2013-08-22, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
RF bryr sig inte vad ett gäng flashbacktroll tycker om dom. Varför skulle dom det? Dom tar hand om rasister ute i den riktiga världen och gör det bra. Deras aktivitet går upp och om man tänker på era reaktioner så verkar det som att det dom gör funkar.

Dom har inga medlemmar på forumet.

Sådana här nollor går ju igång på att någon uppmärksammar deras existens. Kan man inte bli älskad kan man alltid bli hatad.
2013-08-22, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Ja, de flesta organiserade antifascister läser både här och flashback överlag. Jag vet att ingen medlem i RF har ett aktivt konto på forumet och såldes inte skriver.

Var inte arg, är du riktigt sugen på att få dina frågor besvarade av RF så kan du PM:a mig dina uppgifter så ser jag till att de är där redan ikväll!

Det är imponerande att hu har 100 % koll på alla i RF:s datorvanor.

Och frågor har jag ställt i denna tråd, hon kan även knarkare läsa innantill?
2013-08-22, 18:46
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Det är imponerande att hu har 100 % koll på alla i RF:s datorvanor.

Och frågor har jag ställt i denna tråd, hon kan även knarkare läsa innantill?

Tack, måste medge att jag är riktigt tung lirare.
2013-08-22, 18:47
Bannlyst
Citat:
Tack, måste medge att jag är riktigt tung lirare.

Eller i alla fall kommer med löjliga påståenden gång på gång.
2013-08-22, 18:57
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Eller i alla fall kommer med löjliga påståenden gång på gång.

Ja, du kan ju inte motbevisa iallafall.
Du brinner när du inte får ett svar va?
2013-08-22, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ja, du kan ju inte motbevisa iallafall.
Du brinner när du inte får ett svar va?

Hehehe, är du nöjd med det? Lite som att du inte kan motbevisa att det finns ett flygande spagettimonster som är osynligt.

Vänstern och debatteknik!

Och varför skulle jag bry mig om att några knarkare och kvinnomisshandlare inte vågar stå för sina åsikter?
2013-08-22, 19:10
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Hehehe, är du nöjd med det? Lite som att du inte kan motbevisa att det finns ett flygande spagettimonster som är osynligt.

FINNS DET INTE?! Har levt i en lögn alla dessa år.

Varför denna besattheten med RF, hur elaka var de mot dig? De borde ju inte ha varit det tycker jag, du ger ju igen duktigt, spammar en betydelselös tråd i ett anonymt forum.
2013-08-22, 19:12
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:

Och varför skulle jag bry mig om att några knarkare och kvinnomisshandlare inte vågar stå för sina åsikter?

För att du har gjort mödan att skapa ett konto på flashback endast för att kunna kritisera dom? För att du uppenbarligen bryr dig väldigt mycket om RF och att du verkar lite rädd för dom.

Du har ju inte kommit med något bevis för något överhuvudtaget, varför kom du ens hit?
2013-08-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
FINNS DET INTE?! Har levt i en lögn alla dessa år.

Varför denna besattheten med RF, hur elaka var de mot dig? De borde ju inte ha varit det tycker jag, du ger ju igen duktigt, spammar en betydelselös tråd i ett anonymt forum.

RF är givetvis helt menlösa, men galna vänsterextremister har alltid stort underhållningsvärde.
2013-08-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
För att du har gjort mödan att skapa ett konto på flashback endast för att kunna kritisera dom? För att du uppenbarligen bryr dig väldigt mycket om RF och att du verkar lite rädd för dom.

Du har ju inte kommit med något bevis för något överhuvudtaget, varför kom du ens hit?

Jag kritiserar dem inte, jag ställer frågan varför de inte vågar stå för sina åsikter. Ganska motiverat när de påstår att de skulle syssla med politik.
2013-08-22, 19:44
Medlem
Citat:
Jag kritiserar dem inte, jag ställer frågan varför de inte vågar stå för sina åsikter. Ganska motiverat när de påstår att de skulle syssla med politik.

Faktum är ju dock att du lägger X-antal timmar av ditt liv på att ställa frågor till en organisation som inte finns på den här sidan. Det låter lite efterblivet för mig
2013-08-22, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Faktum är ju dock att du lägger X-antal timmar av ditt liv på att ställa frågor till en organisation som inte finns på den här sidan. Det låter lite efterblivet för mig

Klart de finns här, de skäms för vad de är för pack bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in