Citat:
WG lyssnade på alla n00bs som körde och ställde sig helt öppen och stod stilla så arty kunde skjuta dom för att sedan skrika arty n00b.Wot har verkligen lyckats rövknulla allt artilleri i spelet. Jag förstår nu att folk som tidigare älskade spg slutar spela dom när dom suger så in i helvete efter dom senaste uppdateringarna. Inte gör det bättre av att wot hela tiden utvecklar nya kartor där fri skottvidd är allt annat än vanligt. Den brittiska spg-linjen är ett skämt.
hur jäkla svårt är det att lära sig banorna, tex här kan inte arty skjuta, här kan dom skjuta här och där om dom har ställt sig där och där
fan rent logiskt men där är så många PL n00bs i spelet så WG valde att lyssna så dom inte skulle förlora för många av dom
körde 3 matcher igår, idiot lag så klart, jag brydde inte mig, stolt helt öppet och sköt med jagdtiger 88 där jag visste arty hade spottat mig, rörde inte mig ur fläcken, räknade 8 missar från arty och 0 träffar och 0 splash innan jag dog av en t54 som lyckades cirkla mig
väldigt kul för denna arty spelaren, tror inte han körde mer arty den kvällen, antagligen haft mig helt in zoomad och missat 8 ggr i rad, helt efterblivet
själv har jag 55% WR med alla arty, men jag kör ju allt, light, med, heavy, td och arty, vad är annars meningen med att spela lol
många av mesarna som gnällde spelade ju BARA heavy, eller heavy/meds
töntar som gnäller utan att ha lärt sig spelet
och nu har vi 10 tier 10 och 9 TD på ena sidan och andra får 5 TD och sedan vanliga heavy och meds......
TD som inte längre behöver flytta sig i oro att arty skall ha spottat dom
spelat typ 5 ggr i månaden nu bara, känns som ett spela i alpha läge
(när SU-26 var bra då,