2013-08-16, 14:59
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Gick inte han dit förra året, varför lämnar han redan?

Anzhis ägare lägger ju ner storsatsningen, och vill sälja ut alla dom dyra spelarna.
2013-08-16, 14:59
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
För att Anzhi avbryter sin storsatsning.
2013-08-16, 15:01
Medlem
”Falcao transferlistad av Monaco – här är intresserade klubbarna”

Enligt Marca vill ägaren Rybolovlev göra sig av med Falcao då han är orolig över franska ligans hot om att flytta huvudkontoret från furstendömet till Frankrike och betala samma skatt som Ligue 1-konkurrenterna.

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/08/16/falcao-transferlistad-av-monaco-har-ar-intresserade-klubbarna/

Det här måste väll ändå vara skitsnack? det kommer från Marca så man kan jue nästan garantera det.
Men är det någon som vet om dom har planerat att flytta till Frankrike?
2013-08-16, 15:04
Medlem
Citat:

Deras ägare vill inte satsa pengar på klubben.
2013-08-16, 15:05
Medlem
Goal.com skriver också om Falcao.

Denna sporten är ett skämt förtillfället.
2013-08-16, 15:06
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz

Enligt Marca vill ägaren Rybolovlev göra sig av med Falcao då han är orolig över franska ligans hot om att flytta huvudkontoret från furstendömet till Frankrike och betala samma skatt som Ligue 1-konkurrenterna.

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/08/16/falcao-transferlistad-av-monaco-har-ar-intresserade-klubbarna/

Det här måste väll ändå vara skitsnack? det kommer från Marca så man kan jue nästan garantera det.

Man får väl inte spela för fler än två klubbar under en 12-månadersperiod eller något sånt? Borde därav mest vara trams.
2013-08-16, 15:08
Medlem
Citat:

Låter otroligt...

Jag är redan glad över att Anzhis satsning har avslutats, skulle vara jävligt skoj om Monacos " projekt " avslutades också.
2013-08-16, 15:09
Medlem
snillet_1s avatar
Det är hittills bara Marca och Goal.com (vad jag kan se) som snackar om Falcao-grejen så det är förmodligen bara rent nys. Däremot så är ju hela Monaco-projektet dömt att misslyckas med tiden så det skulle inte förvåna mig ett dugg ifall han lämnar nästa sommar.
Senast redigerad av snillet_1 2013-08-16 kl. 15:14.
2013-08-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Man får väl inte spela för fler än två klubbar under en 12-månadersperiod eller något sånt? Borde därav mest vara trams.

Är inte det regler om europa spel? Jag vet inte sitter på jobbet och kan inte forska riktigt i det.
2013-08-16, 15:14
Medlem
dires avatar
Citat:
Är inte det regler om europa spel? Jag vet inte sitter på jobbet och kan inte forska riktigt i det.

Jag har för mig att räkneåret börjar den 1:a augusti eller 1:a juli. Falcao var väl klar innan dess, och därför har han bara tillhört Monaco under detta "år"?
2013-08-16, 15:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Låter otroligt...

Jag är redan glad över att Anzhis satsning har avslutats, skulle vara jävligt skoj om Monacos " projekt " avslutades också.

Det är ju en risk som kommer att komma sen...Klubbarna i England eller tex PSG ska inte heller vara för säkra på att deras satsningar vara för evigt. Världsekonomin och trender går i cykler...Det kan bli rätt komiskt på sikt.
2013-08-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Jag har för mig att räkneåret börjar den 1:a augusti eller 1:a juli. Falcao var väl klar innan dess, och därför har han bara tillhört Monaco under detta "år"?

Mycket möjligt,Men jag funderade på att tänk om Monaco "hjälpte" Real igenom att köpa Falcao?
Ex: Real kontaktade Monaco så att dom köper Falcao,Senare köper Real Falcao eftersom Atletico inte ville sälja sin bästa spelare till största rivalen? (Självklart så måste Monaco få en "reward" för detta) Frågan är vad?
Senast redigerad av J0ckz 2013-08-16 kl. 15:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in