2013-08-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
När under pct borde det vara smart att lägga in peptiderna, IGF-1 LR3 ?

Undrar hur vida Modified grf (1-29) och GHRP - 2 eller 6 fungerar i kombination med IGF-1 LR3? Kommer ta det tillsammans med Clomid och Nolvadex.

I så fall om bra, när ska jag lägga in IGF-1 LR3, Modified grf (1-29) och GHRP-2 eller 6? Samma veva som jag drar i mig Clomiden och nolvan det vill säga dag 16-18 efter sista sticket med Testosteronet.

Upplägget är som är kvar:
Vecka 7-10 Deca
Vecka 7-14 Testosteron E / D

Dag 16-18 efter sista sticket in med Clomdid och nolvadex 25mg/25mg i drygt 5 veckor..

Well well teach me up Hur ska ja tänka helt enkelt. Några invändningar? Vill veta allt.

MVH

Kommer gå superbra för dig.
Kommer bli förvånad om du ens tappar ett gram muskler. men jag hade köttat clomid 50mg om du inte blir som en flicka av det, prova, 50mg är en effektiv dos. drar igång kulorna på mig fort som 17.
Citera
2013-08-19, 18:36
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Kommer gå superbra för dig.
Kommer bli förvånad om du ens tappar ett gram muskler. men jag hade köttat clomid 50mg om du inte blir som en flicka av det, prova, 50mg är en effektiv dos. drar igång kulorna på mig fort som 17.

Okidoki. Drar på med 50 mg clomid och 25 mg nolvadex. Ska bli skit kul att gå av riktigt intressant kommer det bli.

Tack för hjälpen som vanligt kompis..

Mvh chucky..
Citera
2013-08-19, 20:54
Medlem
Citat:
När under pct borde det vara smart att lägga in peptiderna, IGF-1 LR3 ?

Undrar hur vida Modified grf (1-29) och GHRP - 2 eller 6 fungerar i kombination med IGF-1 LR3? Kommer ta det tillsammans med Clomid och Nolvadex.

I så fall om bra, när ska jag lägga in IGF-1 LR3, Modified grf (1-29) och GHRP-2 eller 6? Samma veva som jag drar i mig Clomiden och nolvan? Det vill säga dag 16-18 efter sista sticket med Testosteronet? Eller saknar det helt enkelt roll och mening enligt er när de ska in? Tänker att min PCT ska bli så smart som möjligt så att det ska verka under tiden ja kommer vara som mest utsatt av att vara katabol. Men men Vad vet en valp som jag?

Troligtvis värt att nämna är att tanken är låg dos på alla 3 Men tror det kommer göra bra.
200mcg 1 gång om dagen med Ghrp-2 eller 6
100mcg 1 gång om dagen med modifierad GRF 1-29
20mcg-50mcg (inte bestämt mig vilken dos) men 1 gång om dagen med IGF-1 LR3 i 4 veckor. (tanken är under min PCT's mest katabola fas.)

Upplägget är som är kvar:
Vecka 7-10 Deca
Vecka 7-14 Testosteron E / D

Dag 16-18 efter sista sticket in med Clomdid och nolvadex 25mg/25mg i drygt 5 veckor..

Well well teach me up Hur ska ja tänka helt enkelt. Några invändningar? Vill veta allt.

MVH

Har du ekonomi så börja med GHRP-2 och Mod 1-29 så tidigt i AAS-kuren som möjligt för att ha full effekt genom hela pct. Det är inte alls dumt att ligga på med dessa 2 så mycket man, ON som OFF.
Sen IGF-LR3 hade jag kört under kur istället för som PCT.
Citera
2013-08-19, 21:08
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Har du ekonomi så börja med GHRP-2 och Mod 1-29 så tidigt i AAS-kuren som möjligt för att ha full effekt genom hela pct. Det är inte alls dumt att ligga på med dessa 2 så mycket man, ON som OFF.
Sen IGF-LR3 hade jag kört under kur istället för som PCT.

Hur kommer det sig att du tänker som du gör med IGF-LR3? Kommer den inte öka antalet av mina muskelceller och införa diverse positiva effekter som omnämns om peptiden? Eller går jag miste om något om den läggs in under PCT?

Kommer köra fler kurer, får jag inte dess positiva effekter då? Om jag nu missar det roliga en stund.. Tänker på till exempel mer muskel celler att låta växa.. Sen kan det inte vara skönt med lite medvind på gymmet under PCT? Tänker lite så också, omnämns någon pump som ska vara kul osv på IGF-LR3 sen att den är fett förbrännande samtidigt som mycket anti katabol.. Låter roligt..

Okidoki, ska lägga in peptides som omnämns en tid innan. De är inte så dyra ändå. Men IGF-LR3 ska jag gräva mer i först. Men kan se klart att du har rätt om GHRP-2 och Mod 1-29 så fort som möjligt. Kommer lägga in dem redan precis när jag går av decan. Alltså Vecka 10-14 dras de igång. Då borde det vara full rulle på dem när man är låg på egen produktion.

Mvh och tackar för ditt svar.
Citera
2013-08-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tom skickar hit, men han är dyr även räknat internationellt.

Vet inte om man bör välja Johnbon eller Peptidexperten.
De vanliga shopparna kan man glömma, 500kr för en vial ghrp-2 haha. Vilket skämt.

Hellre bra kvalitet, skiter i om han är dyr - så länge jag vet att jag får det jag betalar för. Men sist jag frågade om han skickade till Sverige så svarade han nej. Kanske var tillfälligt då?

Önskar faktiskt att någon säljare kunde importera Tom's peptider - och att de kunde bevisa att det är hans peptider (t.ex. genom att mejla honom och få ett svar "ja, peptidsvenne är en godkänd partner" eller nåt).

Även om Johnbon är en bra säljare, för det är han, så säger han ju att hans peptider är från Kina. Vilket jag såklart uppskattar.. att han är ärlig. Och såklart, bara för att peptider kommer från USA så betyder det inte att de är ett dugg bättre. Bara att Kina fått ett dåligt rykte. Såklart kan "Kina skit" vara bra också. Svårt att veta bara. Och jag tror att alla peptider som säljs i Sverige idag antingen är från Kina, eller från opålitliga UG labb.

Peptidexperten skulle jag inte röra med en påle. En säljare som påstår sig ha follistatin är en säljare som inte går att lita på (min åsikt, prove me wrong). En person som dessutom påstår att det går att sälja riktigt follistatin för 1200 kr... den skiten är DYR att tillverka. Väldigt dyr. 1200 räcker inte.
Senast redigerad av youami 2013-08-20 kl. 00:29.
Citera
2013-08-20, 06:41
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tom skickar hit, men han är dyr även räknat internationellt.

Vet inte om man bör välja Johnbon eller Peptidexperten.
De vanliga shopparna kan man glömma, 500kr för en vial ghrp-2 haha. Vilket skämt.

Hmm, antar att äkta grejer är dyrt. Men skrev inte angående det.

När det gäller Johnbon's peptider. Ghrp-2, Mod-129 och IGF-1 LR3. Har folk som använt dem märkt att de funkar överhuvudtaget? Kan du känna de effekter som påstås? Gör vissa det och vissa inte? Alltså ibland fake ibland äkta?

Kommer snart beställa peptider, för mig spelar inte priset någon som helst roll. Vill bara ha grejer som fungerar. Kostar det en tusenlapp extra så spelar det absolut ingen roll för mig. Så tänker jag när det gäller aas också.

Vore tacksam som fan över flashback mejl om hur ja får tag i Tom annars och får hjälp av honom. Kosta vad det kosta vill. Men hur ser det ut när de skickar sånt över gränsen? Kan hundarna känna av dem som en "drog" eller passerar de relativt enkelt? Kanske till och med inte är olagligt ännu?

Mvh från chucky.
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-08-20 kl. 07:11.
Citera
2013-08-20, 10:25
Medlem
Import är väl aldrig helt riskfritt. Också därför jag önskar någon säljare kunde göra den biten så man kan köpa Tom's inrikes.

Regga dig på datbtrue.co.uk så hittar du Tom's kontaktuppgifter där.
Citera
2013-08-20, 11:15
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youami
Import är väl aldrig helt riskfritt. Också därför jag önskar någon säljare kunde göra den biten så man kan köpa Tom's inrikes.

Regga dig på datbtrue.co.uk så hittar du Tom's kontaktuppgifter där.

Vet du något om Johnbon, alltså har grejerna funkat på folK? Ahh löjligt att det inte finns någon som drar iväg riktigt vattentäta peptider. Men kina grejer kan ju vara precis lika bra som dem, om de görs korrekt. Hmm därför är man ju sugen på att veta hur folk funkat på den där kina skiten då..

Mvh
Citera
2013-08-20, 11:19
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Vet du något om Johnbon, alltså har grejerna funkat på folK? Ahh löjligt att det inte finns någon som drar iväg riktigt vattentäta peptider. Men kina grejer kan ju vara precis lika bra som dem, om de görs korrekt. Hmm därför är man ju sugen på att veta hur folk funkat på den där kina skiten då..

Mvh

ALLA peptider som säljs i Sverige kommer från Kina. Vare sig det har etikett som påstår annat eller ingen alls.
Citera
2013-08-20, 13:04
Medlem
Jag har brukat Johnbon's peptider ghrp6 och cj med bra resultat samt även kört uta ass,

jävla skillnad på återhämtning, ökad hunger, min hud och pigment blivit bättre så lite akne har jag inte haft sen jag var 13... så jag kommer absolut köpa.av johnbon igen
Citera
2013-08-20, 18:17
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronlaser
Jag har brukat Johnbon's peptider ghrp6 och cj med bra resultat samt även kört uta ass,

jävla skillnad på återhämtning, ökad hunger, min hud och pigment blivit bättre så lite akne har jag inte haft sen jag var 13... så jag kommer absolut köpa.av johnbon igen

Gött att höra, tack för ditt svar.

Dags att se om man får lite bi effekter som exempelvis cancer. Äh, är väl inget. Nej ärligt fan va sur jag blir om ja har en cancer som ligger och lurar, den lär dyka upp nu i så fall. Men på ett sätt är det väl lika bra att få det som ung istället för som gammal.

Mvh
Citera
2013-08-21, 17:34
Medlem
Tycker om det jag testat av peptidsexperten! "Ghrp-2/6" samt "mod Grf" gav/ger mig otroligt mycket. Även hans melanotan är grymt bra! Så kvalitens på hans varor är enligt mig riktigt bra!
Han har även flyttats upp till sponsor säljare nu, vilket kanske talare lite om att han är en seriöst säljare. Sålänge det står på etiketten att sakerna är från USA så litar jag på det, tills någon har bevisat motsatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in