2013-08-31, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Du håller på United

Inte länge till vad det verkar.
2013-08-31, 09:56
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Nu sägs PSG och Liverpool vara överens om Sakho. 23 miljoner euro. Om så är fallet vann desperation på knockout. Läkarundersökning samt personliga villkor återstår fortfarande.
2013-08-31, 09:59
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Nu sägs PSG och Liverpool vara överens om Sakho. 23 miljoner euro. Om så är fallet vann desperation på knockout. Läkarundersökning samt personliga villkor återstår fortfarande.

€23 miljoner för Sakho? Herregud.

När det gäller Spurs armada av spelare in i klubben så är ju AVB perfekt man för att sätta ett nytt lag. Jag skulle inte vara särskilt orolig över det. Hans karisma och pedagogiska förmåga när det kommer till att instruera på detaljnivå borgar för succé. Många verkar även underskatta Capoue, som hittills visat upp ett fantastiskt register. Där har vi nog en av sommarens viktigaste värvningar. Dessutom kommer det bli helt himmelskt att få se Lamela flyta fram i liljevitt. Det enda frågetecknet är väl egentligen den här rumänen. Vem är han och varför ska han spela i Spurs? Det är en jävla fråga.
Senast redigerad av 4522 2013-08-31 kl. 10:04.
2013-08-31, 10:01
Medlem
Gantss avatar
€35 miljoner för Mata jag hoppas dem skämtar
2013-08-31, 10:04
Medlem
Helt sjukt fönster av Spurs. Ska man vara lite gnällig kan man tycka att det känns aningen oansvarigt att smälla alla Bale-pengarna direkt då det är i stort sett omöjligt att få 8 stora nyförvärv att prestera direkt. Någon kommer liksom att floppa. Och att då spenderat så stora pengar på egentligen samtliga spelare kan ju slå tillbaka.

Tidigare var jag egentligen bara avundsjuk på Paulinho-värvningen innan. Men Lamela och Eriksen? Makalöst.

Efter snart 30 år av ständiga misslyckanden kommer nog AVB ta Spurs till den högsta nivån. Synd att jag håller på Arsenal för en del av mig vill verkligen se denna satsningen utmana om ligatiteln.
2013-08-31, 10:07
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Helt sjukt fönster av Spurs. Ska man vara lite gnällig kan man tycka att det känns aningen oansvarigt att smälla alla Bale-pengarna direkt då det är i stort sett omöjligt att få 8 stora nyförvärv att prestera direkt. Någon kommer liksom att floppa. Och att då spenderat så stora pengar på egentligen samtliga spelare kan ju slå tillbaka.

Tidigare var jag egentligen bara avundsjuk på Paulinho-värvningen innan. Men Lamela och Eriksen? Makalöst.

Efter snart 30 år av ständiga misslyckanden kommer nog AVB ta Spurs till den högsta nivån. Synd att jag håller på Arsenal för en del av mig vill verkligen se denna satsningen utmana om ligatiteln.

Jag är inte särskilt imponerad av att Spurs lyckas plocka Eriksen. Det är väl exakt den nivån man hade tänkt sig att han skulle hamna på. Dessutom är jag inte ett dugg övertygad om att han kommer lyckas i klubben, det känns som att han har störst floppvarning. I England blir det hundra gånger tightare i ytan framför mål, något som jag tror Eriksen kommer få stora problem med.
2013-08-31, 10:11
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Vem kommer få spela på vänsterkanten i Spurs? Gissar att det var tänkt att Willian skulle ta den platsen men så blev det ju inte. Ska det hämtas något mer?
Lamela spelar väl till vänster?

-----------Soldado-------------
---Lamela-Eriksen-Lennon-------
------Paulinho-Dembele---------
Rose-Vertonghen-Dawson-Walker
-------------Lloris--------------

Sedan en alternativ uppställning med t.ex.:

-------------Defoe--------------
------Chadli-Holtby-Townsend---
--------Capoue-Sandro----------
Assou-Ekotto-Kaboul-Chiriches-Naughton
--------------Friedel-------------------

Och då saknas namn som Sigurdsson, Adebayor och Carroll t.ex.
2013-08-31, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Lamela spelar väl till vänster?
Nej, Lamela spelar till höger.
2013-08-31, 10:16
Moderator
zanteras avatar
Okej, mitt fel där. Lamela till höger och Chadli till vänster? möjligtvis.
2013-08-31, 10:24
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Har hört allt från £12M-£18M gällande Sakho, sen så ska Ilori vara på ingång för en summa av £7M-£8M.
2013-08-31, 10:28
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
€23 miljoner för Sakho? Herregud.
Bara att hoppas att det är en opålitlig källa eller att de har totalt fel.
2013-08-31, 10:32
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Har hört allt från £12M-£18M gällande Sakho, sen så ska Ilori vara på ingång för en summa av £7M-£8M.
€23M är ju ungefär £19M så dessvärre kan ju siffrorna stämma. Ilori känns helt ok men inte att direkt skicka in i hetluften. Å andra sidan kändes Coates som en helt ok värvning också så man vet ju aldrig vad det blir av det hela. Om de till sluta hamnar i Liverpool.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in