstret är på väg att stängas och truppen har snarare försvagats än förstärkt, så man är på sista alternativet redan. Bjud på Diame, Skrtl, Thauvin, Josuha vadän han heter och vad fan som helst nu. I det här läget känns 3-4 breddvärvningar som en jackpot. Det snackas om Bendtner ju..
2013-09-01, 01:06
Medlem
Jkrokens avatar
Varför värvar inget lag Hernanes? Jag förstår att Lazio självklart inte vill släppa honom, men varför har man inte hört ett enda rykte om en så bra spelare under denna sommar? Man kan ju tycka att han borde vilja "byta upp" sig till Arsenal eller liknande.
2013-09-01, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Varför värvar inget lag Hernanes? Jag förstår att Lazio självklart inte vill släppa honom, men varför har man inte hört ett enda rykte om en så bra spelare under denna sommar? Man kan ju tycka att han borde vilja "byta upp" sig till Arsenal eller liknande.

PSG har försökt men för dyr för även dom.
2013-09-01, 01:08
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken

Hernanes ville stanna kvar i slutändan.
2013-09-01, 01:18
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Fönstret är på väg att stängas och truppen har snarare försvagats än förstärkt, så man är på sista alternativet redan. Bjud på Diame, Skrtl, Thauvin, Josuha vadän han heter och vad fan som helst nu. I det här läget känns 3-4 breddvärvningar som en jackpot. Det snackas om Bendtner ju..

Jag tror som sagt att man sitter på en hel drös med backup-alternativ för de riktigt stora som det ryktats om. Troligtvis blir väl två breddvärvningar och en toppspelare, typ Di Maria, möjligen Draxler, om nu dessa ens går in i den kategorin.
2013-09-01, 01:28
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Jag tror som sagt att man sitter på en hel drös med backup-alternativ för de riktigt stora som det ryktats om. Troligtvis blir väl två breddvärvningar och en toppspelare, typ Di Maria, möjligen Draxler, om nu dessa ens går in i den kategorin.

Keep hope alive! Jag har inget förtroende kvar. Varje år är det mkt snack och liten verkstad, medan konkurrenterna värvar på och bygger fint.

T o m Southamptons värvningar hade jag varit nöjd med. Rika och starka - slagna av So'ton. Pinsamt.
2013-09-01, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
PSG har försökt men för dyr för även dom.

Måste kostat 1 miljard då eller?

Så har man lagt 650 miljoner på Pastore och Lavezzi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in