Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Jag ber dig om en källa på ditt absurda påstående och det jag får tillbaka är mer ilska från en vuxen unge med handen hårt knuten i fickan. Jag tror till och med att I&Is ärkerasister skäms över ditt sätt att debattera och argumentera på. Vet du ens om att sådana som du är anledningen till att folk utanför FB tror att forumet består av hjärndöda, obildade nazister?
Enligt officiell statistik så är Malmö idag en stad där 50 % har utländsk bakgrund och 50 % har svensk bakgrund, fast då räknas inte blandraser eller illegala invandrare med i ekvationen. Bland yngre människor är utlänningar en majoritet ett bra tag tillbaka.
Svenskar flyttar också i allt högre takt bort från Malmö medan allt fler utlänningar flyttar till Malmö och invandrare föder många fler barn än svenskar så om 20 år är nog andelen utlänningar en 70-80 % med nuvarande utveckling.
Vilken svensk man vill bo i en stad där majoriteten av kvinnorna är utlänningar som de omöjligen kan ha relationer med? När dessa män sedan flyttar till en svensk stad så får de en kvinna på direkten. Låt Malmö bli en renodlad blatte-stad vilket den ändå kommer vara inom 10 år.