2013-08-29, 17:50
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Nu har jag anslutit mitt PS3 konto till Social Club, via datorn. Något annat som måste göras?
Det är väl allt som behövs egentligen, så länge man har den kopplingen uppdateras allt man gör i realtid.
Citat:
Ursprungligen postat av TjackTrollet
Fett som fan dethära, hade varit fett om folk klädde sig lika i crewet när vi krigar mot andra crews osv
En Crew-uniform är en väldigt bra idé. Om vi har någon modéexpert i vårt Crew får han ansvara för den biten
Senast redigerad av Autozione 2013-08-29 kl. 17:52.
Citera
2013-08-29, 18:09
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det är väl allt som behövs egentligen, så länge man har den kopplingen uppdateras allt man gör i realtid.

En Crew-uniform är en väldigt bra idé. Om vi har någon modéexpert i vårt Crew får han ansvara för den biten

Kan man göra/designa egna emblem tro?
Citera
2013-08-29, 18:14
Medlem
Autoziones avatar
Nu är vi 50 medlemmar!

Just nu är tillströmningen av medlemmar ungefär 10 om dagen, fortsätter det så här kommer vi att vara 300 en vecka innan GTA Online börjar

300 är förövrigt gränsen på antalet medlemmar, de enda som kan vara fler är officiella Rockstar Crews.
Senast redigerad av Autozione 2013-08-29 kl. 18:18.
Citera
2013-08-29, 18:41
Medlem
AlexJohansens avatar
Taggar sönder alltså fan vad bra detta kommer bli, någon som har koll på vilken veckodag liret släpps?
Citera
2013-08-29, 18:50
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexJohansen
Taggar sönder alltså fan vad bra detta kommer bli, någon som har koll på vilken veckodag liret släpps?
Det är en tisdag, vilket tyvärr förstör lite för oss som går på högskola/jobbar osv. Men vem bryr sig, ansvar kan man ta nästa månad

Har fått en förfrågan om att sätta en medlemsspärr på 64 medlemmar, tanken var att många kommer bli inaktiva efter ett tag. I så fall tänker jag mig den spärren men att man fortfarande kan bjuda in folk. Annars så kör vi ända in i väggen med 300 medlemmar. I så fall kan man ju sätta en gräns på inaktivitet vid en månad, ifall man inte meddelat får man en påminnelse och sedan får man lämna. Vad tycker folket?
Citera
2013-08-29, 19:37
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Det är en tisdag, vilket tyvärr förstör lite för oss som går på högskola/jobbar osv. Men vem bryr sig, ansvar kan man ta nästa månad

Har fått en förfrågan om att sätta en medlemsspärr på 64 medlemmar, tanken var att många kommer bli inaktiva efter ett tag. I så fall tänker jag mig den spärren men att man fortfarande kan bjuda in folk. Annars så kör vi ända in i väggen med 300 medlemmar. I så fall kan man ju sätta en gräns på inaktivitet vid en månad, ifall man inte meddelat får man en påminnelse och sedan får man lämna. Vad tycker folket?

Känns som att 64 pers gör att vårat crew känns mer exklusivt där man måste prestera vid crew matcher och vara aktiv så mycket som möjligt. 300 pers känns lite overkill men mer laidback vilket gör att vissa kommer lira mest för att hänga och cruisa med folk och eventuellt köra någon TDM.

Personligen så tycker jag att 150 pers räcker då 300 känns lite väl overkill men å andra sidan, "the more the merrier".
Citera
2013-08-29, 20:08
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Känns som att 64 pers gör att vårat crew känns mer exklusivt där man måste prestera vid crew matcher och vara aktiv så mycket som möjligt. 300 pers känns lite overkill men mer laidback vilket gör att vissa kommer lira mest för att hänga och cruisa med folk och eventuellt köra någon TDM.

Personligen så tycker jag att 150 pers räcker då 300 känns lite väl overkill men å andra sidan, "the more the merrier".
Håller med dig om att 150 räcker, om vi skulle ha 300 medlemmar skulle det bli väldigt jobbigt att fixa med hierarkin, hur många som skall vara på varje nivå osv.

Men det är som säger lite på vilken nivå vi vill ligga, personligen kommer jag att spela en hel del och jaga både poäng och cash i spelet så att lägga hela vårt Crew på en lite högre nivå är inget som är mig emot, cruisa runt och anordna events kan man göra ändå vid sidan om allt röjande mot andra Crews, det är ju trots allt bara 16 per server som gäller.

Så jag kör gärna på en gräns på 64 pers där man kanske kan bjuda in lite folk då och då, allra mest 128, både av spelmässiga och administrativa skäl. Men som sagt, det är medlemmarna som bestämmer.
Citera
2013-08-29, 20:49
Medlem
Citat:
Håller med dig om att 150 räcker, om vi skulle ha 300 medlemmar skulle det bli väldigt jobbigt att fixa med hierarkin, hur många som skall vara på varje nivå osv.

Men det är som säger lite på vilken nivå vi vill ligga, personligen kommer jag att spela en hel del och jaga både poäng och cash i spelet så att lägga hela vårt Crew på en lite högre nivå är inget som är mig emot, cruisa runt och anordna events kan man göra ändå vid sidan om allt röjande mot andra Crews, det är ju trots allt bara 16 per server som gäller.

Så jag kör gärna på en gräns på 64 pers där man kanske kan bjuda in lite folk då och då, allra mest 128, både av spelmässiga och administrativa skäl. Men som sagt, det är medlemmarna som bestämmer.
Jag är för seriöst lir, hög nivå! Med en gräns på 64 pers är det lättare att hålla koll på crewet. Dock blir det problematiskt om fler vill in efter att vi har nått gränsen, tror fler kommer vilja vara med och representera flashback!
Citera
2013-08-29, 21:07
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Som ni säger tycker jag att vi sätter en gräns på 64 pers, efter det kan man bli inbjuden av existerande medlemmar eller fråga här på ämnet så kan man få en invite. På detta vis lär alla medlemmar hållas till tvättäkta flashbackare
Citera
2013-08-29, 22:03
Medlem
Autoziones avatar
Då tycker jag att vi kör på det tills vidare. 64 medlemmar är ett löst maxtal, om man vill vara med ändå får man be om en invite. Men vi är ju 53 än så länge så det blir väl imorgon eller på lördag.
Citera
2013-08-29, 22:05
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Då tycker jag att vi kör på det tills vidare. 64 medlemmar är ett löst maxtal, om man vill vara med ändå får man be om en invite. Men vi är ju 53 än så länge så det blir väl imorgon eller på lördag.
Har vi i crewn vetorätt mot vilka som får invite?
Citera
2013-08-29, 22:34
Medlem
messiasibids avatar
Lär bli riktigt tungt detta! taggad som satan, likt ett barn inför julafton. Läckert att cruisa runt och i gemensam styrka gå till anfall och pulversisera rivaler som råkat hamna i trubbel med fel crew, och sätta skräck i los santos invånare å Flashbacks vägnar.

Instämmer i att ett 64 löst maxtak blir bra.
64 löjligt pricksäkra,sköna lirare som bildar ett sammansvetsat crew blir gött.
Öppet för alla är likt kommunism fint i teorin men ödesdigert i praktiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in