2013-08-31, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Okej, mitt fel där. Lamela till höger och Chadli till vänster? möjligtvis.
Japp det är vad jag tror med! Chadli har sett lovande ut än så länge! Nu har vi ju dessutom bred trupp så kommer roteras en hel del får vi anta!
2013-08-31, 10:43
Medlem
keranos avatar
Vad skulle hända med Tottenham om Real Madrid drog sig ur affären nu (Bale)? Med FFP osv? Med tanke på deras sjuka shopping sommar.
2013-08-31, 10:55
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Paulinho, Soldado, Lamela & Eriksen...herregud. Tottenham har genomfört hela europas bästa transferfönster, förstår inte hur man kan påstå något annorlunda. Detta är anledningen till att jag som romanista saknar Baldini och föraktar lazialen Sabatini.

Roliga är att alla kommer vilja lämna nästa säsong när Spurs misslyckats med att ta sig till CL.
2013-08-31, 10:57
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Roliga är att alla kommer vilja lämna nästa säsong när Spurs misslyckats med att ta sig till CL.

Vilka ska utmana dom om fjärdeplatsen?
2013-08-31, 11:20
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Vilka ska utmana dom om fjärdeplatsen?

Så du tror inte någon annan har en chans på fjärdeplatsen? Det är intte bara och köpa 10 nya bra spelare och tro det ska klicka direkt. Hittills har Spurs haft tur och vunnit på 2 straffmål.
2013-08-31, 11:25
Medlem
Revouls avatar
Vad i helvete betuder "silly season"???

Herregud, män och deras jävla fotboll, beter sig som småbarn.
2013-08-31, 11:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Så du tror inte någon annan har en chans på fjärdeplatsen? Det är intte bara och köpa 10 nya bra spelare och tro det ska klicka direkt. Hittills har Spurs haft tur och vunnit på 2 straffmål.

Spurs blir fyra. Det är väl självklart nu. Något Champions League blir det ändå inte så klart. Arsenal blir femma men vinner Champions League och tar platsen. Jag vet hur det blir.
2013-08-31, 11:32
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Spurs blir fyra. Det är väl självklart nu. Något Champions League blir det ändå inte så klart. Arsenal blir femma men vinner Champions League och tar platsen. Jag vet hur det blir.

Jaja gärna för min del!
2013-08-31, 11:33
Medlem
selusts avatar
Tror att Eriksen kan bli den "mest värda" värvningen på länge i hela världen. 110 miljoner för en sån spelare är riktigt bra, visst nu har han lallat runt i Ajax och Eredivisie ett tag men han är riktigt bra.

Sen har jag en känsla av att Bale-affären kan bli största floppen någonsin. Bale är bra, men att hosta upp nära 1 miljard för att killen har haft 1-2 mycket bra säsonger. Gå och lägg er Real..

Forza DIF
2013-08-31, 11:33
Medlem
Skulle vara lite komiskt om madrid drog sig ur och spurs inte får några pengar
Men en stor eloge till deras ledning och agerande i förhandlingar!
2013-08-31, 11:37
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Jag ser den posten jag citerade som lika arrogant som den jag skrev.

Att Arsenal ska leka hem 4:e platsen är för mig ett skämt att ha som grundinställning.
Det kommer vara extremt jämt mellan Liverpool, Arsenal samt Spurs tror jag.

Jag tror Arsenal har en för tunn trupp då de faktiskt nu ska spela i CL samtidigt och har tuffa matcher där hela hösten.

Spurs kommer kunna "vila" spelare i EL då deras grupp är otroligt enkelt utifrån det spelarmaterial.
Det är möjligt att Spurs kommer att sätta sitt spel för sent, då gäller det för Arsenal att göra en bra höst nu. För runt våren och framåt tror jag Spurs kommer vara igång på allvar och då tror jag det blir svårt för Arsenal att stå emot såvida de inte får gå skadefria fr.om samt får in ett par till spelare.

Jag håller inte ens på Spurs men jag blir provocerad av alla dryga gunners som använder sig av så tydliga försvarsmekanismer som "men varför vill inte någon annan storklubb ha dessa spelare Spurs värvat? Exakt, Spurs har värvat skit".

Arsenals senaste värvningar har ju också gått under radarn mycket. Cazorla, Giroud, Podolski, Mertesacker, Arteta m.fl var det ju inte direkt nån stor dragkamp om.

Och då det var såpass jämt förra säsongen mellan lagen så borde det väl utifrån all rimlighet vara än jämnare nu. För Bale ut och Paulinho, Capoue, Soldado, Lamela, Eriksen m.fl måste väl ses som en förbättring?
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2013-08-31 kl. 11:41.
2013-08-31, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Bara att hoppas att det är en opålitlig källa eller att de har totalt fel.

Echo skriver ju att priset är på 12 miljoner £, vilket borde stämma..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in