Citat:
Nej det är nog bullshit. Han har kontrakt till 2016. Han hade ju kostat minst lika mycket som Shaarawy (€35m+). Roma behöver inte pengar nu efter de spelarförsäljningarna.
-------------------------
Lorenzo Medici tippar kommande säsong. Finns detaljerade inlägg för varje lag.
http://www.fotbollskanalen.se/italien/nedrakning-infor-serie-a-plats-3-och-4-kan-bli-succe-eller-mini-fiasko/
Jag har då mycket svårt att tro att Inter slutar så högt upp Mazzari till trots.. Vem ska göra alla målen och spela fram?
Blir det verkligen a walk in the park för Juve i år igen? Jag tror inte det. Det blir ingen undefeated season i alla fall. Klart att dom är favoriter, men det blir nog inte med 12 poängs marginal som förra säsongen.
Allegris Milan kan ju aldrig slå de stora klubbarna heller, han är bäst på att mobba provinslag och dylikt, men räcker det verkligen till 2:a plats?.
-------------------------
Lorenzo Medici tippar kommande säsong. Finns detaljerade inlägg för varje lag.
http://www.fotbollskanalen.se/italien/nedrakning-infor-serie-a-plats-3-och-4-kan-bli-succe-eller-mini-fiasko/
Jag har då mycket svårt att tro att Inter slutar så högt upp Mazzari till trots.. Vem ska göra alla målen och spela fram?
Blir det verkligen a walk in the park för Juve i år igen? Jag tror inte det. Det blir ingen undefeated season i alla fall. Klart att dom är favoriter, men det blir nog inte med 12 poängs marginal som förra säsongen.
Allegris Milan kan ju aldrig slå de stora klubbarna heller, han är bäst på att mobba provinslag och dylikt, men räcker det verkligen till 2:a plats?.
Någon av Milito, Palacio, Icardi och Belfodil ska väl göra målen, eller så delar dom broderligt. Spela fram kan nog Kovacic, Guarin och Alvarez göra. Jag är ju inte objektiv för fem öre men har tippat Inter som 4:a/5:a, där den delvis så ungdomliga entusiasmen avgör tillsammans med Mazzarri-faktorn. Samtidigt är man luttrad... men det är klart, kommer spelare som Nainggolan och Isla in så kanske man kan börja gnugga händerna och hoppas på topp tre. Det är märkligt, hur naiviteten slår på efter en sommarmercato som egentligen inte lovat några större under och med tanke på hur fruktansvärt mörkt allt var för bara några månader sedan. Allt är rent nu, bara att börja jobba. Brick by brick. Tror förövrigt Napoli har en relativt mycket större chans än Milan att utmana Juve. Snarlikt starka trupper, men exploderar Insigne och håller Higuain för de pengar han är köpt för så är det inget snack, är inte imponerad av Milans spel, varken nu eller förra säsongen, trots stundtal briljans från anfallstrion.