2013-08-21, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
Man måste vara omåttligt korkad om man reser till Thailand i ett sådant läge, och hur skulle han ha råd med det?
Det är väl möjligen det som talar för att DB verkligen åker till Thailand.
Citera
2013-08-21, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är väl möjligen det som talar för att DB verkligen åker till Thailand.
Ja, och att han slutligen åker "dit".
Välkommen tillbaka DB när du hittat dig själv...
Citera
2013-08-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Varför inte köra i förväg med MCn som förpatrull så att Polisen inte står med kontroll utmed färdvägen ?
Därav blev den smittad och var tvungen att dumpas.

Smittad av vad då?
Citera
2013-08-22, 00:19
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Den kan vara ommålad.

Har det inte nämnts i tråden, personer som liksom kan det där med att reconda fordon, typ lacka om eller hur man nu gör eller hur det nu kallas?
Citera
2013-08-22, 00:20
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Har det inte nämnts i tråden, personer som liksom kan det där med att reconda fordon, typ lacka om eller hur man nu gör eller hur det nu kallas?
Och? Diskuterar du vad det kallas att måla om fordon?
Citera
2013-08-22, 00:22
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Ska vi inte försöka få klart om han åkte MC över huvud tagit till thn innan vi går all in för MC'n?
Kommer någon ihåg tidpunkten när AJ påstod att han krockat med MC'n?

24 juni, verkar det som

http://img196.imageshack.us/img196/5089/ra1.pdf
Citera
2013-08-22, 00:25
Medlem
Med tanke på det stora MC intresset i tråden; finns det någon som kan ange en källa, som inte har sitt ursprung i tråden eller bland kvittrande fåglar, som säger att:

1. MCn saknas.

2. Polisen söker den.

Något från polisen, media etc?

Kan inte påminna mig att jag sett något, men jag kan ju ha missar det.
Citera
2013-08-22, 00:43
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Och? Diskuterar du vad det kallas att måla om fordon?

Nej, jag bara hakade på det du skrev om att den kan vara ommålad för om den bild som cirkulerat är en röd hoj men kanske är ommålad och ja, då kanske man letar efter fel hoj och ja, fel färg.
Äh, hoppas du fattar
Citera
2013-08-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Nu har du skrivit 714 onödiga inlägg i denna tråd, och ännu förstår du ingenting, Du har haft källor ibland, men det har inte riktigt gått hem där heller, eftersom du gått rakt emot källorna. Kan det vara så att motorcykeln inte har något med detta att göra, eftersom ingen gått ut å frågat?
är därför Molgans bror Molgum är ute å kör me den :P. efter 2841 inlägg om den så vet de inte ens vilken färg den har??
Citera
2013-08-22, 01:03
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Grattis. Du har precis visat att du klarar av att lägga ihop två och två och få det till 324.148. Som den genomsnittlige idioten alltså. Och du svarade samtidigt på din egen fråga - nej, två plus två blir inte alltid fyra. Det beror på vem som räknar.

Du missade visst min ganska uppenbara ironi i mitt inlägg.

Att jag citerade din del "två plus två blir fyra" var för att jag trodde du egentligen menade att folk får två plus två till att bli något helt annat än fyra..

Jag ser nu att jag tolkade det fel.
Citera
2013-08-22, 01:08
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Ponera att MC:n är försvunnen, vad har den varit med om egentligen.. För att den behövdes försvinna. Det finns ju en hel del fågelkvitter om att MC:n lämnades kvar utanför I*as lägenhet. Folk ska ha sett den vara parkerad där på söndagen, och sedan att AJ ska ha hämtat den.

Inte skulle väl AJ våga lämna kvar sin MC på platsen om den vore ett hot för hans oskuld?

Fågelkvitter som inte kvittrar ihop..

Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Ingen från Emmaboda ? Kanske skulle kolla hans nsf polare.
Finns ju en del såna neråt Karlskrona oxå, och det ligger ju lämpligt en Polenfärja där med.

...?
Citera
2013-08-22, 01:27
Bannlyst
Som sagt jag tror att de släppta har golat och sagt allt dom vet därför är dom släppta. Dom kan inte heller försvåra utredningen och dom är ej heller ett hot mot någon i vårt samhälle enl Åklagaren.

Funderingar på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in