2013-08-21, 17:58
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User11
Tycker om det jag testat av peptidsexperten! "Ghrp-2/6" samt "mod Grf" gav/ger mig otroligt mycket. Även hans melanotan är grymt bra! Så kvalitens på hans varor är enligt mig riktigt bra!
Han har även flyttats upp till sponsor säljare nu, vilket kanske talare lite om att han är en seriöst säljare. Sålänge det står på etiketten att sakerna är från USA så litar jag på det, tills någon har bevisat motsatsen.

Om jag gissar rätt vilken leverantör han använder sig av så kommer de också från kina.
Citera
2013-08-22, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Om jag gissar rätt vilken leverantör han använder sig av så kommer de också från kina.

Mycket möjligt. Lär komma fram förr eller senare om hans beskrivning av sina produkter urskiljer sig av vad han egentligen säljer. Ska bli intressant att se.
Citera
2013-08-23, 23:01
Medlem
Jaha, nu närmar det sig inköp för peptider för först en månads deff och sen en längre segbulk över vintern.
Någon som har någon egen erfarenhet av peptider på deff?
Vad körde ni?
Lutar åt GHRP-2 plus någonting mer.
Tanken är främst att kunna klippa lite mer i underskottet och ändå ha skaplig chans att inte tappa så mycket.
Alla erfarenheter är välkomna.

Kommer nog använda GHRP-2 även på bulken, då hunger på inget sätt är ett problem.
Citera
2013-08-23, 23:12
Medlem
Min tanke just nu är att köpa 6mg Grf Mod 1-29 och 10 mg GHRP-2.

Baserat på tre stick träningsdagar (morgon, efter träning och innan säng) samt två på vilodagar (morgon och innan säng) blir det 80 stick om jag tränar 20 dagar och vilar 10.

Det blir då 125 mikro GHRP-2 per stick och 75 mikro Mod 1-29 per stick.
Det borde väl ändå vara fullständigt nog när man ligger på deff?
Citera
2013-08-25, 11:20
Medlem
Har jag förstört mitt IGF-1 LR3?

Läste någonstans på nätet att man inte ska skaka IGF-1 vialen, bara vrida å vända på den så det rörs om försiktigt. Men när jag sprutade in vatten i vialen så tryckte jag såpass hårt att det vart väldigt mycket bubblor i vialen när vattnet träffade pulvret, det vart fullt med bubblor och alldeles "vit skummigt".. är det samma som att skaka om den? Är det förstört?

Mvh //Nojjig
Citera
2013-08-27, 12:27
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.S.G
allt är olagligt i Norge.

Sämsta jävla svaret någonsin. Håll käft istället.

Det jag har kommit fram till är i i alla fall att peptider har samma status i Sverige och Norge.
Citera
2013-08-29, 21:06
Medlem
De mest omdiskuterade säljarna som svenskar köper av (efter att ha skummat igenom tråden) verkar vara Johnbon och Peptidexperten. Kort fråga angående dessa (eller gärna andra);
Säljer de TB-500?

Eller... Var är bästa källan för det i dagsläget?
Skriv inte här, men gärna via PM.

All info är välkommen, gärna om Johnbon också.

Trevlig kväll alla starka och svaga!
Citera
2013-08-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Vet du något om Johnbon, alltså har grejerna funkat på folK? Ahh löjligt att det inte finns någon som drar iväg riktigt vattentäta peptider. Men kina grejer kan ju vara precis lika bra som dem, om de görs korrekt. Hmm därför är man ju sugen på att veta hur folk funkat på den där kina skiten då..

Mvh

In princip all testo du någonsin kommer trycka så kommer råvaran ifrån Kina.
Vart fan har alla fått för sig att Kina är ett smutsigt land som inte kan leverera? Det är saker från USA man ska vara suspekt till.
Citera
2013-08-29, 21:14
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
In princip all testo du någonsin kommer trycka så kommer råvaran ifrån Kina.
Vart fan har alla fått för sig att Kina är ett smutsigt land som inte kan leverera? Det är saker från USA man ska vara suspekt till.

Aah fan, kontakt fråga egentligen.. Tur brädan finns så man kan spana in lite i förtid vilka som är vettiga.. Vart kranen köper dem ifrån är ju hans problem, bara de funkar är jag som vanlig dödlig brukare hur nöjd som helst.. Min hcg är från kina, den funkar kanon bra..

Mvh
Citera
2013-08-29, 22:06
Medlem
tiermastas avatar
Läst lite om peptider, borde de inte va rätt bra som första kur för någon 18-22 ålder? O sen testa testo osv
Citera
2013-08-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiermasta
Läst lite om peptider, borde de inte va rätt bra som första kur för någon 18-22 ålder? O sen testa testo osv

Skriv gärna vilka resultat du förväntar dig av valet du gör så kan vi enkelt hjälpa dig.....
Citera
2013-08-29, 22:24
Medlem
tiermastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Skriv gärna vilka resultat du förväntar dig av valet du gör så kan vi enkelt hjälpa dig.....

Ifg-1
Något ökad muskelmassa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in