2013-08-28, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Tycker att PSG har en bra keeper redan, dock är väl Casillas en prestigevärvning. Personligen tycker jag att City borde lägga ett bud på honom.

Förstår inte vad city ska med Casillas med? Hart är inom top 5 målvakt i Europa.
2013-08-28, 10:05
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Förstår inte vad city ska med Casillas med? Hart är inom top 5 målvakt i Europa.
Come again?
2013-08-28, 10:08
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:

Top 5? Nej, jag håller inte med.

Med Casillas i kassen hade City vart en favorit till att vinna PL. Då de slipper tappa onödiga poäng som Hart bjussar på + tror jag försvaret hade kunnat slappna av mer.
2013-08-28, 10:13
Medlem
Steff83s avatar
[quote=J0ckz|44978898]Förstår inte vad city ska med Casillas med? Hart är inom top 5 målvakt i Europa.[/QUOTE
Hart är överskattad bara för att han är engelsman.
2013-08-28, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Top 5? Nej, jag håller inte med.

Med Casillas i kassen hade City vart en favorit till att vinna PL. Då de slipper tappa onödiga poäng som Hart bjussar på + tror jag försvaret hade kunnat slappna av mer.

Dom enda som skulle vara bättre än Hart är typ Casillas,Cech,Neuer och möjligtvis Lioris och Buffon. Men jag tycker inte det är en enorm skillnad mellan målvakterna,Och dom flesta är relativt gammla.
Klart det hade varit ett lyft för city,Men jag tror inte det kommer bli någon stor skillnad.
2013-08-28, 10:22
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Dom enda som skulle vara bättre än Hart är typ Casillas,Cech,Neuer och möjligtvis Lioris och Buffon. Men jag tycker inte det är en enorm skillnad mellan målvakterna,Och dom flesta är relativt gammla.
Klart det hade varit ett lyft för city,Men jag tror inte det kommer bli någon stor skillnad.

Klart det inte blir en stor skillnad. Men varje onödigt poängtapp kan kosta ett lag seiresegern till slut.

Men det är möjligt att Hart är för bra för att nöta bänk (särskilt ett VM-år), och tänkt förstemålvakt i en lång tid framöver. Vilket kan motivera varför de inte bör ta in en till målvakt. Dock hade city onekligen blivit ett bättre lag med Casillas i målet.
2013-08-28, 10:48
Medlem
Cambijaos avatar
Satt och fundera på om Hart ens är topp fem i EPL...
2013-08-28, 10:59
Medlem
Tottenham har lagt bud på Christian Eriksen värt ~120 miljoner.
Vilken fotbollsspelare denna killen kommer att bli i framtiden skulle jag tro.
Han gjorde 17 assists och 10 mål på 33 matcher i Eredivisie

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/08/28/tottenham-har-lagt-bud-for-eriksen/
2013-08-28, 11:08
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Hart toppade högt när de vann ligan men har aldrig nått dit igen men inte ens då var han topp fem. Hart möjligtvis bättre än Buffon.
2013-08-28, 11:16
Medlem
Kafferastens avatar
Liverpool har inlett förhandlingar med PSG om Sakho enligt Tony Barrett på The Times. Efter att både Coates och nu Kolo Toure gått sönder på kort tid känns det ganska akut att få in en back med tanke på att Skrtel och Kelly inte spelat mycket på sista tiden och dragits med skador även dom. Sen pajade ju Cissokho igår också så det kommer vara öppen gata för Man Utd på Söndag.
2013-08-28, 11:21
Medlem
xuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Läste att Arsenal och PSG uppges ha lagt bud på Casillas.

Tiden börjar bli knapp nu om Arsenal ska värva, men nu är cl-platsen säkrad och förhoppningsvis få över några spelare

Nog för att inget lag tackar nej till Casillas, men borde inte Arsenal kanske titta på att värva folk till andra positioner? Szczesny kan väl vara lite ojämn emellanåt, men överlag tycker jag han är väldigt bra, liksom Fabianski. Jag kanske har missat något, men är det inte andra positioner som Arsenal bör prioritera värvningar till?
2013-08-28, 11:23
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Tottenham har lagt bud på Christian Eriksen värt ~120 miljoner.
Vilken fotbollsspelare denna killen kommer att bli i framtiden skulle jag tro.
Han gjorde 17 assists och 10 mål på 33 matcher i Eredivisie

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/08/28/tottenham-har-lagt-bud-for-eriksen/

Tror Viktor Fischer kommer bli bättre en Christian, han ser riktigt het ut redan nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in