Citat:
Ursprungligen postat av
kustmannen
Med tanke på Jonas insyn i internationalistiska och nationsfördärvande företeelser som frimureri och den global judenheten passar nog utrikesminister honom bäst. Där kan hans kunskaper måhända skydda folket från dessa pestfolks planer.
Exakt. För övrigt har de senaste två avsnitten varit väldigt givande och bra!
Jag vill rikta ett stort tack till RF-gubbarna som, tillsammans med ett antal skribenter här och på andra forum, på drygt ett år har förvandlat mig från någon slags sverigedemokrat till fullfjädrad barnätande nazist, det tackar jag för. Jag kommer ihåg när jag lyssnade på mitt första
avsnitt om den uteblivna (?) debatten mot VPK. Då hade jag enorma fördomar om er och SvP. Jag trodde att SvP var ett lokalt nasseprojekt i Grästorp bestående av ett fåtal misslyckade individer, och i åtminstone några minuter trodde jag att JDG var ett skinhead

så fel man kan ha!
Eftersom jag gärna vill se mig själv som en någorlunda tänkande människa tar jag det som en bekräftelse på hur oerhört stor makt den subversiva propagandaexponeringen och medias selektiva rapportering har över människor, oavsett om man lyssnar/läser eller ej, och oavsett om man är PK eller ej. Det är dags att ta tillbaka kontrollen över vårt folk!