Citat:
Ursprungligen postat av
Olath
Någon som testat Global Meds grejer? Inject som orala!
Deras äldsta batcher med testo gjorde ont. Har testat batcher dom hade på slutet, och dom gjorde inte alls ont, samt att det var ett jäkla klös i dom. EQ var smärtfri.
Sen har jag kört deras letro,adex,albuterol,proviron och alla dom funkade för mig.
Har kompisar som kört GM tbol, win och dbol med framgång.
Dom har i mina ögon fått sämre rykte om sig än dom förtjänar. Till stor del pga deras första smärtsamma batcher med testo, så sågar många alla produkter från det labbet vid fotknölarna.