Sitter här och ler
Helt jävla rätt ! Någon jävla översittarskola med förmåner som leder till bättre jobb osv utan att behöva bevisa sin intellektuella förmåga eller kämpar glöd bör fan inte få hållas öppet.
Jag själv, såsom mina syskon, gick på en liknande skola utan att nämna namn, jag hatade varje sekund av det. Folk som går på dessa skolor kommer dit med insikten att de redan är bättre än andra, jag bytte andra året och helt plötsligt blev det andra puckar. Jag har sedan kämpat för att vara där jag är idag och det är jag sjukt nöjd med.
Vidare så rör det sig om en jävla gymnasieskola, vem fan bryr sig om den! Gymnasiet och grundskolan liksom, vad är de för jävla trams? Hade varit värre om exempelvis Lunds universitet eller Chalmers hade fått stänga, det är skolor där utbildningen leder till bättre jobb! Går man på Lundsberg och tänker sig bli VD på något större företag efter avklarad gymnasieutbildning är man fan pantad och bör således få kämpa sig upp i någon förortsskola, där man lär sig hantera människor från alla klasser.