2013-08-22, 15:16
  #17029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Ok! Hur länge har du legat ON?
Först DP testo E några månader och nu Malay testo E några månader. DP var gamla batchen med EO, grejerna gjorde vad dom skulle men DJÄVULSK smärta. Bytte till Malays; lika bra tryck och NOLL inject-smärta. Helnöjd
2013-08-22, 20:04
  #17030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Hubei har gott rykte, har dock inte provat deras saker själv.

Tack! Det blir katastrof om nolva/clomid inte fungerar ordentligt..

Någon som vet om den "galenika" som finns hos madman är säker? Eller bättre att köpa diamond?
2013-08-22, 20:51
  #17031
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme

Ja herrejävlar, fick ångest varje gång jag satte in en fot i gymmet för jag visste att jag var det där vandrande stinkmolnet som jag själv hatar att få uppleva.
Jag kör fortfarande på vialen som gjorde att jag stank, hade dock bara 6ml i den sedan har jag en ny batch, får hoppas att inget dåligt händer då jag är på andra prepp som gör mig väldigt varm generellt.
Tren,Testo,Dbol,Winrar,Clen & Proviron.

Nej, just det haha! Var någon som hade klagat på mig att jag stank för mycket en gång, blev lite pinsamt efter det så man fick börja tvätta sig innan träningen.
Varm blir jag själv också på alla prepp i stort sätt, emn det skiter jag i, bara man slipper stanken så är det hurra!
Ska prova Cidoteston denna kuren, så håller tummarna att jag slipper stanken där på den också.
2013-08-23, 13:46
  #17032
Medlem
söker ett tren a med bra ös och lite pip!

MVH Sleven
2013-08-23, 13:52
  #17033
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleveen
söker ett tren a med bra ös och lite pip!

MVH Sleven

LL, PR, Venom är de jag kört utan handikapp och varit nöjd.
2013-08-23, 16:45
  #17034
Medlem
Är ute efter oxar med riktigt tryck i, tips någon?
2013-08-23, 17:09
  #17035
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flintpizza
Är ute efter oxar med riktigt tryck i, tips någon?


Alpha-pharma, duktigt med tryck i det.
2013-08-23, 17:12
  #17036
Medlem
Olaths avatar
Någon som testat Global Meds grejer? Inject som orala!
2013-08-23, 17:37
  #17037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
Någon som testat Global Meds grejer? Inject som orala!
Jag håller mig borta från allt som har med global att göra. i mina ögon är dom riktigt dåliga!
2013-08-23, 17:59
  #17038
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
Någon som testat Global Meds grejer? Inject som orala!

En gång global med och aldrig mer, gör lika ont som diamonds testo.
Deras orala har jag aldrig testat.
2013-08-23, 18:09
  #17039
Medlem
Olaths avatar
Jag hade ont första 4 veckorna, dock inom rimliga gränserna för det var första kuren, men nu smärtar de inte alls och funkat bra för mig iaf, får hem 2 vialer diamonds testo E nästa vecka så ska testa och utvärdera!
2013-08-23, 18:50
  #17040
Medlem
Godkväll.

Någon som kan reka något märke som säljer anavar som innehåller 100% oxandrolone + bindämnen?

Mycket anavar på marknaden är tyvärr idag utblandat med t.e.x methandrostenolone som ni vet.

Det är frugan min som ska gå på och det är därför ytterst viktigt som ni förstår.
Uppskattar alla svar jag kan tänkas få.

Och ni som tänkt komma och moralpredika, snälla låt bli. Hon vet vad hon ger sig in på.

Mvh
/T

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in