Citat:
Ursprungligen postat av
Gymme
Ja herrejävlar, fick ångest varje gång jag satte in en fot i gymmet för jag visste att jag var det där vandrande stinkmolnet som jag själv hatar att få uppleva.
Jag kör fortfarande på vialen som gjorde att jag stank, hade dock bara 6ml i den sedan har jag en ny batch, får hoppas att inget dåligt händer då jag är på andra prepp som gör mig väldigt varm generellt.
Tren,Testo,Dbol,Winrar,Clen & Proviron.
Nej, just det haha! Var någon som hade klagat på mig att jag stank för mycket en gång, blev lite pinsamt efter det så man fick börja tvätta sig innan träningen.
Varm blir jag själv också på alla prepp i stort sätt, emn det skiter jag i, bara man slipper stanken så är det hurra!
Ska prova Cidoteston denna kuren, så håller tummarna att jag slipper stanken där på den också.