Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-28, 04:06
  #31513
Medlem
Sitter han på Norrtälje?
Citera
2017-03-02, 11:41
  #31514
Medlem
Snälla! Kan någon lägga upp Tingsrättsdomen och Hovrättsdomen i detta målet.
Citera
2017-03-02, 18:50
  #31515
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Nej, det har han inte, för hon hoppade av när denna nyheten blossade upp

de konstigaste är ju att hon som var med moroten flyttade från sin adress kan ju bero på att både hon och hennes pappa är med i smr och är med mycket nazist svin och hyr ut den till en annan kompis och träffade moroten i polen
Citera
2017-03-29, 20:01
  #31516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desperathehehe
Äcklet Dennis bor tydligen i Gävle. Såg honom idag, han har ett stort skägg nu men man kan ju inte dölja alla ansiktsgaddar. Usch

Nej, DB bor utanför Karlstad ihop med sin över 10 år yngre polare V*ctor W*ncent. Mycket märkligt par, men med tanke på att dom båda var och heilade inne på Ikea i somras så antar jag att dom matchar varandra bra.
Citera
2017-03-29, 21:09
  #31517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
snicksnack.. du har ingen koll alls..och lägg ont krut på den riktige busen i detta fallet.. Moroten.. de andra var minimalt inblandade.. visst.. det var såklart pissilla de dem tvingades göra.. men jag är övertygad om att jävliga hot är iblandade.. ha det i åtanke.. morot är typ djävulen.. känn på det... rip Ida

I det här fallet kunde man ju dock verkligen tala om tre gärningsmän. Andreas slog ihjäl, Dennis körde bil och Fredrik bar och eldade. De fick säkert en platta öl av Andreas
Citera
2017-03-29, 23:15
  #31518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdrx7
Nej, DB bor utanför Karlstad ihop med sin över 10 år yngre polare V*ctor W*ncent. Mycket märkligt par, men med tanke på att dom båda var och heilade inne på Ikea i somras så antar jag att dom matchar varandra bra.


Vet du om Dennis har en bror som heter Joakim?
Citera
2017-03-30, 07:05
  #31519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Vet du om Dennis har en bror som heter Joakim?

Han hade en bror som enligt tråden begick självmord, mins ej namnet.
Citera
2017-06-04, 15:40
  #31520
Medlem
gioves avatar
D Baronen B har angett att han gått på Fässbergsgymnasiet på sin facebook. Oerhört smaklöst med tanke på I's efternamn, då det är en skola han med största sannolikhet inte tillhört.
Citera
2017-06-05, 18:34
  #31521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giove
D Baronen B har angett att han gått på Fässbergsgymnasiet på sin facebook. Oerhört smaklöst med tanke på I's efternamn, då det är en skola han med största sannolikhet inte tillhört.

Nu är du jättemycket ute och snurrar. Fässbergsgymnasiet ligger i Mölndal där D.B var uppvuxen om jag inte missminer mig.
Citera
2017-07-04, 18:21
  #31522
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Nu är du jättemycket ute och snurrar. Fässbergsgymnasiet ligger i Mölndal där D.B var uppvuxen om jag inte missminer mig.
Knappast, uppvuxen i Lindome,aldrig inskriven i vare sig Fassberg eller Lindome,
morsan sprut narkoman,farsan yrkes forbrytare o storebror åkte på span sen small det,
kul att han kunde anvanda samma kostym.
Ingen nazi hjalm,tattuera Misfit pa huvudet kanske ger pluspoang

Stor gap hals efter senaste domen, akte pa ordentligt med stryk
pa baksidan av "The Avenue" nar han letade ladyboys...

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Det kom 2 NMFr och sen var det slut publicerat ifran Pattaya

Trist for korkskallarna som lanat honom pengar....


Mmmm heil hitler på Ikea..
Citera
2017-09-07, 16:36
  #31523
Medlem
flazbazs avatar
Hur ser det ut idag i detta fall, angående de dömda? Följde den här tråden ganska intensivt under sökandet, men hann inte med det efter tidpunkten för rättegången ungefär. En liten sammanfattning av någon insatt kanske? Tack på förhand.
Citera
2017-09-07, 22:30
  #31524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Hur ser det ut idag i detta fall, angående de dömda? Följde den här tråden ganska intensivt under sökandet, men hann inte med det efter tidpunkten för rättegången ungefär. En liten sammanfattning av någon insatt kanske? Tack på förhand.

A.J fälldes för Mord - 16 år. Sitter på Salbergaanstalten (en av Sveriges sju klass 1-anstalter.)
D.B fälldes för Skyddande av brottsling, grovt brott - 1 år. Kom ut från anstalten i Halmstad kring april 2015. Det samma gäller F.H. Men vart han satt av sitt fängelsestraff vet jag inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback