2013-08-26, 20:29
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Då vet man aldrig vad som kan hända

Rekommenderar ingen att ta gram-doser, så det borde räcka fint det där

Haha, ja, de är lömska de små jävlarna!

500 milligram får det bli då!
Citera
2013-08-26, 21:31
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Lyrica är helt okej ändå, men jag är ovan vid substansen bara skulle jag tro eller doserar jag för försiktigt. Ikväll mår jag ganska dåligt och skulle behöva sova djupt.

Hur stor dos tror ni behövs för det? Räcker 500 milligram oralt tro? Tänkte i sådana fall ligga i sängen med avslappningsmusik och slappna av tills jag somnar.

Tidigare under dagen har jag tagit tre Pyrazolam och 300 milligram 5-HTP. Även en multivitamintablett, en Ipren, rikligt med vätska och lite mat.

Vad tror panelen?
500mg räcker nog fint till dig om du ska sova.
Som jag skrev tidigare så är den väldigt bra mot en AT.
Citera
2013-08-27, 01:09
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
500mg räcker nog fint till dig om du ska sova.
Som jag skrev tidigare så är den väldigt bra mot en AT.

Det var det sjukaste jag har varit med om. Sov djupt som fan, men vaknade nu. Drömde om en helt galen tripp där jag fått i mig monsterdoser av psykedeliska droger och skulle precis röka idiotstora mängder cannabinoider. 3 eller 4 riktigt vackra tjejer var med samt Presentpapper här från forumet.

Vi var i ett hus där vi var själva någonstans. Jag borde ta mig fan skriva en tripprapport om min dröm. Den var helt sinnessjuk verkligen. Det mest galna jag har varit med om, och då inte ens psykisk närvarande utan totalt fantasikaos.

Är helt knockad nu när jag vaknade upp och insåg att jag var själv i ett mörkt rum. Min motorik är som när en liten knorr ska lära sig att cykla. Det går några meter sedan faller han. Samma för mig. Jag kan gå lite, sedan börjar jag vingla och faller totalt.

Jag älskar fan Lyrica numera. Mitt förra inlägg om det var alldeles för fördomsfullt. Ska nog fylla på resten av Lyrican jag har och eventuellt röka en liten mängd rökmix. Jag är inte sugen på att krampa dock, men vi får se hur det går!

Nu ska jag återgå till sängen. Må väl mina vänner!
Citera
2013-08-27, 02:58
Medlem
Citat:
Till er som avgudar Lyrica. Vad är det ni är ute efter när ni tar drogen?

Jag har använt 1,5 gram nu ungefär men tycker inte att den är så jättespeciell. Skönt välbehag i kroppen och dåsig, det är väl allt. Jag säger inte att jag ogillar den, bara att jag hade förväntat mig mer av den innan jag testade den för första gången.

Jag avgudar den. Det ger mig energi mot depressionen samt ger skön känsla i kroppen. Underbart!
Citera
2013-08-27, 13:34
Medlem
T-L-Ks avatar
1050 idag hittills, första dosen 09:20, andra dosen 11:20 och tredje dosen 13:20.

Känner mig mysig och så men jag hoppas på att komma högre ikväll, bara att avvakta och dricka massa kaffe så länge.
Citera
2013-08-27, 18:06
Medlem
det e stor skillnad mellan 150mg capsules o 300mg capsules. 300milligrammarna har mer tryck. hsr jag upplevt..
Citera
2013-08-27, 19:31
Medlem
LightClouds avatar
Jag tog 500 milligram igår kväll, 500 milligram till vid 01.30 och ytterligare 400 milligram vid 07.00 ungefär.

Fortfarande är jag helt borta. Jag har extremt dålig motorik, ramlar och har mig om jag går, har legat i sängen större delen av dagen och så vidare.

När går ruset ur egentligen? Är jag återställd imorgon tro?

Det var extremt skönt rus när det peakade, men efterstimulansen är ju bara för jävla äcklig.
Citera
2013-08-27, 20:17
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analansikte
det e stor skillnad mellan 150mg capsules o 300mg capsules. 300milligrammarna har mer tryck. hsr jag upplevt..
Ehh... Det kan ju bero på att det är dubbelt så mycket i en 300mg kapsel.

Citat:
Jag tog 500 milligram igår kväll, 500 milligram till vid 01.30 och ytterligare 400 milligram vid 07.00 ungefär.

Fortfarande är jag helt borta. Jag har extremt dålig motorik, ramlar och har mig om jag går, har legat i sängen större delen av dagen och så vidare.

När går ruset ur egentligen? Är jag återställd imorgon tro?

Det var extremt skönt rus när det peakade, men efterstimulansen är ju bara för jävla äcklig.
Sitter i ganska länge, runt 12-16h brukar jag vara påverkad efter 300mg utan tolerans.
Man känner av det upp till ett dygn.
Imorgon lär motoriken vara tillbaka, fast du kan nog känna dig lite yr fortfarande.

Akta dig för krampen
Citera
2013-08-28, 11:38
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Om du måste veta exakt kan jag inte svara, min halveringstid är då max 12-16h som det känns.

Vissa säger att det är nollställt efter 1-2dagar, tror det är lite längre men är ju känd för mkt snabb toleransökning och minskning, pratar om rus på preparatet mestadels.

Okej då vet man mer. Tack!
Citera
2013-08-28, 12:01
Medlem
stor skillnad på 300mg o 150mg kapslar 300mg rules fan va grym man blir....the feeling is nice....
Citera
2013-08-28, 15:08
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analansikte
stor skillnad på 300mg o 150mg kapslar 300mg rules fan va grym man blir....the feeling is nice....

klart det är stor skillnad dom är ju dubbelt så kraftigare, men att ta 2 150 mg och en 300 mg ger ju exakt samma effekt.
Citera
2013-08-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
klart det är stor skillnad dom är ju dubbelt så kraftigare, men att ta 2 150 mg och en 300 mg ger ju exakt samma effekt.

2st 150mg e inte samma sak som 1 300mg tycker inte jag iallafall men olika frå person till person antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in