Citat:
Ursprungligen postat av
Visually
Enligt dagens Aftonhora uppstod surfkostnaderna då hennes familj följde med henne på tjänsteresorna. Implicit menar Aftonhoran att det kan vara familjen som surfat på mobilen.
Ja, det är väl det troligaste, att nåt av barnen har trålat nåt. Det är tokfail på så många punkter.
1. Använda mobilen utomlands i strid mot interna regler.
2. Toksurfa för 300 papp på skattebetalarnas bekostnad.
3. Dessutom göra det privat och internt inom familjen, och utan att surfningen är arbetsrelaterad.
4. Till råga på allt är det antagligen inte hon själv, utan nåt av hennes barn.
5. Som antagligen har dragit ned nåt olagligen, om dom inte bara har nöjessurfat för hela slanten.
Det blev en dyr facebookuppdatering, det där....