2013-08-23, 21:08
  #17041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
Någon som testat Global Meds grejer? Inject som orala!

Deras äldsta batcher med testo gjorde ont. Har testat batcher dom hade på slutet, och dom gjorde inte alls ont, samt att det var ett jäkla klös i dom. EQ var smärtfri.

Sen har jag kört deras letro,adex,albuterol,proviron och alla dom funkade för mig.

Har kompisar som kört GM tbol, win och dbol med framgång.


Dom har i mina ögon fått sämre rykte om sig än dom förtjänar. Till stor del pga deras första smärtsamma batcher med testo, så sågar många alla produkter från det labbet vid fotknölarna.
2013-08-23, 22:04
  #17042
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleveen
söker ett tren a med bra ös och lite pip!

MVH Sleven

DPs tren E funkar o e helt smärtfria.
2013-08-23, 23:24
  #17043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taylor1
Godkväll.

Någon som kan reka något märke som säljer anavar som innehåller 100% oxandrolone + bindämnen?

Mycket anavar på marknaden är tyvärr idag utblandat med t.e.x methandrostenolone som ni vet.

Det är frugan min som ska gå på och det är därför ytterst viktigt som ni förstår.
Uppskattar alla svar jag kan tänkas få.

Och ni som tänkt komma och moralpredika, snälla låt bli. Hon vet vad hon ger sig in på.

Mvh
/T

Tror ingen här kan säga något märke som med säkerhet har 100%
Som du säger så är det mycket som är utspätt osv...

Förstår att det är viktigt om det är till en tjej.

Aja, var väl inte till någon större hjälp hehe!
Mvh
2013-08-24, 02:03
  #17044
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Någon som kan ge mig betyg på Genesis Lab, orala, Anavar 10 mg?

Edit: Undrar även hur bra IM-labs, orala, Anavar 10 mg är.

Tack!
__________________
Senast redigerad av No.Pain.No.Gain 2013-08-24 kl. 02:11.
2013-08-24, 16:50
  #17045
Medlem
Sprejburks avatar
Är Galenika - Testo E från st***l*ve* något att hänga i granen?
2013-08-24, 17:22
  #17046
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprejburk
Är Galenika - Testo E från st***l*ve* något att hänga i granen?

Äkta galenika är ju HG och skall ha drag i sig! Men om det där är äkta kan jag inte svara på.. dock tvivlar på att det är fake.
2013-08-24, 17:26
  #17047
Medlem
Olaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
Deras äldsta batcher med testo gjorde ont. Har testat batcher dom hade på slutet, och dom gjorde inte alls ont, samt att det var ett jäkla klös i dom. EQ var smärtfri.

Sen har jag kört deras letro,adex,albuterol,proviron och alla dom funkade för mig.

Har kompisar som kört GM tbol, win och dbol med framgång.


Dom har i mina ögon fått sämre rykte om sig än dom förtjänar. Till stor del pga deras första smärtsamma batcher med testo, så sågar många alla produkter från det labbet vid fotknölarna.


Har kört deras testo e 250mg i 6 veckor nu och deras Dbol Insane 10mg. Smärtade lite fyra veckorna men det var rätt förväntat eftersom det är min första kur ever så. Nu smärtar det inte alls, lätthanterliga och smidiga injects och jag har sänkt till 10mg Dbol om dagen och får ändå väldigt god effekt på den (y). Har 2 vialer Diamond testo E inkommande på Tisdag och då ska det jämföras!
Juste, fick hem en Global Med Testo E 300mg igår som ska testas ikv. Jag är nöjd med det märket men eftersom jag inte testat några andra märken än så har jag inte så mycket att jämföra med.
2013-08-24, 17:38
  #17048
Medlem
Sprejburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Äkta galenika är ju HG och skall ha drag i sig! Men om det där är äkta kan jag inte svara på.. dock tvivlar på att det är fake.

Tacksam för svaret! Tycks minnas att jag sett ett antal gröningar på shoppen i sig. Får undersöka lite närmare.
2013-08-24, 17:47
  #17049
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
DPs tren E funkar o e helt smärtfria.

Jag kör på den med, den är fin.
2013-08-24, 19:21
  #17050
Medlem
different_trips avatar
Tips på någon trevlig EQ? Aldrig provat det förut så vill kunna ge en rättvis bedömning.

Någon som provat Inshapes Deca 333mg? Batch 003.
Har läst att senare batcher smärtat en hel del, men verkar inte vara så med de äldre..?
2013-08-24, 22:14
  #17051
Medlem
chebmamis avatar
Finns det någon shop som säljer finasterid? (OBS, endast svensk)
Är trött på att lägga 500kr i månaden på den skiten.
2013-08-24, 22:17
  #17052
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tips på någon trevlig EQ? Aldrig provat det förut så vill kunna ge en rättvis bedömning.

Någon som provat Inshapes Deca 333mg? Batch 003.
Har läst att senare batcher smärtat en hel del, men verkar inte vara så med de äldre..?

Ligger på diamonds nu. 1000% smärtfri och schysst tryck rekas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in