2013-08-27, 21:34
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visitkort
Tack för hjälpen. Ja fick nog inte ihop det med att fråga här. Lite nytt med att skriva.. Men jag lär så länge jag lever.

En sak kan du vara säker på det är att de inte förstör kroppen vid oljemassage, vid en thai kan Du nog få någon lite törn, men inget allvarligt.
Tja ingen erfarenhet av metropolen Avesta, men på landsorten brukar korvmojjen, bussstationen eller någon lite ruffig hotellbar ha kvinnlig färgring. Men nu får man väl Avesta och landet på sej
Citera
2013-08-27, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
En sak kan du vara säker på det är att de inte förstör kroppen vid oljemassage, vid en thai kan Du nog få någon lite törn, men inget allvarligt.
Tja ingen erfarenhet av metropolen Avesta, men på landsorten brukar korvmojjen, bussstationen eller någon lite ruffig hotellbar ha kvinnlig färgring. Men nu får man väl Avesta och landet på sej

Avesta/Krylbo är ju en knullpunkt för svenska stambanorna för h-e, så där borde det finnas så det räcker och blir över.

Ähh, knutpunkt skulle det vara. Kanske mera osäkert. Men skulle inte förvåna mej om det finns något trevligt ställe för rumpmasarna.

(ot)
Citera
2013-08-28, 19:05
Medlem
finns inte happy hour på gbgs thaimassager?
Citera
2013-08-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
finns inte happy hour på gbgs thaimassager?

Skulle jag också vilja veta. Har inte sett det ännu. 400kr är standardpriset i gbg. Nån enstaka bryter mönstret med 399, 395 och tom sett en på 350. Känns lite kartellbildning......
Citera
2013-08-29, 16:00
Medlem
provamigs avatar
Trist!
I Stockholm får man en riktigt bra massage för 300 till 350 kr - även om det inte är happy hour.
Antar att det är den klassiska tillgång mot efterfråga som gäller.
Citera
2013-08-29, 16:01
Medlem
det var då förbannat svårt att hitta i Norrbotten...
verkar inte finnas.. eller nån som vet????
Citera
2013-08-29, 19:33
Medlem
så synd att man inte kan få några tips
om ställen i göteborg
Citera
2013-08-29, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rocket63
så synd att man inte kan få några tips
om ställen i göteborg

Bara ut och vandra som vi gamla luttrade har gjort.

http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/goteborg.html
Citera
2013-08-29, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provamig
Trist!
I Stockholm får man en riktigt bra massage för 300 till 350 kr - även om det inte är happy hour.
Antar att det är den klassiska tillgång mot efterfråga som gäller.

Helt klart en överetablering i Stockholm jämfört med Göteborg. Verkar även vara större andel flickor som är i Stockholm på visum. Göteborg är det många tanter som varit här så länge (2år?) att dom kunnat lämna gubben som tog hit dom och har permanent uppehållstillstånd.

Sen misstänker jag kartellbildning i Göteborg.
Citera
2013-08-30, 07:09
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Känns inte direkt jätte fräscht att gå ner på en hora? Finns inga kondomer till munnen/tungan. Jag personligen går inte ner och slickar vem som helst kvittar om det är hora eller ej. Hade heller inte någonsin slickat ett ONS. Enbart den jag är tillsammans med. Min åsikt iallafall..

Och vad har detta med Thaimassage att göra?
Om du är nojjig ska du gå och köpa hjälm,ståltåhättade skor,Vit käpp samt en dykardräkt, och håll dig för all del ifrån Thaiställena, du kan även bli förkyld av en nysning från dessa små liv.
Var i går "på tal om ingenting" på ett ställe i Citys norra regioner, gick i gryt samt knullade en riktig skönhet till dessutom ett hyfsat pris, ska jag nu gå och våndas för detta? Nej inte en sportslig, jag vandrar lätt vidare till nästa, detta är nog den finaste hobbyn som någonsin blivit på tapeten i Stockholm.
Citera
2013-08-30, 16:19
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och vad har detta med Thaimassage att göra?
Om du är nojjig ska du gå och köpa hjälm,ståltåhättade skor,Vit käpp samt en dykardräkt, och håll dig för all del ifrån Thaiställena, du kan även bli förkyld av en nysning från dessa små liv.

Yupp och vi räknar inte dom som "horor". Dom är massöser och noga med hygienen på många sätt.
Citera
2013-08-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Yupp och vi räknar inte dom som "horor". Dom är massöser och noga med hygienen på många sätt.
Haha dom har 10-20 kunder om dagen, räkna själv. Vi säger att hon suger av minst hälften av dessa kåtbockar, det är alla möjliga typer som går på massage till dom och dom tänker enbart på pengar, de skiter i vare sig kondom eller hygien när de suger och knullar så pass många om dagen. Gäller självklart inte alla men risken finns, enkel matematik. Därför ska man inte förneka risken. Flesta av dom är direkt importerade från Thailand dessutom, kan knappt svenska ens. Vem vet vad dom har tagit med sig därifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in