Citat:
Ursprungligen postat av
Stone..
500mg räcker nog fint till dig om du ska sova.
Som jag skrev tidigare så är den väldigt bra mot en AT.

Det var det sjukaste jag har varit med om. Sov djupt som fan, men vaknade nu. Drömde om en helt galen tripp där jag fått i mig monsterdoser av psykedeliska droger och skulle precis röka idiotstora mängder cannabinoider. 3 eller 4 riktigt vackra tjejer var med samt Presentpapper här från forumet.
Vi var i ett hus där vi var själva någonstans. Jag borde ta mig fan skriva en tripprapport om min dröm. Den var helt sinnessjuk verkligen. Det mest galna jag har varit med om, och då inte ens psykisk närvarande utan totalt fantasikaos.
Är helt knockad nu när jag vaknade upp och insåg att jag var själv i ett mörkt rum. Min motorik är som när en liten knorr ska lära sig att cykla. Det går några meter sedan faller han. Samma för mig. Jag kan gå lite, sedan börjar jag vingla och faller totalt.
Jag älskar fan Lyrica numera. Mitt förra inlägg om det var alldeles för fördomsfullt. Ska nog fylla på resten av Lyrican jag har och eventuellt röka en liten mängd rökmix. Jag är inte sugen på att krampa dock, men vi får se hur det går!
Nu ska jag återgå till sängen. Må väl mina vänner!