Citat:
Ursprungligen postat av
Legobitar
Min lördagsoutfit:
http://www.bilddump.se/bilder/20130825132224-62.80.199.135.png
Tror alla kläder är från MQ utom skorna som jag inte har nån aning om var de är ifrån.
Hade en silvrig/svart klocka + svart kuverväska i size a4-papper till det men väskan är inte med på bild.
Snyggt att kläderna har sådan passform att de framhäver formerna. Svårt att kanske riktigt se skorna men jag antar att de är snygga då det verkar vara svarta pumps.
Men alltså, här finns ju inga accessoarer eller detaljer överhuvudtaget, förutom klocka & skor då. Klocka är väl kanske en detalj som oftast män briljerar med. Snygg klocka på en tjej är väl inget som brukar uppfattas som en direkt sexighetsdetalj. Av olika anledningar gör det kanske det på män. Skorna som sexighetsaccessoar är ju dock klockrent såklart.
Du hade dock kunnat piffa upp det här avsevärt. Främst genom ett skärp. Brett rött eller guldglamouröst kanske. Scarf eller halsband är en annan grej. Vissa tjejer använder någon tajt svart väst till sådana här outfits, även det skulle höjt det hela betydligt.
Slutsummering: Snyggt men det saknas ändå något. Skulle ändå spanat in dig pga klackskorna & den snäva passformen på kläderna. Men som sagt, behövs något mer för höga poäng.