2013-08-29, 21:22
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analansikte
2st 150mg e inte samma sak som 1 300mg tycker inte jag iallafall men olika frå person till person antar jag

Kan det va möjligt att det kommer från olika ställen?

Eller att du har något gott minne av det "fetaste" pillret?

Förövrigt utgår jag ifrån att du förstår att 300mg är just 300mg oavsett om du tagit en pellet eller 12st 25mg.
Citera
2013-08-29, 21:55
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Fick hem Lyrica idag. Har nog tagit upp emot 1 gram under hela eftermiddagen.
Jag kände inget särskilt men när jag hade druckt 2 öl så blev jag full, fullare än vad jag brukar vara på 10 öl.
Citera
2013-08-29, 23:03
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32
Är det nån mer som blir galet kåt utav lyrica? Alltså jag blir lite snurrig, glad, pigg och nöjd och galet kåt! På ett annat sätt än på alkohol mm. Jag vill bli brutalt våldtagen när jag käkat mycket lyrica Och sen efter det vill jag röka ett paket cigg typ och lyssna på musik, dricka sprit och kanske träna lite.. En bra drog på mig tbh.

Jag blir också kåt av lyrica. Känner ett psykiskt lugn men fysiskt skakis. MEn på ett soft sätt.

Är det nån mer än jag som får hjärtklappning av lyrican?
Senast redigerad av rochstein 2013-08-29 kl. 23:14.
Citera
2013-08-30, 01:19
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
Jag blir också kåt av lyrica. Känner ett psykiskt lugn men fysiskt skakis. MEn på ett soft sätt.

Jag kan bli oerhört kåt av lyrica. Skakningar är normalt, men ta inte för mycket, försök iaf hålla dig under ett gram. Finns risk för krampanfall, det är helt individuellt hur pass hög kramptröskel man har för droger som påverkar kramptröskeln. Men du bör som sagt hålla dig under ett gram.

Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Fick hem Lyrica idag. Har nog tagit upp emot 1 gram under hela eftermiddagen.
Jag kände inget särskilt men när jag hade druckt 2 öl så blev jag full, fullare än vad jag brukar vara på 10 öl.

Det boostar alkohol som faan, mycket bättre fylla också, piggare och klarare. Brukar räcka med 600 mg om du har tolerans, alt 900 mg. Annars räcker säkert 50-300mg om du inte har någon tolerans.Då blir du kalas.
Senast redigerad av Risplockarn 2013-08-30 kl. 01:22.
Citera
2013-08-30, 22:35
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein

Jag blir okontrollerat kåt av lyrica. Kan vara väldigt trevligt men ibland är man för snurrig för att "ta tag i situationen"

Jag får hjärtklappningar ibland, men det löser sig nästan alltid när jag lägger mig ner och andas lugnt ett tag. Så pröva det!
Citera
2013-08-31, 15:39
Medlem
Pixalots avatar
Är lite påverkad för tillfället. Men tänkte ta en liten dos IV, hur gör jag? Hur mycket. Flummar vanligtvis på ca 750mg ~ 5st 150mg:are. Just nu har jag tagit 600, ska jag testa skjuta ca 100mg? Hur gör man? Blandar man de med vanligt vatten och kokar på en sked? Tänkte sjukta det i en fin ven i armen.
Citera
2013-08-31, 15:44
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixalot
Är lite påverkad för tillfället. Men tänkte ta en liten dos IV, hur gör jag? Hur mycket. Flummar vanligtvis på ca 750mg ~ 5st 150mg:are. Just nu har jag tagit 600, ska jag testa skjuta ca 100mg? Hur gör man? Blandar man de med vanligt vatten och kokar på en sked? Tänkte sjukta det i en fin ven i armen.

Att injicera 100mg finns det ingen större mening med.

Om du ändå bestämmer dig för att ta lyrica intravenöst behöver du mycket vatten. Lös sedan upp länge och noggrant, filtrera därefter din lösning.
Citera
2013-08-31, 15:46
Medlem
Pixalots avatar
hur filtrerar jag. Vill bara testa, inte ute efter ett mega rus
Citera
2013-08-31, 15:53
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
hur filtrerar jag. Vill bara testa, inte ute efter ett mega rus

Är det första gången du injicerar? Filtrera kan du göra genom ett halvt (oanvänt såklart) cigarettfilter.
Citera
2013-08-31, 16:21
Medlem
Pixalots avatar
ska bli spännande, fixar ihop det nu
Citera
2013-08-31, 16:25
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
ska bli spännande, fixar ihop det nu

Som sagt, 100mg kommer du inte känna mycket av, om ens något.
Citera
2013-08-31, 16:28
Medlem
Pixalots avatar
första gången e första gången, nu har juag kokat all på skeden.

tyckte de va svårt, vette fan om jag missa, blev öm och svullen.
Senast redigerad av Pixalot 2013-08-31 kl. 16:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in