2013-08-21, 11:40
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartier
Mycket överdrifter om det här med förvaringen. Det jag tar nu har förvarats två år i rumstemperatur och ett och ett halvt år i kylskåp, och om effekten över huvud taget är reducerad så är det marginellt. Samtliga positiva och negativa effekter har infunnit sig. Fryser dock in det jag blandat ut.

Överdrifter är det absolut men effekten reduceras kraftigt av dålig förvaring. Efter två år i rumstemperatur så bör peptiden vara död. Möjligt att PT-141 klarar sig längre men jag vet inte. Upplever du att du får full effekt av det?
2013-08-21, 13:51
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryckert
Låter ju som Vitiligo. Om så är fallet så är det något du lär leva med resten av livet. Kan också vara Malassezi-svamp som du ej heller kan få bort helt men kan kontrollera med bla mjällschampo som innehåller Ketokonazol, zinkpyrition och Selensulfid. Tvätta med schampot och låt det torka in innan du tvättar bort det.

Om du söker för det hos läkare så kan du förmodligen få steroid krämer utskrivna som tvingar kroppen att producera melanocyter vilka är celler som skapar melanin och därmed pigment.

Är ingen expert, men GIYF.

Shit, en vän fick någon svamp, de påminde om mina "symptom" (han har aldrig använt mt2) dessa kallade doktorn han var hos för "gym-svamp" "finns på alla gym..."
Han använde ett mjällschampoo och fick bort skiten. Kan man få den svampen du pratar om på andra sätt än via mt2?
2013-08-21, 14:09
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Okej, tips på att få bort det? Nu har jag levt vampyr ett tag och blivit jätteblek, vilket int eär sjysst, för så fort jag solat kommer de tillbaka.

Behöver inte alls vara svamp eller något sådant.
Jag har otroligt ljust pigment, det har förbättrats med mt2 men man såg inte mina pigmentfläckar innan för jag var så vit. Har en massa fläckar lite överallt på kroppen, helt enkelt ställen där melanin inte finns.
Det tråkiga är att mina ögonbryn saknar melanin och jag får ut vita hårstrån och om jag solar för mycket ser det för jävligt ut.

Var lugn eller bli blek igen och skit i mt2.
2013-08-22, 01:42
Medlem
Cartiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Överdrifter är det absolut men effekten reduceras kraftigt av dålig förvaring. Efter två år i rumstemperatur så bör peptiden vara död. Möjligt att PT-141 klarar sig längre men jag vet inte. Upplever du att du får full effekt av det?

Det är det enda melanotan II jag tagit, så jag kan inte jämföra så. Men i relation till min grundbrunhet och det resultat andra fått av färska varor kan jag inte notera någon skillnad. Grejerna är fortfarande helt klart potenta.
2013-08-22, 11:00
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartier
Det är det enda melanotan II jag tagit, så jag kan inte jämföra så. Men i relation till min grundbrunhet och det resultat andra fått av färska varor kan jag inte notera någon skillnad. Grejerna är fortfarande helt klart potenta.

Även om det varit utblandat och FRYST?? Det trodde jag var helt förkastligt!
2013-08-22, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Shit, en vän fick någon svamp, de påminde om mina "symptom" (han har aldrig använt mt2) dessa kallade doktorn han var hos för "gym-svamp" "finns på alla gym..."
Han använde ett mjällschampoo och fick bort skiten. Kan man få den svampen du pratar om på andra sätt än via mt2?

Du får inte svampen via MT-2, bara något som kan vara anledningen till dina symptom.
2013-08-22, 14:02
Medlem
POMJUP53s avatar
Testade precis för första gången att injicera detta, blev en liten bubbla/bula där jag träffade, träffade jag rätt eller satt jag nålen för kort in? Hur långt in måste den isf? Mvh
2013-08-23, 01:00
Medlem
Ursäkta, men jag har tidigare köpt Melanotan och då betalat ca 250 för en 10mg.
Nu hittar jag bara för minst 600:- vilket jag inte är så sugen på att betala, kanske beror det på att jag fick det så billigt tidigare, är det kanske jag som är ful-snål eller försöker duden blåsa mig?

tack!
2013-08-23, 02:30
Medlem
Cartiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Även om det varit utblandat och FRYST?? Det trodde jag var helt förkastligt!

Tror det var i den här tråden nån påstod att man skulle göra så. Har tinat upp det nu, men funkar gör det i alla fall. Har kört minst tre utblandade glasburkar på det viset. Ämnet är uppenbart stabilare än många trott.
2013-08-23, 08:05
Medlem
xstatics avatar
Jag har fått en jätte jätte stor fläck, cirka 3 x 5 cm på ryggen. En brun fläck.
Har det med Melanotanet att göra? (kört 1 månad, snitt 0,3)
2013-08-23, 08:11
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Jag har fått en jätte jätte stor fläck, cirka 3 x 5 cm på ryggen. En brun fläck.
Har det med Melanotanet att göra? (kört 1 månad, snitt 0,3)

Möjligt, men kolla med en läkare, inget vi kan säkerhetsställa.
2013-08-23, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeedleLabs
Ursäkta, men jag har tidigare köpt Melanotan och då betalat ca 250 för en 10mg.
Nu hittar jag bara för minst 600:- vilket jag inte är så sugen på att betala, kanske beror det på att jag fick det så billigt tidigare, är det kanske jag som är ful-snål eller försöker duden blåsa mig?

tack!

600kr är ett riktigt ocker-pris !
Säljs för 300kr högst ink vatten + tools

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in