2013-08-31, 09:37
Medlem
Nido6s avatar
Om man som svensk kvinna frivilligt knullar med svartskallar så är det väl en risk man får ta med i beräkningen tillsammans med den obligatorsika stigmatiseringen och utfrysningen.

Ingen svensk man vid sunda vätskor vill ha att göra med ett neger-luder.

Vad gäller den potentiella smittorisken vid våldtäkt så är det faktiskt så att svenska kvinnor måste anpassa sig till det nya Sverige. Klä på sig ordentligt och undvika att röra sig utomhus utan en manlig eskort.

Länge leve mångkulturen!
Senast redigerad av Nido6 2013-08-31 kl. 09:39.
Citera
2013-08-31, 11:00
Medlem
Sperssons avatar
.
Sverige har en förmåga att toppa alla listor där andra länder vill ligga i botten.
Citera
2013-08-31, 11:46
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punjabistan

Faktan talar för sig själv, sen har vi också Pride som indirekt uppmuntrar analmassage. Hade varit intressant att se från vilka delar av världen just dessa HIV-smittade (i Sverige) kommer ifrån. I statistiken från UK fanns det lite om personernas härkomst, men jag antar att i Sverige för man ingen sån statistik, den är ju irrelevant. Märkligt, och jag är inte ens svensk.

Det förs statistik. Enligt Smittskyddsinstitutet utgör den största enskilda gruppen personer från Thailand (och så verkar det ha varit de senaste åren), följt av det diffusa begreppet "afrikanska länder".

Av de svenskar som smittas utomlands är Thailand även där det dominerande landet.
Citera
2013-08-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det förs statistik. Enligt Smittskyddsinstitutet utgör den största enskilda gruppen personer från Thailand (och så verkar det ha varit de senaste åren), följt av det diffusa begreppet "afrikanska länder".

Av de svenskar som smittas utomlands är Thailand även där det dominerande landet.

Det kan jag tänka mig, de delar i Afrika där HIV är som mest utbredd är likaså de fattigaste. Och när en utvandring till Sverige kostar uppåt 100 000kr så får de människorna svårt att hitta hit.
Dock bör man ta HIV på största allvar, det kommer i slutändan att belasta sjukvården med enorma kostnader om det får en spridning..
Citera
2013-08-31, 14:11
Medlem
TRRRRISTs avatar
Ja tänk på det när ni drar hem den där smutsiga subban från krogen.

Underklassen i Sverige verkligen florerar av HIV det är riktigt jävla otäckt, alla brudar ni vet/ser som hänger med blattar är de som sprider inte bara HIV utan också klamydia och liknande skit.

Just därför man inte umgås med blattar eller folk som umgås med blattar.
Citera
2013-08-31, 14:12
Medlem
TRRRRISTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomlove
HAHA nä vänta nu lite, vad menar du nu?

Så vadå menar de att det kommer invandrare till Sverige som har AIDS ???
Varför tar man in folk med sådana sjukdomar???!?!?!????????????????????????????????? ??????????

Har du hört talas om HIV-mannen han araben som spred HIV till alla svenska multukultur älskande horor i stor stockholm?
Citera
2013-08-31, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Du, bromsmedicinen kostar 100 000 SEK per år. Lyckas vi hålla invandraren vid liv i genomsnitt 30 år blir det 3 Miljoner i kostnad för enbart medicinen utan krinngvård och undersökningar.
Multiplicerar du dessa 3 Miljoner med 239 invandrare blir det 717 Miljoner svenska riksdaler. Hur känns den siffran?

Sen lär det komma minst dubbelt så många de kommande åren.

Hur många skolor kunde vi bygga för den summan?
Citera
2013-08-31, 19:11
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punjabistan

Faktan talar för sig själv, sen har vi också Pride som indirekt uppmuntrar analmassage. Hade varit intressant att se från vilka delar av världen just dessa HIV-smittade (i Sverige) kommer ifrån. I statistiken från UK fanns det lite om personernas härkomst, men jag antar att i Sverige för man ingen sån statistik, den är ju irrelevant. Märkligt, och jag är inte ens svensk.

Thailand och Somalia toppar listan och är dom två "giganterna" när det kommer till HIV-smittade i Sverige.
I den somaliska gruppen var det vanligt att män åkte ner till Somalia medan frugan väntade hemma. Där knullade man andra kvinnor och blev smittad.
Citera
2013-08-31, 20:20
Medlem
Assbuster-cockburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissRandomness
En källa som inte uppger källa? Hmm..

European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) är källan, det står klart och tydligt.
Citera
2013-08-31, 20:25
Medlem
Karmans avatar
Finns det någon "invandringslista" i Europa som inte Sverige toppar? Mest flyktingar per capita, flest flyktingar från Irak, Syrien etc etc. Galenskapen verkar inte ha något slut.
Citera
2013-09-01, 00:26
Medlem
Randomloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST
Har du hört talas om HIV-mannen han araben som spred HIV till alla svenska multukultur älskande horor i stor stockholm?

HIV-mannen har jag hört talas om men han var inte arab, han var iranier.
Citera
2013-09-01, 01:24
Medlem
Varför HIV-testar man inte invandrare som vill bosätta sig i Sverige? Tycker inte att det är förnedrande på något sätt. Jag tror t.ex. Människor från Thailand och Somalia skulle ha full förståelse för det, med tanke på förekomsten i deras respektive länder. Jag har inget emot invandrare, men HIV är en dödlig sjukdom och man bör använda alla medel för motverka spridning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in