2013-08-29, 22:39
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Är det läge att göra separata crews för de olika konsolerna om vi nu ska ha ett tak på 64 pers? Tråkigt om det blir typ 40 på PS3 och bara 24 på 360.
Citera
2013-08-29, 22:41
Medlem
RAGEDs avatar
Gäller det PS3, Xbox eller båda med FB crew?
Citera
2013-08-29, 22:49
Medlem
Highlight of the year? Probably.
Sjukt spännande! Speciellt exalterad över att vara tillbaka i Los Santos.
Citera
2013-08-29, 22:56
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Är det läge att göra separata crews för de olika konsolerna om vi nu ska ha ett tak på 64 pers? Tråkigt om det blir typ 40 på PS3 och bara 24 på 360.

Det tycker jag.
Två crews, 64 pers i varje som tak.
Citera
2013-08-29, 22:59
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Har vi i crewn vetorätt mot vilka som får invite?
Tja, om det är någon som ni absolut inte vill skall bli inbjuden kan det givetvis diskuteras.

Givetvis går det bra att skapa ett andra Crew om intresse finns för det, annars kan vi ju bara låsa intaget vid 64 pers på det nuvarande och de enda som får bjudas in är personer på Xbox tills det blir en jämn fördelning. Tycker att det borde bli lättare än att tricksa med 2 olika Crews. Majoriteten är nämligen PS3, dock är det svårt att veta hur många det är av varje då 15 inte har uppgett vilken konsol de spelar på. Så tekniskt sett kan det redan nu vara en jämn fördelning.

Jag tycker att ett eventuellt andra Crew kan vänta tills det är utrett vilka som egentligen spelar på vad. Om ni vill kan jag posta en lista på de som ej uppgivit plattform.
Senast redigerad av Autozione 2013-08-29 kl. 23:04.
Citera
2013-08-30, 01:35
Medlem
Oj, vilken drastisk åsiktsändring. När jag kom upp med förslaget röstade ju nästan alla nej.
Men det ser bra ut!

Vänta tills vi nått 64 medlemmar innan listan postas!
Uppmanar våra medkriminella i FBC att skriva vilken konsoll ni kör på, om ni nu inte redan har gjort det.

Godnatt
Citera
2013-08-30, 06:28
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Oj, vilken drastisk åsiktsändring. När jag kom upp med förslaget röstade ju nästan alla nej.
Men det ser bra ut!

Vänta tills vi nått 64 medlemmar innan listan postas!
Uppmanar våra medkriminella i FBC att skriva vilken konsoll ni kör på, om ni nu inte redan har gjort det.

Godnatt
Nja, åsiktsändring skulle jag inte kalla det. Jag antar att de som var emot en spärr på 32 fortfarande är emot en spärr på 64, en av dessa är dessutom Commissioner så då har man ju en del att säga till om, själv ser jag det mer som en liten diskussion, beslut får som sagt tas när vi nått 64 medlemmar, ifall väldigt många fortfarande vill gå med är det tråkigt att behöva säga nej.

Jag ställer mig fortfarande lite tveksam till att ha två olika Crews, en för varje konsol. I slutändan känns det som att de mest aktiva ändå borde vara på samma Crew då man annars troligen kommer att harva i bottenträsket vad det gäller stats och poäng eftersom varje Crew tekniskt sett bara får hälften av de poäng de skulle kunnat få.
Citera
2013-08-30, 08:52
Medlem
i.b.ms avatar
Är det bekräftat att PS3 spelare och XBox spelare inte kan spela tillsammans? Jag menar innan vi nu beslutar oss för att dela i två delar...
Citera
2013-08-30, 09:03
Medlem
sjukt taggad inför spelet! kommer antagligen spela storyn före multiplayer
Citera
2013-08-30, 09:07
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Är det bekräftat att PS3 spelare och XBox spelare inte kan spela tillsammans? Jag menar innan vi nu beslutar oss för att dela i två delar...

Det har aldrig tidigare hänt och kommer inte att hända nu.

I vilket fall håller jag helt med Autozione om att vi inte ska dela upp crewet, skulle förstöra hela poängen med ett officiellt FB Crew. Vill man ha lite bättre koll på vilka som spelar på samma konsol är det la bara att lägga till dom som vänner på social club efterhand.
Citera
2013-08-30, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Det har aldrig tidigare hänt och kommer inte att hända nu.

I vilket fall håller jag helt med Autozione om att vi inte ska dela upp crewet, skulle förstöra hela poängen med ett officiellt FB Crew. Vill man ha lite bättre koll på vilka som spelar på samma konsol är det la bara att lägga till dom som vänner på social club efterhand.

Håller helt med.
PS3 & 360 användare tycker jag får va i samma crew.

Själv kommer jag troligtvis inte hinna spela lika mycket GTA online i oktober som jag skulle vilja då jag har köpt en lägenhet och kommer troligtvis spendera största delen av oktober med att flytta. Men kommer självklart hoppa in med er då jag får tid över.
Citera
2013-08-30, 09:10
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
sjukt taggad inför spelet! kommer antagligen spela storyn före multiplayer

Ja antagligen kommer du det eftersom multiplayern släpps två veckor efter singelplayern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in