Citat:
Ursprungligen postat av
Hummler
Känns som att 64 pers gör att vårat crew känns mer exklusivt där man måste prestera vid crew matcher och vara aktiv så mycket som möjligt. 300 pers känns lite overkill men mer laidback vilket gör att vissa kommer lira mest för att hänga och cruisa med folk och eventuellt köra någon TDM.
Personligen så tycker jag att 150 pers räcker då 300 känns lite väl overkill men å andra sidan, "the more the merrier".
Håller med dig om att 150 räcker, om vi skulle ha 300 medlemmar skulle det bli väldigt jobbigt att fixa med hierarkin, hur många som skall vara på varje nivå osv.
Men det är som säger lite på vilken nivå vi vill ligga, personligen kommer jag att spela en hel del och jaga både poäng och cash i spelet så att lägga hela vårt Crew på en lite högre nivå är inget som är mig emot, cruisa runt och anordna events kan man göra ändå vid sidan om allt röjande mot andra Crews, det är ju trots allt bara 16 per server som gäller.
Så jag kör gärna på en gräns på 64 pers där man kanske kan bjuda in lite folk då och då, allra mest 128, både av spelmässiga och administrativa skäl. Men som sagt, det är medlemmarna som bestämmer.