2013-08-29, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Skitsnack! Du hör inte mer arabiska än svenska (ja, "svenska" stavas det, inte "Svenska"). Kanske om du hänger i Rosengård Centrum, men vem fan gör det? Du menar alltså på fullt allvar att om du tar en promenad från Möllevången ner till Stortorget så hör du mer arabiska än svenska? Inte ens i områden som Lindängen gör du det, lögnare.

Sen är det verkligen inte fler utländska personer än svenskar om du rör dig utanför "slummen".
Svartskallar, negrer och blandraser är fler än svenskar i Malmö sedan länge.
Citera
2013-08-29, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avitall
Det där är lögn, jag rör mig ofta på Lindängen och jag hör definitivt mer arabiska än svenska.
Jag föreslår att du tar en promenad i området istället för att snacka skit. Varför inte göra ett besök på lindängsbadet eller bara ta en promenad ner till torget...

Jag rör mig ofta i Lindängen med, och språket som zigenarna, albanerna, araberna, serberna, bosnierna, kroaterna m.m kommunicerar på är svenska. Det talas mer svenska i Lindängen än arabiska. Varken du eller jag har källor för våra påståenden, men det är endast sunt förnuft att anta att svenska är ett vanligare språk i Lindängen än arabiska då det finns fler icke-araber än araber i området.

Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Svartskallar, negrer och blandraser är fler än svenskar i Malmö sedan länge.

Källa?
Citera
2013-08-29, 12:23
Bannlyst
Citat:
Jag rör mig ofta i Lindängen med, och språket som zigenarna, albanerna, araberna, serberna, bosnierna, kroaterna m.m kommunicerar på är svenska. Det talas mer svenska i Lindängen än arabiska. Varken du eller jag har källor för våra påståenden, men det är endast sunt förnuft att anta att svenska är ett vanligare språk i Lindängen än arabiska då det finns fler icke-araber än araber i området.

Källa?
Malmö befolkas av blattar och negrer och WT svenskar som skaffar barn med kriminella araber och negrer, det är verkligen urtypen av en skitstad på alla sätt. Vem vill bo i en stad där alla kvinnor är horor som umgås med gängmedlemmar? Jag fattar inte varför svenska män bor kvar i en stad där de får mycket svårare att få en flickvän då blattekvinnor aldrig har svenska killar. Flytta till en svensk stad istället där de kan få knulla istället.
Citera
2013-08-29, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Malmö befolkas av blattar och negrer och WT svenskar som skaffar barn med kriminella araber och negrer, det är verkligen urtypen av en skitstad på alla sätt. Vem vill bo i en stad där alla kvinnor är horor som umgås med gängmedlemmar? Jag fattar inte varför svenska män bor kvar i en stad där de får mycket svårare att få en flickvän då blattekvinnor aldrig har svenska killar. Flytta till en svensk stad istället där de kan få knulla istället.

Jag ber dig om en källa på ditt absurda påstående och det jag får tillbaka är mer ilska från en vuxen unge med handen hårt knuten i fickan. Jag tror till och med att I&Is ärkerasister skäms över ditt sätt att debattera och argumentera på. Vet du ens om att sådana som du är anledningen till att folk utanför FB tror att forumet består av hjärndöda, obildade nazister?
Citera
2013-08-29, 13:33
Bannlyst
Citat:
Jag ber dig om en källa på ditt absurda påstående och det jag får tillbaka är mer ilska från en vuxen unge med handen hårt knuten i fickan. Jag tror till och med att I&Is ärkerasister skäms över ditt sätt att debattera och argumentera på. Vet du ens om att sådana som du är anledningen till att folk utanför FB tror att forumet består av hjärndöda, obildade nazister?
Enligt officiell statistik så är Malmö idag en stad där 50 % har utländsk bakgrund och 50 % har svensk bakgrund, fast då räknas inte blandraser eller illegala invandrare med i ekvationen. Bland yngre människor är utlänningar en majoritet ett bra tag tillbaka.

Svenskar flyttar också i allt högre takt bort från Malmö medan allt fler utlänningar flyttar till Malmö och invandrare föder många fler barn än svenskar så om 20 år är nog andelen utlänningar en 70-80 % med nuvarande utveckling.

Vilken svensk man vill bo i en stad där majoriteten av kvinnorna är utlänningar som de omöjligen kan ha relationer med? När dessa män sedan flyttar till en svensk stad så får de en kvinna på direkten. Låt Malmö bli en renodlad blatte-stad vilket den ändå kommer vara inom 10 år.
Citera
2013-08-29, 15:52
Medlem
DEVGRUs avatar
Citat:
Skitsnack! Du hör inte mer arabiska än svenska (ja, "svenska" stavas det, inte "Svenska"). Kanske om du hänger i Rosengård Centrum, men vem fan gör det? Du menar alltså på fullt allvar att om du tar en promenad från Möllevången ner till Stortorget så hör du mer arabiska än svenska? Inte ens i områden som Lindängen gör du det, lögnare.

Sen är det verkligen inte fler utländska personer än svenskar om du rör dig utanför "slummen".

Går du i centrala Malmö så är det inte så farligt, men Möllan är ju utan tvekan utländsk majoritet när det gäller språket och utseende. Fullt med Ali Babas livs, grill, kebab, frisör osv. Folk kör och parkerar lite hur de vill. Jämför Möllevångstorget med Lilla Torg, skillnaden är rätt stor tycker jag.
Citera
2013-08-29, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEVGRU
Går du i centrala Malmö så är det inte så farligt, men Möllan är ju utan tvekan utländsk majoritet när det gäller språket och utseende. Fullt med Ali Babas livs, grill, kebab, frisör osv. Folk kör och parkerar lite hur de vill. Jämför Möllevångstorget med Lilla Torg, skillnaden är rätt stor tycker jag.

Jo, går du in i Ali Babas livs så ser du antagligen ett par araber stå i kassan och prata arabiska. Men om du besöker en av de tio krogarna och restaurangerna där tusentals människor sitter genom dagen så snackar ingen arabiska! Mitt på torget har du dessutom Sibylla.
Citera
2013-08-29, 17:39
Medlem
Wittgensteins avatar
Angående arabers representation i Malmö: Jag skjutsade en kollega till Mercedes lokaler i Malmö när han skulle hämta ut sin nya bil förra hösten. Det första vi ser när vi kliver ur min bil i Malmö är tre araber som står vid ingången, varav en gör det där terroristjollrandet med tungan. Kändes smått absurt.
Citera
2013-08-29, 18:08
Medlem
Citat:
Jo, går du in i Ali Babas livs så ser du antagligen ett par araber stå i kassan och prata arabiska. Men om du besöker en av de tio krogarna och restaurangerna där tusentals människor sitter genom dagen så snackar ingen arabiska! Mitt på torget har du dessutom Sibylla.

Ooohh, sibylla, där fick du igenom din poäng! Sen ingen arabiska på tusentals människor? Ehm jo
Citera
2013-08-29, 20:00
Medlem
DEVGRUs avatar
Citat:

Finns gott om dessa på gatorna också, inte bara i butikerna. Delvis rätt, alla snackar inte det men många gör och de är ändå i majoritet. Ja omgivet av 10 Ali baba restauranger.
Citera
2013-08-29, 20:58
Medlem
Citat:

Från dom som lever i Malmö:
Citat:
Det känns som Irak eller nåt annat arabland. Jag trivs jättebra i Malmö
https://www.youtube.com/watch?v=pOCUE-JLyZ8
Citera
2013-08-30, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenBittra
Ooohh, sibylla, där fick du igenom din poäng! Sen ingen arabiska på tusentals människor? Ehm jo

Vad fan är det med folks läsförståelse? Kanske inte ingen arabiska på tusentals människor på krogarna (läs: krogarna) men på hundra pers är det kanske en som pratar arabiska. Hur ofta ser du araber sitta på L'Angelo eller Mascot och dricka öl eller käka och prata arabiska? Jag har frekvent hängt där i ungefär sex år och aldrig någonsin hört ett arabiskt ord yttras!

Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Från dom som lever i Malmö:

https://www.youtube.com/watch?v=pOCUE-JLyZ8

Och din poäng är, vadå? Det där är en tjej som bor i Rosengård, hon besöker antagligen aldrig staden på riktigt (ni som ogillar muslimer brukar ju säga att kvinnan är så pass diskriminerad så att hon är förpassad till hemmet så det är väl ett rimligt antagande att hon inte lämnar Rosengård?). Jag har själv sagt att man i Rosengård ofta kan höra mer arabiska än svenska så den poäng du försöker göra saknar grund helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in